Juli 2005 stoppers!!!! Deel 5. 6 zwanger van de 18!!!!!

Hoi Marg,



Ik probeer er ook minder mee bezig te zijn, maar ik ben nou eenmaal van de controle en de cijfertjes, dus ik weet nou eenmaal precies of we in de klusdagen zitten of niet. Ik kan me daar niet van afsluiten.

Wel moeilijk hè, als het bij anderen zo vanzelfsprekend gaat.

Hopelijk is het bij ons allemaal ook snel raak!!



Groetjes Garfield

Hoi Meiden,



Zoals jullie zien aan mijn banner nog steeds niks heb met manlief afgesproken ons niet meer zo druk te maken en we zien wel.

Als er niks verandert aan die klote cyclus (sorry voor het taalgebruik)gaan we in januari maar eens naar de HA is dan ongeveer een half jaar dat ik gestopt ben met de pil voor die tijd doet de HA er toch niet zoveel aan heb ik begrepen.



Nou de groetjes maar weer en ik hoop dat jullie meer geluk hebben.



Groetjes Mowie

oooh marg dat verhaal van je vriendin is echt inderdaad om jaloers op te worden…ik wou dat ik dat kon…maar ja je hebt mensen die alles makkelijk los kunnen laten en mensen die daar wat meer moeite mee hebben he? helaas horen wij bij de laatste groep.



Mowie: wat vervelend dat je nu nog niets weet. Ik denk dat de beslissing om in januari naar de HA te gaan ook al een hoop rust oplevert waardoor je er beter mee om kunt gaan. Dit is niet zoals je het van te voren bedacht had. Helaas zit moeder natuur anders in elkaar en kun je het moeilijk sturen. Kop op!!!



en als ik over mezelf praat op dit moment weet ik echt niet wat ik kan verwachten binnenkort! mijn gevoel schommelt heel erg heen en weer, afhankelijk van wat ik in mijn lichaam voel.

Ik heb wel wat pijnlijke borsten en mijn darmen spelen zo nu en dan toch nog wel weer op maar dat kan vanalles zijn.

Ik probeer mezelf gewoon voor te houden dat het teken zijn voor de ongi, die vrijdag ofzo kan komen.

Ach ik denk dat jullie het wel herkennen.

Ik wou gewoon dat mijn lichaam een duidelijk signaal uitzond dat ik zeker wist dat ik wel zwanger was, maar helaas dus ik ga er maar vanuit dat het dus niet zo is…maar stiekem blijf ik natuurlijk wel :pray: .

Ik moet zo wie zo nog wel even geduld hebben want vorige maand had ik onverwachts een cyclus van 38 dagen dus ik ga toch zo wie zo niet snel testen meer.

Mijn geduld wordt dus eventueel flink op de proef gesteld maar voor hetzelfde is het vrijdag meteen duidelijk dat ik voor de volgende ronde weer moet gaan… to be continued!

Ja linkie, we hebben het hier wel eens vaker gezegd… Zou wel handig zijn als er een lampje op je hoofd gata branden als je zwanger bent. ZO van… dingdong… Weet je wel waar je aan toe bent meteen…



Ik ga zolangzamerhand weer aan mn klusperiode denken. Was namelijk uitgegaan van een cyclus van 44 dagen… Als deze korter is, moeten we ook eerder klussen toch??? :wink: :wink:



Liefs,

Puk

Dames,

Ik ben gefrustreerd (oie, dat klinkt zwaar)



Ik zal het even schetsen:

Tot nu toe een cyclus van 35 dagen gehad. Vorige cyclus in ene 38 dagen.

En nu vermoed ik dat het rond de 28/ 30 zal zitten.



Dus tja, de klusperiode is dan ook weer anders…



Wat is er aan de hand:

  • zaterdagavond had ik enorme steken rechts in de buik. Ook tijdens het klussen 'snachts was dit behoorlijk pijnlijk! Ik vermoed dat dit mijn eisprong was?
  • Ik hou mijn temperatuur bij, mijn temperatuur was in het weekend erg hoog maar ik dacht dat het kwam doordat ik pas rond 9.00 ging meten tov 7.00 door de weeks. Alleen na het weekend is mijn temperatuur dus niet gezakt.
  • De temperatuur en de pijn rechts in de buik doen mij vermoeden dat ik mijn ovulatie al gehad heb.



    Ik ben gisteren braaf begonnen met de ovulatietester. Ik zie elke keer maar 1 streep en heel, heel vaag een tweede streep: dus totaal geen hormonen te bekennen voor een ovulatie. Misschien komt het nog wel maar ik denk dat het al geweest is.



    Als je 2 dagen voor je ovulatie gemeenschap hebt gehad en op de dag zelf, zit je dan nog goed qua bevruchting?

    (hoezo gefrustreerd??)



    Marg

Marg

oei oei wat is dit toch steeds frustrerend he? d

at je niet weet hoe het nu precies zit!

Ik zelf voel mijn eisprong nooit dus ik kan je daar niet mee helpen.

Van verhalen weet ik wel dat je er behoorlijk last van kunt hebben dus die steken kunnen wel degelijk dat betekent kunnen hebben.

Ik zelf ben ook nog niet aan het temperaturen geweest en heb nog geen ov test gebruikt dus ook op dat gebeid ben ik nog een leek.

Ik ben wel van plan om te gaan temperaturen wanneer het deze ronde niet raak is, helemaal wanneer deze ronde weer een cyclus is van langer dan 30 dagen!

Maar volgens mij heb je goed geklust wanneer je dus je eisprong daadwerkelijk hebt gehad.

Er voor klussen is goed want dan kan de spermacel nog je eitje bereiken.

Sperma kan nml wel een paar dagen overleven in je lichaam, maar ik zeg wel KAN want ja dat is bij iedere stel weer verschillend natuurlijk.

Maar ja al met al heb je dus niets aan mijn verhaal denk ik maar ik wilde je toch even mijn reactie geven zodat je weet dat ik met je meedenk en mee leef!



Ik zelf ben gewoon bang dat ik mijn lichaam aanzet tot signalen en tot het uitstellen van de ongi omdat ik nu er weer meer mee bezig ben.

Ik wil niet mezelf psychisch voor de gek houden (als jullie begrijpen wat ik bedoel), en gewoon mijn cyclus hebben als ie hoort of zwanger zijn en geen rare fratsen…

dus Marg je ziet het ik ben ook wat gefrustreerd…moet maar gauw even wat anders gaan doen, even afleiding zoeken (ben vandaag vrij nml).

o ja

alle andere meiden die (bijna) rond hun NOD zitten hoe zijn jullie eronder?

Marg,

Dat is inderdaad frustrerend als je niet van je cylcus op aan kunt. Maar ik denk dat jullie dan nog net op tijd zijn geweest. Dat hangt er net als Linkie zegt vanaf hoelang de sperma in jou in leven blijft. Erg plastisch uitgedrukt, maar zo is het! De ov. testen geven bovendien aan wanneer je hormoonpiek het hoogst is, de eisprong zelf komt waarschijnlijk iets later. Als je het gevoeld hebt, zal dat het wel geweest zijn. Deze keer ben ik ook van plan om wat langer door te testen om te kijken wat de testen dan aangeven in de dagen na de eisprong. Of de tweede lijn dan geleidelijk weer lichter wordt en verdwijnt.



Linkie,

Spannend hoor, zo tegen je NOD aan. Ik weet er alles van na de laatste ronde!! Ik probeer er juist wat minder mee bezig te zijn… droom ik vannacht dat ik borstvoeding aan het geven was. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt!!! :doh:

Ik duim in ieder geval voor je :-*



Groetjes,

Garfield

Ik ben een tijdje niet op dit forum geweest omdat ik me er even wat minder mee bezig wilde houden. Ik zal even mijn nieuwe gegevens voor het lijstje doorgeven. Mijn nieuwe NOD is 2 december! Wij zitten nu in de derde ronde. Hopelijk gaat het deze ronde lukken, maar dat hopen we allemaal natuurlijk :lol:

Hoi Marg! Je hebt helemaal goed geklust hoor meid!! :-

Als je zeker weet wanneer je ei was en je hebt 2 dagen van tevoren geklust en nog op de dag zelf…nou, dat kan dan niet mis gaan toch?? :wink:

:-
van mij!

Hoi MArg,



Sluit me bij Stiekem aan. Volgens gelezen theorie ben je 5 dagen voor je ovulatie en de ovulatiedag zlf het meest vruchtbaar. Dat is dik scoren dus!!!





Dus: blij blij blij blij blij ben jij…



Liefs,

Puk

marg

je kunt dus gaan :pray: dat het deze maand dus zo ver is, je hebt helemaal goed geklust. Ik :thumbup: voor je!!! alleen is het nog even afwachten he (helaas!)



baloe

welkom hier weer op het forum, hoe meer zielen hoe meer vreugd hopen we dan maar he? gezellig! heb je het idee dat het geholpen heeft om minder op het forum te komen? ik denk dat iedereen hier wel eens met die vraag worsteld dus zou ik jou ervaringen daaom wel willen lezen.



garfield

misschien is het voor jou dan deze ronde raak he? en was je droom over borstvoeding wel al voorspellend hi…hi… Ik droom ook regelmatig over zulk soort dingen, geeft toch aan dat het je bezig houdt! maar ja dat wisten we ook al!!

Baloe: welkom terug!!!



Marg: Ik hoop voor je dat het raak is. Ik ga voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray: .



Stiekem: Weet je al meer dingen over het huis?



Wij hebben gisteren het voorlopig koopcontract getekend. En nu maar hopen dat het snel 14 april wordt!!!

Morgen mijn NOD… Ben erg benieuwd wat het wordt. Ik twijfel heel erg. Ben nog steeds met vlagen misselijk maar ik durf nergens van uit te gaan. Ook voel ik nog steeds mijn buik maar ik ben bang dat ik ongi ga worden. :think: :think:



Linkie: heb jij een gevoel hoe het bij jou gaat?



Veel liefs, Chantal.

krabje

Ik blijf nog steeds hopen dat het goed komt voor je hoor! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

ben je steeds wel heel regelmatig ongesteld of ook vaker wel eens over tijd geweest? Erg he dat afwachten? en maar letten op signalen van je lichaam…

In ieder geval wel alvast gefeliciteerd met je nieuwe huis!!! :smiley:



Ik zelf heb eerlijk gezegd geen idee hoe het komt.

De laatste paar dagen is mijn buik/darmen weer rustig terwijl een paar dagen geleden die nog erg aan het rommelen waren.

Ik heb in ieder geval geen enkel signaal dat ik mogelijk zwanger zou kunnen zijn, dus probeer mezelf maar voor te houden dat het dan ook niet zo is, maar verstandelijk is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.

Gevoelsmatig blijf ik natuurlijk erg hopen dat het wel zo is.

Ik ben gewoon ook bang dat ik mijn ongesteldheid weer uitstel doordat ik het heel graag wil. :?

Ik probeer er dus minder mee bezig te zijn maar ja het blijft toch steeds in je hoofd rondspoken.

Ben dus blij vandaag weer aan het werk te zijn, goede afleiding.

Hoi Linkie.

Voor dat ik begon met de pil was ik heel regelmatig ongesteld. Nu na het stoppen zit er best veel regelmaat in. Kijk maar: 32, 31 en 30 dagen. Komt dus steeds een dag eerder. Als ik zo door moet gaan moet ik dus vandaag ongi worden. Maar er zijn nog steeds geen tekenen dat de :evil: :evil: :evil: gaan komen vandaag. Dus ik wacht gewoon af.

Ik ben nog nooit overtijd geweest dus dan zal dat nieuw worden voor mij.

Ik wou dat het zaterdag was… :wink:



Maar ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: ook voor jou!!!



Veel liefs, Chantal.

Chantal en Linkie,



Ik duim voor jullie dat het raak is!

Bij mij gaat het juist de andere kant op met mijn cyclus, die wordt steeds langer :x

Maar even kijken hoe het deze ronde gaat lopen.

In ieder geval ga ik toch weer ov. testen gebruiken, want ik wil wel een beetje weten waar ik aan toe ben. Van de drie keer klopte het de eerste twee keer tot op de dag. Hoe het nu de laatste keer zo kon lopen, snap ik niet helemaal. Maarja, hopelijk was dat incidenteel.



:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Groetjes Garfield

He Garfield. Ik hoop voor je dat het inderdaad incidenteel is. En dat je nu weer op tijd of helemaal niet (dat liever natuurlijk!!!) ongi wordt.



Zorro: Hoe gaat het met je?



Veel liefs, Chantal.

Krabje
Wij hebben gisteren het voorlopig koopcontract getekend. En nu maar hopen dat het snel 14 april wordt!!!!!


Nou Krabje: gefeliciteerd!

Garfield
Bij mij gaat het juist de andere kant op met mijn cyclus, die wordt steeds langer

Wat enorm vervelend Grafield. Ik hoop dat het een beetje stabiel gaat worden. Dan weet je zelf ook waar je aantoe bent. Want al die schommelingen in dagen is natuurlijk niet prettig!

Iedereen succes die nu in spanning zit. Ik zal voor jullie :pray:

Enne, iedereen bedankt voor de lieve woorden mbt mijn klusdagen en ovulatie. Zelf voelt het helemaal niet of ik op de juiste dagen geklust heb. Zeker omdat ik er toen helemaal niet meebezig en was en verwachte nu ongeveer in mijn klus periode te komen. Ik heb notabene deze ronde van die ovulatietesten. Die geven helemaal niks aan. Vanmorgen was mijn temperatuur 36,9 C. Ik ga dus stopppen met de testen, want duidelijk is mijn ovu al geweest!
Ik ga jullie op de hoogte houden en proberen om mij zelf geen zwangerschapskwaaltjes aan te praten! (hahaha, misselijk... komt vast van de pepernoten en marsepein!)

He Krabje,



We hebben toch min of meer besloten om voor het huis te gaan, maar ik denk dat we volgende week pas een bod doen ofzo! :mrgreen:



Enneuh…vanavond gaan we voor het eerst klussen… :oops: . Ik heb vandaag op mijn werk even snel een echootje laten maken om te zien of mijn ei al bijna rijp was. En weet je wat? Hij is nu 2,1 cm en dat betekend dat ie vandaag of morgen gaat springen!!! Hahaha, ben helemaal blij, mijn slijmvlies is ook goed opgebouwd en dat is wat je nodig hebt om een eitje in te laten nestelen. :inlove:



Ben er helemaal klaar voor!! :dance: :dance:

Stiekem,



Nog even een vraagje. Puk schreef ergens (ik geloof niet hier) dat je op je vruchtbaarst bent, ook 5 dagen voor je eisprong. Hoe moet ik dat zien?

Veel plezier met klussen :inlove:

Het is er wel een lekker weertje voor!!



Groetjes Garfield