Juli 2005 stoppers!!!! Deel 5. 6 zwanger van de 18!!!!!

Oke even een lijstje met gegevens





Wie / leeftijd / gestopt / 'st beeb / NOD

Welkom / 26 / 8 juli / 1e / 5 dec

Puk / 30 / 16 juni / 1e / 17 dec

Garfield / 29 / 12 apr / 1e / 26 dec

Zorro / 32 / tijdje terug/ 1e / 21 nov

Nic / 29 / 22 juli / 1e / even afwachten

Marg / 26 / juli / 1e / 9 dec

Mowie / 30 / 16 juli / 1e / 28 okt

Balou / 30 / 10 juli / 1e / 25 dec

Krabje / 29 / 29 juli / 1e / 31 dec

Linkie / 29 / mei / 1e/ 28 dec

Nala/ 28/ dec '04/ 1e/ 27 nov

Moonfire / 29/ 15 juli / 2e en (stief)mama van 2 kids / even afwachten





ZWANGER:

Poemmelke / 24/ 1e/ 2e ronde/ uitgeteld 22 mei 2006

Sofie / 23 / 1e/ 3e ronde/ uitgeteld 24 juni 2006

Jentel / / 1e/ 1e ronde/ uitgeteld 27 juni 2006

Cynthia / / 1e/

Hazze /31 / 1e/ 4e ronde / uitgeteld 7 aug. 2006

Stiekem / 24 / 1e / 1e ronde / uitgeteld 15 aug 2006



VERJAARDAGEN:

Puk: 8 febr

Krabje: 29 mrt 1976

Hazze: 1 mei 1974

Moonfire: 13 juli 1976

Welkom: 24 aug

Linkie: 2 okt 1976

Marg: 2 nov 1979

Garfield: 17 nov

Stiekem: 30 nov





Als er wijzigingen plaats vinden hoor ik het wel.





Veel liefs, Chantal.

Oh ja, Krabje! Mijn nieuwe NOD is 9 december!

een nieuw deel alweer, gaat hard zo!

hopelijk een deel met veel positief nieuws zodat de lijst zwangeren langer wordt en de NOD lijst korter :smiley:

Ha, dat hoop ik ook Linkie!! :dance: :pray:

Inderdaad.

De eerste lijst moet korter en de tweede langer!!!



Stiekem: weet je al iets meer van het huis?



Veel liefs, Chantal

Hahaha, idd Krabje!!

Nou, ik weet nog niet zoveel meer. Wij hebben vandaag weer een tegenbod gedaan en misschien dat we voor het weekend en anders na het weekend iets horen van die andere makelaar!! :pray:

Thanks voor asking!!! :-*

Ik hoop voor je dat het gaat lukken.

Zou wel erg jammer zijn als dat mooie huis niet doorgaat.

Ik ga voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Zit er een groot verschil in het bod van jullie en de verkoper?

Hihi, dank je Krabje… :oops:

Er zit geen groot verschil tussen, maar 2500,-!!

We proberen het onderste uit de kan te halen… :mrgreen:

tuurlijk zou ik ook doen!!! :lol: :lol:



We zijn vandaag bij de bank geweest voor de nieuwe hypotheek. Ziet er goed uit!!!



Ik zit nu achter de pc en voel me totaal niet lekker… Ben al de hele dag een beetje misselijk en het gaat maar niet over…

Zou het dan toch :?: We wachten af…



veel liefs, Chantal

Nou, spannend hoor Krabje!! Ik tel af…8…7…6… :dance:

Ja, ik tel met je mee…

Heee, ik ben opeens een jaartje jonger in het nieuwe lijstje! Dat scheelt! Krabje, je hebt waarschijnlijk een foutje gemaakt met knip en plak. Ik ben namelijk 31 en gestopt op 24 juni. Verder klopt het wel. Wil je dit aanpassen? Thanx.



Ook ik tel af voor je Krabje: …5…4…3…to be continued? :shifty:



En alweer een nieuw deel! Idd hopen dat we de schaal door laten slaan naar de andere kant en conform de wens van ? weet ff niet meer, voor oud en nieuw!



Liefs en 'truste, Hazze

Hee, opeens was mijn tekts verdwenen.

In ieder geval ben ik inmiddels 29!

We zijn net terug van de film (Flightplan)

Ik heb weer twee testen op voorraad en waarschijnlijk kan ik me zaterdag niet meer bedwingen :roll:



Groetjes Garfield



PS: Chantal, bij jou lijkt het de goede kant op te gaan! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

chantal, ik help net als de rest mee :pray: dat het deze keer voor jou de goede kant op gaat. dan wordt het nog spannend wie de eerste zwangere is in dit nieuwe deel jij of garfield? of allebei…dat zou helemaal geweldig zijn!!!



stiekem heel veel succes met het bieden, zo te horen komen jullie er wel uit met dat huis!! maar het blijft toch rete spannend, je gooit dan in eens met bedragen alsof je heel rijk bent enzo. Wij hebben vorig jaar dit huis gekocht en ik was blij dat dat toen snel allemaal rond was, al die spanning en afwachten…brr niets voor mij, maar ja met zwanger worden zit je in diezelfde molen van afwachten en spanning…



maar ik moet nu stoppen met typen want moet werken…ben eind van de middag weer vrij dus dan post ik dan weer verder…of in mijn pauze als ik het niet kan laten natuurlijk.

fijne dag vandaag iedereen!!!

Hallo,



ik zit niet zo lekker in mijn vel.

Al 3 dgn lang flitsen er overal waar ik ben baby’s door mijn hoofd.

Echt op de gekste momenten, terwijl ik het zelf helemaal niet wil(er aan denken dan)



Misschien is het nu moeilijker omdat ik in die afwachtende week zit

(heb niet het idee dat het raak is hoor)



Ik baal hier echt van , wil het wat laten rusten en dan gebeurdt er dit :cry:



:-* NALA

He Nala! Begrijp je wel hoor meid… :?

Ik kan dat ook zo hebben op de gekste momenten! Nu maar hopen dat dat snel voorbij is en we de hele tijd aan onze eigen baby kunnen denken! :mrgreen: (oh, als ik daar aan denk…zwijmel)



Meiden, ik ben het hele weekend weg, dus ik ben er maandag pas weer!!

We gaan lekker met vrienden naar Fryslan!! Bugalow gehuurd met open haard!!! :smiley:



Garfield: ik vind het jammer dat ik zatedag niet kan kijken hier!! Ben zooooo benieuwd meid!! :pray:

Bye bye :-*

Hoi Stiekem,



Ik ben nu ook even stiekem, want ik zit op mijn werk, hihi!

Veel plezier in Friesland… mét open haard en misschien doe ik wel solidair en wacht ik tot maandag :smiley:



Groetjes Garfield

krabje,

doe ik niet meer mee :frowning: ?

sta niet in de lijst, zal je die aub willen aanvullen?

Gegevens zie deel 4

Bedankt.

ha, ik kon het toch niet laten om even in mijn pauze te kijken of er alweer gepost was vandaag…hi hi…werkt verslavend dit!

maar ja hier kun je ieder moment van de dag je verhaal kwijt en lekker beppen over je zwangerschapswens, daar wil ik de rest van mijn omgeving ook niet steeds mee lastig vallen zolang er niets nieuws te vertellen is, maar jullie dus wel…ha ha…



Nala,wat vervelend dat je nu steeds het niet los kunt laten maar ik denk dat een ieder van ons wel die periodes heeft. Je wil het zo graag maar het is niet te beinvloeden…voelt zo machteloos he? probeer wat afleiding te zoeken al zal het toch steeds wel blijven mee spelen in je hoofd…tja wij vrouwen zitten ook ingewikkeld in elkaar…maar hier kun je gelukkig je ‘ei’ kwijt met je verhalen, gedachtes, etc…



Stiekem waar ga je naar toe in FrYslan? Ik woon daar namelijk! Is mooi hoor, maar ik hoop dat je wat droog zonnig weer hebt!!!

hallo lady’s,



Ja,afleiding!! zelfs dat helpt niet, het komt gewoon wanneer het zin heeft.

Ik weet niet linkie of je het mee hebt gekregen ,maar ik heb in september een miskraam gehad, dat maakt het voor mij extra moeilijk.



Grappig, dat friesland gedoe ik ga volgend weekend die kan op.

Vrienden van ons hebben daar een huis gekocht.

Wel een eind weg hoor (Elahuizen).



Nou!! het gaat allemaal verder ,Stiekum veel plezier we lezen de verhalen wel.

Ik ga nog wat verder zitten balen en mokken. :x



:-* Nala