Hoi allemaal,
Ik weet ik ben niet zo’n heel erg actieve ‘forumster’ maar zo af en toe kom ik eens langs. Fijn om te lezen dat jullie het juist leuk vinden als de zwangere dames mee blijven schrijven. Inderdaad voelde ik me soms ook ongemakkelijk om hier te schrijven over mijn zwangerschap.
Ik ben morgen 12 weken zwanger. Het is toch sneller gegaan dan ik dacht. Afgelopen woensdag hebben wij onze eerste echo gehad en dat was helemaal geweldig om te zien. Mijn man heeft het opgenomen met z’n camera en nu kunnen we dus thuis de echo terugkijken. En we hebben natuurlijk een fotootje meegekregen. Het kindje was heel duidelijk zichtbaar. Op een gegeven moment ging hij een beetje met zijn armpjes en beentjes bewegen en zag je hem in het vruchtwater dobberen. Zo schattig om te zien! Alles zag er goed uit en het hartje klopte flink .
Als jullie het leuk vinden kan ik de foto op het forum laten zien.
Hier nog wat hormoontjes :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
Groetjes,
Baloe (Suus)
Baloe en Welkom: Gefeliciteerd met de goede echo!!!
moonfire: Succes woensdag en vrijdag. Alles zal wel goed zijn.
Linkie: Mooi dat je vakantie leuk was. Nu hopen op een goed resultaat!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hier is het wachten op het weekend. Zou het dan einedelijk een keer raak zijn?.. Ik ga maar weer uit van niet, maar stiekem hoop ik van wel.
Veel liefs, Chantal.
moonfire
bedankt weer voor de hormoontjes…wie weet…
veel plezier bij de vk en de echo.
ben je aardig relaxt onder deze zwangerschap of zit de miskraam je nog wel heel vers in het geheugen en beinvloed het je?
welkom en baloe
geweldig zulke mooie echo’s.
je kunt ze altijd op het showforum plaatsen maar zoals al eerder aangegeven niet hier, dat is toch wel een beetje te confronterend voor sommigen
krabje
enige tekens, signalen dat het deze keer raak kan zijn?
ik hoop het voor je!!
zwangere meiden, nogmaal blijf vooral schrijven en voel je niet schuldig!!!
ik lees liever over jullie zwangerschap dan helemaal niets en jullie weten precies in welk schuitje wij nog zitten, zo hebben jullie ook gezeten!
Linkie: Ik weet het niet. Normaal heb ik vanaf de eisprong (denk ik) buikpijn en dat heb ik nu niet. ook een beetje last van mijn borsten.
Weet het niet, durf ook niet te hopen.
Liefs, Chantal.
ik snap helemaal hoe je je voelt, na al die maanden durf je nergens meer conclusies aan te verbinden.
ik zeg ook steeds pas als ik echt hele duidelijke signalen heb of flink maar dan ook flink over tijd ben, dan doe ik pas een test.
dit om mezelf te beschermen voor weer een teleurstelling!
Ja precies, dit heb ik dus ook. WAcht toch echt tot minimaal mijn verjaardag, volgende week woensdag. Misschien nog wel langer.
zou wel een super verjaardagskado zijn!!!
ik hoop het voor je!!
hoe is het verder? je bent nu bij je moeder achter de pc?
Hoe raad je het zo???/ Ik zit idd bij mij moeder.
Oh ja nog even iets wat betreft ons huis. We zouden 14 april de sleutel krijgen maar dat gaat niet door…
We krijgen de sleutel een dag eerder!!! :dance: :dance: :dance:
Met mij gaat voor de rest alles goed, bevalt goed bij mijn vader wonen. Maar wil toch wel graag naar mijn eigen stekkie.
Maar hoe gaat het met jou? Waar ben je geweest op vakantie?
jippie dat is goed nieuws de sleutel een dag eerder!!
en dat schiet ook al aardig op!
ieder geval wat leuks in het vooruitzicht.
wij zijn naar de nederlandse antillen geweest, dus zon, zee, strand etc…
heerlijk en wat is het hier dan koud!
maar ik krijg zo visite dus ga nu de pc uitzetten, tot later!
Linkie je hebt gelijk, ik zal mijn echo zeker hier niet plaatsen want ik kan me voorstellen dat het confronterend is! Ik hoop voor je dat het raak is deze maand!
Krabje ook voor jou hoop ik dat het raak is! Heb je al eens eerder last van je borsten gehad? Bij mij was dit het eerste teken van de zwangerschap. Ik had het al vrijwel direct na de bevruchting! Dus wie weet! Ik :thumbup: :thumbup: voor je!
Gezellig er is weer lekker wat geschreven.
Krabje leuk dat je een dag eerder de sleutel al krijgt.
Linkie en krabje nu heel hard duimen dat het raak mag zijn deze maand.
Inderdaad ligt gevoelige borsten kunnen een voorteken zijn als je dat normaal niet hebt. Ik hoop het echt voor jullie.
Zwanger zijn geeft een speciaal gevoel en vooral als je je kindje voor de eerste keer op de echo hebt mogen zien bewegen.
Hier nog wat extra hormonen voor de niet zwangere.
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
hallo dames,
Inderdaad fijn te lezen dat jullie het fijn vinden om wat te horen van de zwangere.
We zijn toch een tijdje veel met elkaar aan de praat geweest.
Ik hoop dat iedereen het goed maakt zo wel zwangere als niet zwangere.
Ik moet zeggen dat ik voor de niet zwangere bewondering heb :thumbup: hoe goed en positief ze om gaan met het feit dat het nog niet zover is.
We zijn in de tussen tijd toch al bijna een jaar verder wil jullie een geven.
En kom op zet door. :: :: :**:
Mijn 20 wk echo gisteren gehad en alles was goed, wie weet mag ik van de bedrijfs arts nu weer rustig aan het werk.
meiden ik blijf aan jullie denken.
Dikke :-* Nala
ik wordt gek van mijzelf! ik denk allerlei dingen anders te voelen dan anders(ja denk) ik durf niet me niet meer zo te fixeren op een zwangerschap, omdat het elke keer weer zo’n teleurstelling is! . normaal heb ik ruim een week voor mijn menstruatie al hele zere borsten, nu doen ze wel zeer maar lang niet zo erg, en mijn vorige cyclus was 23 dagen(vandaag zijn die dagen om) en nog geen buikpijn!daarvoor wel gewoon 28 dagen! ggggr ik wordt gek. nog maar 5 dagen wachten en die hou ik ook maar aan. maar toch al iets verder dan vorige maand. zo dat lucht op. sorrie moest het even van me af typen! haha xxxxx kaatje
Kaatje wat je schreef is erg herkenbaar. Dat gevoel had ik ook elke maand. In de maand dat ik zwanger ben geworden, had ik teveel afleiding om met mijn lichaam bezig te houden en toen was het raak.
Het is echt frustrerend als je lichaam je voor de gek houdt.
Hopelijk mag het voor de niet zwangere dames onder ons deze maand raak zijn.
Hier weer wat hormonen
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
kaatje
herkenbare gevoelens, die heeft iedereen wel gehad hier op het forum.
laat je niet gek maken he? probeer wat afleiding te zoeken dan gaat de tijd het snelst.
en wie weet is het deze keer echt zover!
meiden,
bedankt weer voor jullie lieve opbeurende woorden!
gelukkig dat het met alle zwangeren onder ons goed gaat!
hallo allemaal,
morgen moet ik ongesteld worden, en heb geen buikpijn!! normaal altijd een dag van tevoren! wel is mijn buik een klein beetje opgezet, heb ook zere borsten, maar niet zo verschrikkelijk als normaal. ook ben ik niet shagerijnig vandaag. vraag mijn vriend maar. normaal ben ik niet aanspreekbaar een dag van tevoren! help help ik kan niet wachten! vorige cyclus was 25 dagen dus ben in dat opzicht al 2 dagen verder! ik heb rond de innesteling geen bloed verloren maar wel (sorrie) veel wit/beige achtige afscheiding(veel meer dan normaal) kan dit ook met de innesteling als die heeft plaatsgevonden te maken hebben? duimen jullie met me mee?? zal ook voor de andere niet zwangere meeduimen! xxxx kaatje
ik bedoelde mijn vorige cyclus was 23 dagen, dus al 4 dagen verder dan vorige keer. sorrie
spannend kaatje!
ik ga voor je .
weet je al wanneer je wil gaan testen?
ik ben vandaag ongi geworden dus dat is weer balen.
ik denk dat wij komende week maar een afspraak gaan maken met de huisarts, ben het nu wel wat zat.
chantal
hoe is ie bij jou?
ik hoop het voor je!!!
het is nu maandag en nog niet ongesteld(maar het is pas ochtend). als ik het niet wordt vandaag ga ik morgenochtend testen denk ik.
@linkie wrote:
ik ben vandaag ongi geworden dus dat is weer balen.
ik denk dat wij komende week maar een afspraak gaan maken met de huisarts, ben het nu wel wat zat.
Hoi Linkie, wat jammer om te lezen dat het niet gelukt is deze maand. Ik had er toch stiekum op gehoopt voor je!!!! Goed idee om naar de huisarts te gaan. Wie weet is er een oplossing. Heel veel sterkte.... Ik blijf voor je duimen dat je snel zwanger zal zijn.
Groetjes,
Baloe