Vervelend,
Ik hoop dat je geen koorts krijgt!
Marg
hoi hoi
ikkeben er weer, ben een paar daagjes niet online geweest !!
leuk zeg die foto’s in het 1ste lijsteje…
ik heb er trouwens gisteren mn eerste echo gehad !
helemaal super !
onze beeb leeft ! zn hartje gaat lekker tekeer…
en qua grote presies zoals die zijn moet
we hebben nu dus ook wereld kundig gemaakt !!
aan alle opa’s en oma’s…
en ooms en tantes etc etc…
strakjes gaan we naar vrienden
Moonfire: super tof dat je een echo hebt gehad!! Maarre… we hebben hier afgesproken dat er geen echofoto’s op dit gedeelte komen omdat het te confronterend is voor degene die nog niet zwanger zijn, zou je hem alsjeblieft willen verwijderen, sorry, dank je wel
ow sorry zorry !
ik heb hem meteen verwijderd toen ik je bericht las…
wilde niemand kwetsen… :oops:
Geeft niks, kan gebeuren meid, heel lief dat je hem hebt verwijderd! :-*
hallo allemaal
goed weekend gehad?
welkom geen koorts gekregen hoop ik?
moonfire, gaaf je echo! en nu weet ook iedereen het!
mowie je hebt al even niet gepost, maar nog steeds geen :twisted: ?
ga je deze week testen?
nog een dikke week dan komt voor iedereen (behalve de zwangeren) de nod weer in zicht…spannend!
fijne dag
Linkie lief dat je er naar vraagt, ik heb geen koorts meer gehad, maar voel me nog niet helemaal fit. Vannacht maar 3 uurtjes geslapen. Moest een schaap gaan verlossen bij mijn schoonvader en dat liep anders dan zou moeten. Uiteindelijk 2 gezonde lammetjes te wereld kunnen brengen. Om 6.30 liep de wekker weer af. Als ik mijn ogen dicht zou doen, zou ik meteen in slaap vallen.
Mowie hoe is het met jou? Al getest? Je houdt ons veel te lang in spanning. :naughty:
Goeiemorgen allemaal,
Hier nog geen :twisted: te zien op zich goed nieuws maar heb niet het idee zwanger te zijn. Gaan omdat we me cyclus niet precies weten pas aan het eind van de week testen. Bedankt voor alle hormoontjes (ik blijf ze vangen)en alle steun we blijven :thumbup: :thumbup: voor mezelf en voor iedereen.
Groetjes Mowie
Ik snap niet dat je het vol kunt houden met wachten met testen. Hierbij dus nog maar extra hormonen en test je toch eerder?
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Het is ook eigenlijk niet vol te houden maar ik heb de vorige keer al zo vaak negatief getest omdat me cyclus maar niet op gang komt na het stoppen met de pil.
Dat ik nu eigelijk bang ben dat dat weer zo is en dat ik nog steeds geen normale cyclus heb.
Maar als ik van de week getest heb zijn jullie de eerste die het horen hoor.
Groetjes Mowie
Je hebt groot gelijk. Heb je wel het gevoel zwanger te zijn of bepaalde verschijnselen?
heb wel wat pijn in mijn onderrug maar ja dat heb ik wel vaker.
Veder heb ik s’morgens een verschrikkelijk hongergevoel dat heb ik normaal nooit.Voor de rest voel ik me gewoon als anders.
Ik zou er dus niet tegen kunnen om niet te testen.
Zeker als er in je banner staat: al 6 dagen overtijd.
Ik heb stiekem op de maandag getest. Ik voelde mij anders, maar ook niet echt anders. Beetje vreemd en ik wilde het weten. Negatief resultaat.
De dinsdag erna zat ik 's avonds op de bank. Verdorie dacht ik, en nu moet ik het weten. Ik ga gewoon wéér testen.
Ik heb getest en ja hoor, ik was zwanger.
De dag ervoor dus nog negatief gestest! Die hormonen stijgen dus écht per dag.
Vanavond heb ik om 20.15 mijn eerste termijn echo! Spannend, want ik voel mij niet 100% zeker erover.
Marg
Spannend marg, hopen dat alles toch gewoon goed is.
De tijd gaat wel erg snel vind ik. Wij hebben gisteren het blijde nieuws aan de ouders verteld en aan een paar vrienden, erg leuke reacties, maar ik heb er niet het gevoel van gekregen meer zwanger te zijn.
De ouders willen het eigenlijk al meteen doorvertellen aan de zussen en broers en de neven en nichten, maar daar hebben we een stokje voor gestoken. Met 11 weken heben we een echo en als die goed is mogen ze het verder vertellen.
Kreeg wel te horen vandaag dat het beter is om geen schapen te verlossen of met grote handschoenen, ivm een bepaalde bacterie. De kans is wel erg klein maar toch. Ik ga die dus toch maar aanschaffen, want schapen verlossen is een grote hobby en er moeten nog maar een 10 schapen lammeren.
Helaas nog niet zwangere dames, de komende 10 dagen is het voor de meeste weer erg spannende tijd zie ik. Blijft toch trekken om mee te blijven schrijven, al merk ik dat de eerste zwangere niet meer komen over heel af en toe, eigenlijk wel jammer.
Hier voor iedereen maar weer een hormonen, wie weet helpen ze.
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
Nou, ik lees wel mee hoor! En ik leef ook heel erg hard mee!! :mrgreen: En ik duim me suf :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Bij mij is het eerder zo dat ik nergens heel erg actief mee schrijf, ook niet bij mijn maandmama’s.
Verder gaat het wel goed hoor, ik word alleen steeds dikker, snap er niks van…
Hahahaha grapjas!
Ja wel gezellig hoor dat jullie blijven meeschrijven!
Ik heb vandaag echt zo’n mega baal piss off dag bblleeehhhhh :evil: :evil: Iedereen loopt te zeuren en te draaien en moeilijk te doen bah bah bah
Ik ben saggo ppff en ik wil NU weten of het deze maand is gelukt! :mrgreen:
cynthia
leuk dat je zo nu en dan even binnenkomt vallen en schrijf gerust wanneer je zin hebt!
ik heb ook geen idee wat er met je aan de hand is, misschien moet je eens naar de dokter met je dikke buik :lol:
zorro
heeft iedereen wel eens zo’n mega baal dag!
dat wachten iedere ronde is echt zenuwslopend!
kon je maar in de toekomst kijken he, dat gaf vast rust.
marg
succes vanavond!
komt vast allemaal goed?
waarom ben je er niet 100% zeker op? gezien je eigen voorgeschiedenis of staat het daar los van?
bedankt voor de hormoontje, misschien heb ik er volgende ronde wat aan.
mowie
we leven allemaal erg met je mee en zijn net zo nieuwsgierig als jou, maar ik snap dat je jezelf zoveel mogelijk een teleurstelling wil besparen.
je moet gewoon testen wanneer jij het wilt en wanneer jij je er goed bij voelt.
welkom
wel gaaf om kleine lammetjes te wereld te brengen!
is toch altijd mooi zo’n nieuw begin, hoort ook echt bij de lente vind ik.
maar doe wel voorzichtig met die bacterien, beter het zekere voor het onzekere nemen.
hier niet veel nieuws te melden, zit te wachten op mijn ongi maar dat zal wel nog een klein weekje duren.
Hallo allemaal,
ben al week niet meer online, bah mis het kok forum wel. Zit nu even te internetten bij mijn moeder.
Zaterdag was de eerste grote verhuisdag, deel 2 komt in april.
Zal nu ook niet zo vaak meer komen aangezien mijn vader geen internet heeft.
Weet zo gauw niet meer wat iedereen heeft geschreven.
Moonfire: gefeliciteerd met je goed echo!!!
Zorro; Pff, wat een arts zeg.
Voor de rest weet ik nu niks meer.
Veel liefs, Chantal.
Cynthia leuk dat je echt zichtbaar zwanger aan het worden bent. Eerlijk gezegd kan ik haast niet wachten om met een buikje te gaan pronken. Het is zo’n wonder om zwanger te zijn.
Ik heb vanmiddag meteen hele lange handschoenen gekocht, kan ik toch blijven verlossen.