Jeetje wat is het hier stil zeg ben ik zelf natuurlijk ook schuldig aan kom ook niet zo vaak kijken als ik zou willen.
Nou heb vanmorgen weer een test gedaan de :evil: :evil: bleven uit en je weet maar nooit maar nee hoor mijn hoop is weer teniet gedaan de test was negatief denk gewoon dat me cyclus nog niet goed op gang is.
Maar ja niet getreurd op naar de volgende ronde.
Gaan volgende week met vakantie :dance: zal je zien dat de :twisted: :twisted: dan komen maar ja ik kan in iedergeval een borreltje drinken bij het zwembad.
:thumbup: :thumbup: voor iedereen
Groetjes Mowie
He mowie balen, ik had toch nog enigszins hoop gehad voor je. Je hebt wel een vervelende cycles als ik het zo maar even mag beschrijven.
Hopen dat je snel ongi wordt en dat daardoor de onzekerheid weg mag gaan.
He Mowie,
Ik hoop ook dat je snel zekerheid zult krijgen…
Ze zeggen trouwens dat je kleine in de eerste periode nog niet verbonden is met jouw bloed. Dus als je een drankje drinkt, heeft dat niet meteen gevolgen voor de kleine!
Dit weekend weg geweest naar de hiswa. Voor het eerst heeft iemand (eerlijk) tegen mij gezegd dat ze het moeilijk vond dat ik zwanger was. We hebben er goed over gepraat (ze is 8 maanden bezig). Ik weet zelf hoe het was toen er mensen zwanger werden en ik nog niet. Dat kennen we hier allemaal maar al te goed. Ik kon mij haar verdriet weer zo goed voor mij halen, dat ik jullie, niet zwangeren hier ook nog even een hart onder de riem wil steken!
Ik hoop echt voor jullie dat het snel mag lukken!
Marg
:oops: sorry dames :oops:
ik heb me al zolang niet gemeld…
tja dat krijg je met die pas getrouwden !
hi hi hi
maar goed er is ook zoveel aan t gebeuren om me heen…
mn beste vriendin (mn zus) vertelde me dat ze nu voor onderzoeken is aan t gaan in t ziekenhuis, ze probeerd al enige jaren zwanger te worden…
en mn zusje, vertelde me ook dat ze bezig zijn met zwnger worden, maar waarschijnlijk gaat dat ook een ziekenhuis verhaal worden…
dus ik ben erg druk bezig in mn hoofd met hun 4-tjes
maar ik ben jullie niet vergeten !!!
jammer dat ik zie dat er nog geen nieuwe aankomende mama’s er bij zijn gekomen…
@Mowie, 20 dagen overtijd…
das toch heel erg veel zeg !!
ik blijf nog steeds voor je
@linkie
veel plezier en tot binnen kort maar weer !!
Hallo,
Dat is langgeleden he! omdat het hier niet allemaal soepel verloopt.
Ben ik nu al vanaf 15 feb in de ziektewet en dat blijf ik nog tot zeker 26 maart.
Dan heb ik mijn 20 weken echo gehad en kijken we weer verder.
Voel mij nu wel goed en kan ook genieten van de zwangerschap, voel af en toe ons kindej al kriebelen in mijn buik en dat is een geweldig gevoel :inlove: .
Voor alle nieuwe zwangere GEFELICITEERD geniet er van.
En voor de klussers :: :: :: :: :: :: :**: heel veel succes.
Ben haast nooit meer op het forum omdat het te veel onrust bracht maar een persoonlijk berichtje vind ik wel heel erg leuk.
Veel Liefs Nala
Hé dames,
Waar is iedereen?
Is de spirit er een beetje uit om te blijven schrijven?
Of gebeurt er gewoon weinig…?
Marg volgens mij zijn wij de enige twee active schrijvers. Ik heb ook geen nieuws dus daarom schrijf ik hier ook niet.
Hoi meiden,
Ik heb helaas gewoon even geen nieuws. Voorlopig doe ik ook niet actief mee. Even komkommertijd dus!
Chantal had al aangegeven dat ze nu minder achter de computer kon. Verder is Linkie op vakantie, dus we moeten haar natuurlijk ook een beetje besparen dat ze zoveel pagina’s moet teruglezen, hihi!
Groetjes,
Garfield
Hallo allemaal,
Hier is ook nog niks nieuws te melden, nog steeds geen :evil: :evil: wel het vermoeden dat ze van de week gaan komen aangezien het puistje dat naast me neus groeit.(had ik vroeger ook altijd).
Ben ook niet zwanger volgens de testen die ik gedaan heb.
Heb uit frustratie me banner maar even weggedaan.
Nou we gaan woensdag eerst maar eens lekker met vakantie even de zinnen verzetten, dus voorlopig zien jullie me even niet.
:thumbup: :thumbup: :thumbup: voor iedereen
Groetjes Mowie
ik wens je heel erg veel leuke dagen toe Mowie…
en kom lekker effe bij op vacantie !!
en wie weet…
ik hoop wel dat je vlug zekerheid gaat krijgen, dat lijkt me echt frustie op deze manier…
hallo allemaal,
in dit hoekje heb ik nog nooit meegepraat. stom eigenlijk. nou dus dezelfde periode als jullie gestopt met de pil, en tot nu toe nog niet zwanger! we hebben weer flink geklust zeg maar en hoop dat het nu echt zo zal zijn, alleen een vraagje… mijn eisprong is als het goed is vandaag alleen mijn mannetje is er niet! maar gister, eergister, 2 dagen daarvoor, en de dag daarvoor…(haha) hebben we geklust. nou zeggen ze dat de dag voor je eisprong de beste dag is. is het dan niet erg dat we vandaag niet klussen???
xxxxxx kaatje
Ik ben zwanger zoals je kunt zien aan de banner. De maand dat het gebeurde hebben wij 3 en 2 dagen voor de eisprong geklust en daarna niet meer, dus het kan wel zeker. Maar inderdaad klopt het dat je de meeste kans maakt op de dag van je eisprong of net de avond ervoor.
Hopen dat je snel zwanger mag worden. Ik vond dat wachten echt verschrikkelijk elke maand en dan als die :twisted: :twisted: er waren was er altijd wel een traan.
Hier wat hormonen: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
En Mowie een fijne vakantie
He hallo,
goh jullie schrijven idd niet zoveel. Ik kan nog steeds bijblijven met wat er gebeurd. Dat is dan wel weer lekker.
Zit op dit moment even bij mijn moeder en kan dus gauw weer achter de pc. Tis wat, heb zowaar afkick verschijnselen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Op dit moment gaat alles zijn gangetje, ben druk met werken en zit lekker relaxed bij mijn vader. DAt is wel lekker, moet ik tot 6 uur werken en dan staat het eten al klaar als ik thuis kom. Dat is verwennerij!!!
Over precies een maand krijgen we de sleutel van het huis en het is de bedoeling dat we er 6 mei ingaan. 1 mei wordt de parketvloer gelegd en daarna kunnen de meubels erin.
Wat betreft de klusperiode is het nu weer afwachten dus dames kom maar op met die hormoontjes!!! Ik wil een leuk verjaardagscadeau.
Welkom: Hoe gaat het met jou? Ik hoop dat alles voorspoedig verloopt.
Kaatje : Welkom hier, normaal is het altijd erg gezellig maar het is nu wat rusiger.
Moonfire: Hoe verloopt het getrouwde leven? Alles goed met de zwangerschap?
Mowie: Ik hoop dat je snel duidelijk krijgt. Net wat Moonfire zegt, lijkt mij ook erg frustie.
Garfield: Hoe gaat het nu met je en met de relatie. Ik hoop dat alles ged gaat.
Marg: Gaat bij jou ook alles goed?
Nala:Ik hoop voor je dat alles goed gaat en dat je kindje gezond komt over een paar maandjes.
Voor de rest weet ik nu niet zoveel meer, moet nu druk aan de gang om een vijgezzellenfeest voor mijn vriendin te organiseren. Heeeft iemand nog leuke ideeen?
Veel liefs en een dikke knuffel van Chantal.
Hoi Krabje,
Waar houd je vriendin van? Lekker uit eten, disco, etc?
Het is inderdaad een leuk kado als je zwanger zou zijn deze maand. Hierbij een aantal :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Zo,
ik was maar even een tijdje niet langs geweest omdat er toch niet geschreven werd.
Ik zag dat we een nieuwe schrijfster kunnen begroeten.
Kaatje 25: welkom hier.
We waren érg fanatiek, maar langzaam vallen we ween beetje uit elkaar.
De zwangeren voelen zich denk ik een beetje schuldig om te schrijven hoe zwanger ze wel niet zijn en de niet zwangeren doen nu een beetje afstand van het forum om niet zo veel de druk te leggen op het zwanger worden.
De periodes van wachten tussen je eisprong en NOD zijn altijd vreselijk lang… Ik had mij dat vroeger nooit zo beseft. Tja, en ben je eenmaal zwanger dan blijf je met die tijd opgescheept: eerst de 12 weken halen, je eerste echo, de 20 weken echo etc. etc.
Maargoed, Kaar ik hoop voor jou en de anderen dat jullie snel het geluk mogen hebben om positief te testen.
Zelf gaat het goed met mij. Ik ben erg moe geweest en dat is nu een stuk beter. Ik begin ook echt dikker te worden. DAt is toch wel even moeilijk. Ik ben behoorlijk afgevallen en die buik voelt niet als een babybuik, maar als een dikke (vet) buik. Tja, dat komt omdat hij nu bol is, en naar mijn idee nog niet echt zwanger eruit ziet. Mensen kunnen zich nu afvragen: is ze nou dik of zou ze zwanger zijn…
Ach ja, ik klaag niet hoor!
Hier wat :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
voor degenen die ze nodig hebben.
Marg
Marg inderdaad voel je je af en toe “schuldig” om als zwangere mee te schrijven, maar door mee te schrijven blijft het voor de andere vaak ook leuker. Ik mis dit gedeelte van het forum best wel en kijk dus elke dag even of er toch weer geschreven is en of er nieuws is bij de nog niet zwangere.
Morgenvroeg heb ik mijn eerste echo en ik kijk juist erg naar uit om een buik(je) te krijgen, want een rond buikje vind ik erg vrouwelijk. Ik zelf heb eigenlijk nooit een buik gehad alleen heb ik wel erg brede heupen en staan dan ook niet bepaald in verhouding met een wat slankere bovenkant. Princessenlijntje noemen ze het ook wel. Ach iedereen heeft wel wat.
Aan alle zwangere dames hier:
Jullie moeten je vooral niet schuldig voelen om hier te gaan kletsen anders wordt het zo saai.
Samen zijn we op weg om zwanger te worden en ik wil graag op de hoogte blijven met de zwangeren.
Veel liefs, Chantal.
@Krabje wrote:
Moonfire: Hoe verloopt het getrouwde leven? Alles goed met de zwangerschap?
Het getrouwde leven bevalt heel erg goed, moet ik zeggen..
en met de zwangerschap tot nu toe niets vreemd te ontdekken...
dus ik ga ervanuit dat ik woensdag het hartje kan horen bij de VK en dat ik vrijdag een hele mooie echo zal hebben...
soms heb ik van die hele rare vreemde krampjes in mn onderbuik, het zullen de banden wel zijn of mn baarmoeder..
overigens het wordt wel eens tijd dat de andere 6 ook zwanger worden :wink: en dat hun en de partners inspaningen worden beloond..
daarom stuur ik nog wat hormoontjes toe
:**: :**: :**: :**: :**: :**: :**:
hallo allemaal
ik ben weer uitgerust en happy terug van vakantie!
heerlijk gehad en moet nu ook echt weer heel erg wennen aan de kou hier.bbrrr
veel geklust dus hopelijk worden onze inspanningen beloond met een vakantiekindje!
Fijn Linkie dat de vakantie goed is bevallen en nu heel hard
dat het dan ook deze ronde raak mag zijn.
Mijn echo was echt helemaal geweldig, een kloppend hartje bij een heel beweegelijk kindje. Ik kon alleen maar lachen toen ik de echo zag.