Linkie he balen zeg, kan me voorstellen dat je nu naar de huisarts wil gaan, hopelijk dat het toch nog snel mag lukken.
Krabje spannend nog 2 dagen en dan kun je testen als er dan nog niks is.
Is dit ook nog zo? Ik hoop voor je dat je woensdag dan positief mag testen als je dan niet ongi bent, leuk verjaardagskado.
Kaatje, gevoelige borsten, gezwollen buik en die afscheiding, klinkt goed, maar goed je lichaam kan je voor de gek houden. Succes morgen met testen als er vandaag niks komt ik hoop het voor je dat je morgenvroeg positief test.
Linkie, wat jammer dat het deze maand niet gelukt is. Ik hoop dat de weg via de dokter jullie gaat helpen! (en snel een beetje natuurlijk)
En Kaatje… Hoe is het met jou? Spannend hoor!
Hier is nu alles weer ok. Ik heb ongeveer 2 weken lang bruine afscheiding geahd. Ik heb zelfs een extra echo gehad en inwendige onderzoeken. Baby bewoog goed en alles zag er goed uit. Vreemd dus, maar niks aan te doen. Ik heb wel even wat stress gehad!
Groeten Marg
@linkie wrote:
moonfire
bedankt weer voor de hormoontjes…wie weet…
veel plezier bij de vk en de echo.
ben je aardig relaxt onder deze zwangerschap of zit de miskraam je nog wel heel vers in het geheugen en beinvloed het je?
tja helemaal relact waren we niet...
want bij de VK was er geen hartje te horen, dus we waren best in panniek, maar gelukkig was vrijdag op de echo een vrolijke blije beeb te zien....
Fijn maja dat er vrijdag een vrolijke blije beeb te zien was. Kun je misschien nu wat meer gaan genieten!?
Marg kan me voorstellen dat het even wat stress heeft gegeven, fijn dat ze met een extra echo hebben laten zien dat het toch goed was. Goh alweer 15 weken jij! Ik nog 3 dagen en dan alweer 12 wken. Gisteren te horen gekregen dat een kennis van mij ook 10 weken zwanger is, maar in haar geval is het extra bijzonder omdat ze al 2 keer vrij snel achter elkaar een miskraam met 8 weken heeft gehad. Tenminste het kindje was met 8 weken gestorven en met 10 weken ongeveer ontdekt. Nu met de 10 weken echo was wel alles oke, dus nu hebben ze meer hoop.
ik probeer in iedergeval wel…
ik kreeg vorige week nog leuk nieuws…
mn beste vriendin is ook in verwachting en eind nov uitgerekend !! :dance:
na 5 jaar wachten…
Hoi allemaal,
Heb een heerlijke vakantie gehad en je raad het natuurlijk al komen we vorige week woensdag in het appartement ja hoor :evil: :evil: heb echter me vakantie er niet door laten verpesten was eigenlijk best wel opgelucht.
de periodes tussen de ongies worden nu eindelijk kleiner eerst nog 3 en een halve maand en nu maar 2 maandjes
nou verder niet zoveel nieuws ik ga even bijlezen
Groetjes Mowie
Fijn dat je toch een fijne vakantie hebt gehad, ondanks die vervelende :twisted: :twisted: . Hopelijk ook voor jou het de volgende ronde toch echt een keer raak mag zijn.
Verwacht toch eindelijk wel weer eens iemand ondere de zwangere.
Hallo, ik wacht nog steeds af…
Nog geen :evil: :evil: :evil: te zien!!!
Veel liefs, Chantal.
ow krabje
ik zie nu net pas dat jij 2 dagen overtid bent !!!
ik het zo voor je !!!
ik zal voor je blijven :thumbup: :thumbup:
wanneer wil je eigenlijk gaan testen ??
Wat mij toch wel erg goed geholpen heeft is het temperaturen.
Ondanks dat je weet dat als je temperatuur omhoog gegaan is, je eisprong geweest is, en je dan in pricipe te laat bent, is het een fijne methode.
Je weet wat er gebeurd. Als je dan ook opschrijft hoe je je voelt en hoe het met het slijm zit krijg je een goed beeld.
Temperaturen de nog niet zwangeren? Of is het te confrenterend om er elke dag meebezig te zijn.
Ja, 16 weken alweer bijna. Het gaat hard!
hallo! ik kom net uit mijn werk. honderd keer naar de wc geweest om te kijken op de :twisted: :twisted: er al waren, maar nee hoor! nou had ik nog 2 testen liggen en kon niet meer wachten. dus test gedaan en negatief! ik loop zeker te hard van stapel? moet je zo’n test echt in de ochtend doen?? en als het vanacht niet komt, zal ik dan die laatste test die ik heb liggen meteen morgenochtend doen??? help!! o ja nog steeds geen buikpijn te bekennen, wel opgezette buik en zere borsten.
wat spannend!!
xxxxx kaatje
p.s. chantal…al een test gedaan?
Nee, volgens mij hoef je zo een test niet persé in de ochtend te doen.
Ik heb het hier wel eens verteld.
Ik voelde mij “anders”. Dus met het wandelingetje in de pauze even stiekem een drogist in gegaan om een test te kopen. Op werk getest. Negatief. De dag erna zat ik 's avonds op de bank. Ik wist het echt niet: dus ik gewoon weer testen (half 7 's avonds) en ja hoor. Zwanger. Daarna nog een digitale test gedaan en toen wisten we het “zeker”. Uiteraard geloof je het dan nog de eerste weken niet, ondanks vele testen die gevolgd zijn. Pas na het hartje gehoord te hebben en een echo gehad te hebben weet je het pas echt zeker. Raar is dat!
Dus: gewoon testen! (grijsn: want verdorie er moet nu echt eens iemand bijkomen die zwanger is)
Je kunt even 2 dagen afwachten en dan nogmaals testen. Als je zwanger bent is je HCG hormoon hoger en dus beter op te merken door de test. Ik hoop ook echt dat er weer eens een zwangere bijkomt.
Kaatje & Krabje
ik :thumbup: voor jullie !!!
:: :: :: :: :: :: ::
:: :: :: :: :: :: :**:
en natuurlijk ook voor de andere dames…
hallo daar ben ik weer!
vanmorgen toch maar weer een test gedaan. weer negatief. als het er morgen nog niet is haal ik er weer een paar en doe er donderdagochtend weer eentje. ik weet het echt niet meer allemaal. we zien wel. ik zorg voor wat afleiding. heb vandaag mijn huis lekker grondig schoongemaakt, bloemetjes in huis gehaald, een vuilniszak rommel verzameld en weggegooid, en nu ga ik lekker boodschappen doen. mijn mannetje is werken en zegt ook dat ik er te veel mee bezig ben en dat als ik niet zwanger ben er toch niets aan te doen is dus mag me van man lief niet druk maken en pas donderdag weer testen. ik hou jullie op de hoogte!
xx kaatje :wall:
meiden bedankt voor jullie lieve woorden, zodat ik bij de dokter ben geweest en meer weet dan horen jullie het natuurlijk!!!
chantal en kaatje
voor jullie beiden is het erg spannend!!!
wat zegt je gevoel?
voel je je ook ‘anders’ zoals marg omschreef?
kaatje
wel balen dat de testen nog niet positief zijn maar wie weet komt dat nog en heb je nog niet voldoende hormoon in je lichaam.
ik weet hoe zenuwslopend deze dagen kunnen zijn, ik was ooit 8 dagen over tijd en toch niet zwanger.
maar ik hoop voor jou dat het wachten beloond wordt!!!
chantal
alvast gefeliciteerd met je verjaardag morgen!!!
en ga je ook testen dan?
ik hoop voor je dat dat je verjaardagkado wordt!
marg
vervelend dat je zo in de stress hebt gezeten, is de gekleurde afscheiding nu weg?
klim je langzaamaan weer op de ‘roze’ wolk?
moonfire
voor jou dus ook stress vanwege geen hartje gehoord eerst, maar gelukkig een super echo!
mowie
toch de :twisted: weer gehad, maar een geluk de vruchtbare dagen komen er dus ook weer aan!
gebruik je ook iets om je cyclus te reguleren?
ik ben nml sinds 3 maanden aan de monnikspeper (agnus castus) en sindsdien is mijn cyclus weer keurig 28-30 dagen…misschien een tip?
hallo allemaal
het is nu dinsdagavond en nog steeds niks te zien! wel raar gevoel in mijn buik, beetje zeurende kramp in mijn baarmoeder. en mijn borsten doen me nu echt heel zeer! gelukkig moet ik morgen werken gaat de tijd wat sneller!
@Krabje
Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag… :dance:
en hopenlijk krijg je een heel leuk “cadeautje” erbij
@kaatje
als je donderdag nogsteeds neg ie en ook geen ongi te zien,
maar dan eens een afspraak bij de HA, zodat er een bloedonderzoek gedaan kan worden …
bij sommige vrouwen komt het voor dat ze in verwachting zijn en de urine test toch neg is…
ik wens je heel veel succes…
ik heb de echo foto’s gezet op het showforum…
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=605726#605726
nog steeds geen :evil: :evil: :evil: !!!
kaatje spannend hoor voor jouw, zal wat hormonen strooien.
En ook voor de andere natuurlijk.
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
Eerlijk delen he! :lol:
:-* Nala