Juli 2005 stoppers (deel 7) 12 v.d. 18 zwanger!!!!!!

chantal???.. heb je al getest? hier nog niets te zien, negatieve testen gehad, wacht dus maar weer even met testen, wel voor de grap mijn temp opgenomen en die is 37.0 dus wel wat hoger. help ik weet het echt niet meer hoor! wel een opgezette buik en een beetje kramp maar als ik dit forum goed doorlees hebben veel zwangere dames dit ook gehad! help help help help help help :wall: :wall: :wall: :pray: :pray: :pray: :cry: :cry: :?: :?: :?:

kaatje25 & krabje

ik blijv duimen voor zeer mooie uitslagen…

overigens Chantal

hoe was je verjaardag gisteren ??

:: :: :: :: :: ::

En dames al getest?

gistermiddag voor het laatst getest en negatief, wacht dus nog maar een paar dagen af! nog steeds geen :twisted: :twisted: :twisted: hier! wordt nu wel erg spannend! wat zijn deze dagen zwaar zeg!

Ja ik ken dat gevoel, heb dat een keer gehad en werd toen vier dagen na mijn nod alsnog ongi, ik hoop voor jou dat het alsnog raak mag zijn en je hcg nu nog te laag om te testen.

kaatje heel veel succes, en anders effe bij de HA aan gaan… :pray:

overigens heeft nog iemand iets van krabje gezien / gehoord ??

ze is al 2 dagen niet hier geweest…

ik blijf voor alle dames met NOD duimen :thumbup: :thumbup:

Chantal hoe is het nu met jou? Er staat op je banner 6 dagen over tijd.

Trouwens nog gefeliciteerd met je verjaardag want dat was toch woensdag? Heb je toen nog getest?

kunnen we niet een topic beginnen, onder de zwangere juli 2005 stoppers? :smiley:

Lijkt mij wel gezellig. :dance:

Ik hoor veel dat de meiden die zwanger zijn het niet zo naar hun zin hebben, bij de maanden dat ze zijn uitgerekend en eigelijk liever hier blijven kletsen.

Maar om nu te zorgen dat er ook de zorgen van de zwangere uitgesprokken kunnen worden, onder elkaar is dit misschien wel leuk.

En dat wil niet zeggen dat we hier niet meer komen hoor!!

Wat denken we er van?

En weet je waar ik nu al een tijdje aan moet denken? aan Stiekum, weet niet of iedereen hier haar kent maar hoe zal het met haar zijn???

Liefs Nala

Hee Nala,

dat lijkt me een heel leuk idee! Ik zat er van de week ook al aan te denken.

Ik vind mijn maandmamma’s ook wel leuk, maar dit is toch anders. En ik wil hier dan ook niet te veel schrijven, want ik weet nog hoe moeilijk ik dan zelf indertijd vond.

Maar ik mis jullie wel…

En Stiekem, is ze nergens meer te vinden? Heeft ze al zolang niet meer gepost? Anders stuur je toch een pb?

Leuk idee z’n topic, ik ga wel meedoen.

Ik weet ook niet waar stiekum is?

Hier blijf ik ook gewoon meeschrijven, want ik weet hoe fijn het is om van je af te schrijven, vooral als het niet lukt en je graag medeleven wil hebben van anderen.

kaatje

wat ontzettend vervelend die onzekerheid!

anders toch maar langs de ha wat moonfire ook al opperde?

tot nu toe was je altijd geregeld ongi toch?

ik heb in principe een cyclus tussen de 28 en 30 dagen maar een heb in al deze maanden wel een paar keer een langere cyclus gehad, (varierend van 31 tot 38 dagen) gek werd ik er van dus ik snap de positie waar je in zit.

succes!!

chantal

je laat ons wel in spanning zitten hoor!

maar ik weet ook dat je niet veel achter de pc kunt omdat je nu bij je vader woont.

ik hoop dat je nu nog geen tijd hebt gehad omdat je bezig bent iedereen te vertellen dat je zwanger bent!

ben zo benieuwd!!

“zwangeren”

leuk dat jullie een eigen zwangerschapstopic willen openen, dan kunnen we ooit deze stoppen omdat we allemaal daar zitten :dance:

maar tot die tijd ons hier niet vergeten hoor!!

want er zijn nog maar een paar dames over maar die hebben jullie steun wel nodig!

we gaan jullie ook niet verlaten hoor…

we gaan alleen nog meer bebben hier op het forum !!! :inlove:

na 6 dagen overtijd ben ik vanmorgen helaas ongesteld geworden! altijd regelmatige cyclus gehad(een keer korter dan 28 dagen) verder kon je de klok erop gelijk zetten. nu vraag ik me af kan het zomaar dat ik een cyclus van 34 dagen heb of heeft er toch iets gezeten? ik zelf denk dat laatste. nou meiden hoop volgende maand beter nieuws te hebben.

ik ga me rotklussen deze maand! haha

xxxx kaatje :?

Jammer Kaatje, hopelijk volgende maand wel een keer echt raak mag zijn, hier alvast wat hormonen voor de klusdagen die er over een paar weken weer zijn.

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Chantal?

Hoi allemaal,

Kaatje wat jammer joh van de :evil: :evil: .

Linkie bedankt voor de tip ga het misschien wel proberen (monnikspeper) als het nu weer zo lang duurt.

Heb toch maar weer even een bannertje neer gezet zal wel niet kloppen want ik heb hem op 28 dagen gezet maar dan weet ik zelf namelijk hoe lang ongeveer het weer duurt.

Hebben in iedergeval flink geklust de laatste tijd :inlove: dus daar zal het niet aan liggen.

Nou hier verder weinig te melden.

:thumbup: :thumbup: voor iedereen.

Groetjes Mowie

He, wat vervelend voor de dames die negatief getest hebben en/ of de :evil: :evil: voorbij hebben zien komen.

Misschien dat als de zon zometeen lekker schijnt het allemaal venzelf gaat.

Hier wat :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

Maargoed, ik ben even wat minder actief geweest.

We hebben het erg druk met het werk van mijn man.

Het is even off topic: maar hier wat info:

We (mijn man is hovenier) is bezig met het aanleggen van zijn eigen showtuinencomplex (in samenwerking met een klein tuincentrum)

Ik doe o.a. de website en zorg voor wat pr-functies.

Voor geinteresseerden: http://www.mijnalbum.nl/Album=7ANHQNOS

Ik weet niet of het duidelijk overkomt maar dat is de opening flyer…

T/m 22 april heb ik het erg druk. Gewoon werken en in de avond uren website maken en andere dingen regelen. Wel erg leuk natuurlijk!

Groeten Marg

Marg de site ziet er leuk uit. Kan me voorstellen dat je het er druk mee hebben.

Hallo lieverds!!!

Helaas heb niet het cadeau gekregen wat ik wou hebben :cry: :cry: :cry:

Zondag zijn de :evil: :evil: :evil: gekomen, ik was op dat moment 8 dagen overtijd. Wel heel erg balen.

Dus we gaan weer aan de slag, nu dubbel klussen. In het nieuwe huis en … :wink: :wink:

Veel liefs, Chantal.

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Balen chantal, ik had al een beetje hoop voor je gekregen.

Hoi Chantal,

Wat jammer inderdaad!

Veel (klus)plezier in jullie nieuwe huis en dat het maar snel raak mag zijn, zodat jullie met de babykamer aan de slag kunnen :wink:

Liefs,

Garfield