hallo hallo
Jippie er is weer wat geschreven!!
ach als niemand wat te melden heeft ja dan is dat ook niet anders he?
maar dit is wel gezelliger
bij mij is de ongi weer doorgebroken, zoals ik dus wel verwacht had omdat we deze maand niet tijdens de goede dagen geklust hebben.
bedankt voor alle hormoontjes, misschien helpen ze deze ronde?
nog een weekje dan ga ik twee weken op vakantie en daarin vallen mijn vruchtbare dagen dus hoop dat het dan eindelijk een keertje raak is
welkom
vervelend die rugpijn, doe je wel een beetje rustig aan?
zorro en chantal
hoe is het bij jullie???
goed nieuws??
ik hoop het :dance: :dance:
o ja chantal
zet mijn nieuwe nod maar op 30 maart
oef wat klinkt dat ver weg!
Ja meiden, hoe gaat het met jullie? Toch niet allemaal carnaval aan het vieren???
Hier helaas nog weinig opbeurend nieuws. Ik sta iedere ochtend nog op met het gevoel dat ik beter een punt achter onze relatie kan zetten, maar ik wil het ook niet zomaar opgeven. Het blijft dus lastig.
Inmiddels lijkt mijn cyclus zich te stabiliseren, want ik was nu weer keurig na 29 dagen ongesteld…
Ik bekijk het dus een beetje per dag.
Baloe, wat lekker dat je al 9 weken ‘ver’ bent en wat spannend straks de echo. Gelukkig voel je je verder nog helemaal fit
Groetjes,
Garfield
@garfield
wat erg zeg dat je zo twijfelt over hoe en wat met je relatie,
mij heeft toen een boek geholpen bij een goede keuze te maken
het heet “scheiden of blijven”
http://www.scheiding-omgang.nl/echtscheiding/frames/scheidenofblijven_f.html
iedereen die ik t heb aangeraden heeft er baad bij gehad; sommige zijn idd gaan scheiden, en andere hebben compleet nieuw leven in hun relatie weten te balzen hierna !
ik wens je heel veel sterkte toe… :-*
Garfield: wat moeilijk als je twijfels hebt. Je weet immers niet welke keuze de goede zal zijn. Ik doe wel mijn petje voor je af, dat je hierop zo een forum je twijfels durft neer te zetten. Het betekent wel dat je oog hebt voor je situatie. Dat is al een hele stap. Ik wens je veel wijsheid toe. En misschien helpt dat boek van Moonfire.
Linkie: jammer dat de :twisted: :evil: gekomen zijn. Ben je er een beetje rustig onder? Zo kom je wel over. Ik zal voor je duimen dat het in je vakantie gaat lukken. Waar gaan jullie heen?
Hier weinig nieuws. Vanaag precies 12 weken. Ik ben nog aardig moe en met vlagen misselijk. Gisteren voor het eerst positiekleding gekregen van een vriendin van mij. Een heel leuk setje. Ik pas he nog niet, omdat mijn buik nog niet groot genoeg is! Ha, ik, mollige Marg, vind het best leuk om dat te kunnen zeggen!
Fijne dag iedereen
heeft nog iemand iets van Mowie gehoord ??
haar banner staat nu op 14 dagen overtijd…
@marg
gefeliciteerd met je 12 weken !
Linkie, ik kan mij herinneren dat het in maart voor jullie raak zou zijn (volgens het pendelen) dus wie weet gaat het nu echt lukken! Die 2 weken vakantie zullen er vast aan gaan bijdragen :lol: :!:
Marg, gefeliciteerd met je 12de week. Je bent door de kritische periode heengekomen!!
Marg gefeliciteerd.
Hoi meiden,
Marg, lekker dat je de 12 weken voorbij bent, dat moet toch een soort extra gevoel van zekerheid geven!
Er ligt hier trouwens opeens weer sneeuw en best nog aardig wat. Raar land hoor! Maargoed, hopelijk ligt er over twee weken in Winterberg ook nog sneeuw, want dan zou ik daar met collega’s een weekendje gaan skiën.
Ik ga nu eerst maar even op teletekst kijken of alle treinen nog een beetje normaal rijden, want ik heb straks les in A’dam. Forensische psychiatrie, klinkt wel stoer hè?!
Groetjes,
Garfield
marg
gefeliciteerd het je magisch 12 weken grens!
ben je inmiddels ook weer wat ‘zekerder’ mbt je zwangerschap?
ik hoop het voor je!
je vroeg of ik er rustig onder ben dat ik weer ongi ben geworden.
ja in principe wel want ik wist dat het deze maand geen kans van slagen had, maar aan de andere kant had ik zaterdag wel even een flinke baaldag, zo van weer een kans voorbij…
ik hoop gewoon dat het deze maand raak is ivm vakantie en
ja baloe ze hadden idd ook maart gependeld.
zou wel heel toevallig zijn wanneer dat ook zo uit komt…hi hi
hier is de wereld ook mooi wit en begint het weer te sneeuwen…o als er zaterdag nou maar geen gigantisch pak ligt zoals vorig jaar want dan vliegen we naar de nederlandse antillen!!!
garfield
succes met alles!
leuk dat je zo nu en dan toch even komt aanwaaien, zal niet makkelijk zijn met al die zwangeren hier en jij even geen kans daarop.
Nou Garfield,
Klinkt inderdaad interessant. Wat voor les is dat?
Hoii,
Ik studeer Nederlands recht in deeltijd. Het is een keuzevak voor de Master. Eerst moet ik flink aan de slag voor de drie vakken die ik nog voor de Bachelor moet, maar als je 150 studiepunten hebt, mag je gelukkig al vakken van de Master doen.
De les ging nu vooral over de verschillende psychiatrische stoornissen. Aangezien ik daar op mijn werk ook mee te maken heb, kwamen de termen me gelukkig niet zo onbekend voor!
Groetjes,
Garfield
Interessant!
Ik ben vorig jaar afgestudeerd Communicatie management (HBO deeltijd). Daarvoor heb ik milieukunde gestudeerd (MBO)
Hallo meiden,
even een berichtje van mij.
Vandaag vandaag zijn we officieel “dakloos” vandaag was de sleuteloverdracht. Nu maar wachten op 14 april.
Afgelopen vrijdag zijn de :twisted: :twisted: :twisted: weer gekomen, 2 dagen te vroeg. Mijn cyclus wordt steeds korter, het was nu 27 dagen.
Garfield: Balen dat je relatie niet echt goed zit. Duim voor je dat je eruit komt. Dikke knuf van mij.
Aan alle zwangeren: Mooi dat het allemaal goed gaat met jullie. Strooi vooral met hormonen.
Ik ga voor een positieve test op mijn verjaardag.
Linkie: Balen weer die ongi. Dikke knuf van mij.
Zorro: hoe gaat hey met jou?
Heb mijn banner even weg gehaald, want weet nu even niet mijn nieuwe NOD, heb dus ook zomaar een datum ingevuld.
Veel liefs, Chantal.
Jammer Krabje ik had gehoopt dat je bij de november mama’s nog had mogen komen.
Zorro weet je iets meer?
Krabje,
Jammer dat de :evil: :twisted: gekomen zijn. Ik zal voor je :thumbup: dat je met verhuizen er niet mee bezig bent en dan in ene zwanger blijkt te zijn!
Marg
Marg en Welkom: Bedankt, we doen ons best!!!
Veel liefs, Chantal.
krabje
balen toch weer meid!
ook vervelend dat je cyclus steeds korter wordt, al scheelt het wel in wachten.
wie weet zijn wij de komende ronde aan de beurt
welkom
ik zag dat zorro haar banner weer had aangepast dus ga er vanuit dat het bij haar helaas ook niet raak was…balen…
voor mij nog 1 dagje werken en dan lekker naar de zon!!!
Linkie geniet er maar lekker van. Ik wil ook wel lekker naar de zon, maar ik moet gewoon werken.
Zaterdagavond nemen vrienden van ons de nieuwe kinderwagen mee, want zij krijgen er twee tegelijk en hebben dan niks aan de andere. Kan hem voor een leuk bedrag overnemen, dus dat is wel oke. Hij is ook nog in een erg goede staat. Deze vriendin is officieel 11 oktober uitgerekend, een dag voor mij, maar de twee zullen wel eerder komen.
meiden,
fijn weekend!
ik vertrek morgen vroeg dus ‘spreek’ jullie over twee weken wel weer!