Juli 2005 stoppers (deel 7) 12 v.d. 18 zwanger!!!!!!

Marg ik was even benieuwd hoe de echo was geweest. :inlove:

dank je wel Krabje…

hoe was de vakantie trouwens ???

Hallo,

Ik weet eigenlijk ook niet waarom de écht langer zwangere niet meer mee schrijven. Misschien vinden ze het te moeilijk tov de niet zwangeren. Je leven is toch anders, en misschien vinden ze het vervelend?

Ik schrijf hier mee en bij de september mama’s. Verder kom ik eigenlijk nooit op andere sites of fora.

Ik zal even terug komen op mijn gevoel en de echo. Ik was de afgelopen weken echt niet lekker. Geen honger en erg moe. Ik ben dan ook een kilo of 4 afgevallen. Normaal doe ik een moord om die kilo’s te verliezen :wink: . Maargoed, echt van de een op de andere dag voelde ik mij prima. De moeheid overdag viel mee, en ook de honger was echt terug. Niet zoals het geweest was, maar als je een tijd bijna niet eet, krimpt je maag. Ik had het gevoel van zwanger zijn gewoon verloren. Dat was zo raar. Tja, en je gaat dat ook niet meteen delen met iedereen. (Had ik mijn moeder maar gebeld want die had dat ook gehad). Door het gevoel niet meer zwanger te zijn, kwam ook de onzekerheid. Vorige week geen hartje gehoord en deze week alle kwalen weg… Tja… Dan is het wachten op zo een echo erg lang.

Hubbie en ik waren erg zenuwachtig voor de echo. De verloskundig zag direct een hartje kloppen en nog allerlei andere dingen. Na uileg zagen wij ook e.e.a. ander. Mijn uitgerekende datum is nu 12 september. Ik ben vandaag precies 11 weken zwanger. Ik wacht nog 1 weekje om het op werk te vertellen maar vrienden en familie ga ik het deze week wel vertellen!

Ik ga voor iedereen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

dat het deze ronde raak is. Ik weet precies hoe die wachtende dagen zijn tussen je klusperiode en de NOD.

Kon je maar stiekem de toekomst inkijken…!

Succes!

Marg

Marg fijn dat de echo meeviel en alles goed bleek te gaan.

Ik ben helemaal van streek. Ik had mijn collega gevraagd of het kwaad kan om schapen te verlossen. Haar man heeft gezegd echt nooit doen als je zwanger bent en ook niet met handschoenen. Dit kan een abortus/miskraam veroorzaken, want in vruchtwater kunnen heel veel gevaarlijke bacterien zitten. Ik heb gewoon drie keer al een schaap verlost zonder handschoenen!!! AAAAAAAAAHHHH ik kan wel janken, ik wil die kleine niet meer kwijt, maar de schrik zit er heel erg in. Ik kan nu wel janken, maar dat mag niet, want mijn collega’s hebben me dan meteen door. Dadelijk wel de verloskundige bellen, mischien kan die me enigszins gerust stellen.

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

He Welkom,

Wat vervelend zeg, zulk nieuws. Ik snap dat je daar van van slag bent.

Maar, kop op! Ik snap dat het heel vervelend is, maar misschien valt het allemaal wel mee. Ik ga gewoon van het beste uit ( :pray: ). Iedereen doet wel iets in de zwangerschap wat misschien beter niet gemoeten had.

Vroeger bleven vrouwen ook gewoon helpen op het land of in de moestuin. Nu raden ze het af om nog te tuinieren. Tja, vroeger werden er ook zat kinderen geboren! Er zijn zat vrouwen die blijven roken en brie eten. Ook dat gaat in veel gevaal gewoon goed.

Je moet de risico’s zoveel mogelijk vermijden, maar ja, dat kan niet altijd. Uiteraard wel een leer voor de volgende lammeren: je zal moeten toekijken ipv helpen.

Ik ben benieuwd wat je verloskundige zegt!

Ik ben een beetje gerustgesteld door de verloskundige en moet een bloedonderzoek laten doen. Tevens is de echo 6 dagen eerder op 17 maart. Eerder wilde ik zelf ook niet, want dan kun je nog niet alles zien. De kans dat ik bijvoorbeeld toxoplasmose oploop is gelukkig heel gering, omdat ik in de afgelopen 12 jaar er menigmaal mee in contact ben gekomen en de kans erg klein is dat er geen anti-stoffen voor heb opgebouwd, maar een bloedonderzoek zal uitsluitsel moeten geven. Vindt het wel spannend, maar ben wel iets gerustgesteld.

welkom

balen dat je zo in de onzekerheid zit, gelukkig kon de verloskundige je nog enigzinds geruststellen.

nu het bloedonderzoek afwachten.

maar geef jezelf niet de schuld he, je kon dit niet weten.

en wat marg al zegt, er zijn genoeg vrouwen die allerlei risico nemen en toch een gezond kind op de wereld zetten.

marg

gelukkig dat je je weer helemaal toppie voelt na je echo.

alle twijfels weer even weg en weer even genieten!

kan me wel voorstellen dat je zo nu en dan even je totaal niet zwanger voelt.

is je uitgerekende datum nu naar voren of naar achteren verschoven naar wat je zelf eerst dacht?

krabje

jammer dat je minder online nu kunt zijn, we zullen je gezellig praatjes missen!

Ik ben net even bij nieuwe buren wezen kletsen en die zijn beide dierenarts, zij is ook zwanger. Zij vertelden dat het vruchtwater niet het probleem is, maar de ontlasting van het schaap net als bij katten. Dat heb ik niet aangeraakt, dus ik het zal allemaal meevallen. Ik ben gerustgesteld en zie de 10 weken echo met een gerust hart tegemoet.

Krabje we zullen je inderdaad gaan missen als je minder komt.

o wat fijn dat ze je gerust heeft kunnen stellen…

och ja een extra onderzoek is toch niets mis mee… :wink:

krabetje jammer zeg dat je nu minder online gaat komen…

we zullen je allemaal missen, maarja nu heb je wel meer tijd om te… :mrgreen:

(hi hi hi)

Zal maar meteen met de deur in huis vallen heb test gedaan was negatief helaas :cry: :cry:.

:twisted: :twisted: Nog niet te zien zal wel weer een tijdje duren als het maar niet zo lang duurt als de vorige keer :pray: die cyclus van mij wordt ik gek van het komt gewoon niet goed op gang, maar ja het zal wel goed komen denk ik.

Ga me nu eerst maar voorbereiden op de vakantie Gaan 15 mrt naar gran canaria kunnen we even de zinnen verzetten.

Welkom: gelukkig ben je een beetje gerustgesteld.

Krabje we zullen je missen succes met verhuizen.

Groetjes Mowie

Mowie: :cry: :cry: :cry: :cry:

@mowie

maar 9 dagen overtijd is toch heel erg veel, als ik zo mag uitdrukken…

overigens bij sommige vrouwen komt in de zwangerschap het HcG hormoon helemaal niet opgang,

heeft een nichtje van me ook gehad, die had zels een neg urine test net voodat ze ging bevallen…

ook bij haar in het bloed is niets te vinden, alleen via de echo toen der tijd konden ze een zwangerschap zien…

dus ik blijf toch nog voor je :thumbup: :thumbup:

als je t niet erg vindt…

overigens wat zijn jullie gisteren rustig geweest hier op t forum??

mowie

:frowning: :cry: :?

succes met afwachten maar weer.

welkom

gelukkig ben je nu helemaal weer gerust gesteld en kun je weer uitkijken naar je echo bij 10 weken!

krabje en zorro

jullie nod schiet alweer op en… nog signalen?

Jammer Mowie, maar zolang er geen :evil: :twisted: zijn, blijf ik gewoon :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: voor jou.

(En uiteraard voor de anderen!)

Is er nog een update…?

Gezien het lijstje is de komende week een erg spannende week voor de meeste dames. Vandaag maar weer hormonen uitspreiden, misschien wordt de pijn in mijn rug dan wat minder.

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Garfield, hoe is het met jou en je hubbie? Zijn jullie er samen nog uit gekomen?

wat is het hier rustig eigenlijk.

heb zelf ook niets te melden, dus dat is ook saai he?

iedereen alvast een heel goed weekend toegewenst!

Nou hier is niks te beleven. Allemaal carnaval vieren of op vakantie?

Hoe is het met de NOD van sommige. Zijn er al ongi of zwanger?

Hier alles rustig. Erg veel last van mijn rug, maar het is waarschijnlijk spit en heeft niks met de zwangerschap te maken. Dus even een paar weken afzien en dan komt het verder wel goed.

Vervelend Welkom, die last in je rug! Ik hoop dt het snel over is.

Het is inderdaad rustig. Maarja, ik ben daar zelf ook schuldig aan. Ik kijk en zie dat er niet veel gebeurd. Ik plaats dan niet een berichtje, nee, ik ga gewoon weer weg.

Ik heb niet veel nieuws te melden, maar ja, het is weer een berichtje erbij!

Hoe zit het met de aankomende zwangeren… Stress voor de NOD?

Hier iets wat jullie kunnen gebruiken,

Marg

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

:
: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

:

:

Hoi. Daar ben ik ook maar weer eens :oops: :oops: . Sorry dat ik zo lang niets van mij heb laten horen. Ik schaam mij :oops: :frowning: .

Eigenlijk heb ik ook niet zo veel te melden dus vandaar. Het gaat prima met de zwangerschap en ik ben nu ongeveer 9 weken zwanger. Het is nog even spannend tot de eerste 3 maanden voorbij zijn natuurlijk. Maar ik voel mij verder prima. Soms wat moe maar niet extreem zoals je wel eens hoort. Maar ja, dat kan nog komen. 15 maart hebben wij onze eerste echo. Daar leven we nu echt naartoe.

Ik hoop dat iedereen die nog niet zwanger is van dit groepje dit snel is, ik gun het iedereen die het graag wil! Hier nog wat zwangerschapshormoontjes :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::