Juli 2005 stoppers!!!! Deel 5. 6 zwanger van de 18!!!!!

Welkom in Fryslân!!! :wink:



Veel plezier, hopelijk hebben jullie dan mooi weer, want dan heb ik het ook haha!



Groetjes,

Hazze

Mijn ouders hebben ook een huisje in Friesland.

In de winter kom ik er niet zoveel, maar in de zomer kapen wij het regelmatig. Mijn ouders zijn dan ook vaak met de boot weg en voor ons is het dan toch een uitje. Vooral ook voor de kat, want die mag bij ons niet naar buiten en daar wel. Die heeft er de tijd van z’n leven.

Vandaag zit ie al heel de dag opgesloten in de woonkamer, want mijn vriend is de trap aan het schilderen en we willen geen pootjes op de trap, hihi!



Groetjes Garfield

Fryslan boppe! nee hoor grapje, maar wel veel plezier daar toewenst.



Nala:

sorry nee, ik had niet mee gekregen dat je in september een miskraam hebt gehad. Ja dan ligt het allemaal nog wel een stuk gevoeliger als bij ons denk ik. Al weet ik natuurlijk niet hoe dat voelt, maar kan me er wel een beetje een voorstelling van maken. Je moet dan een soort rouwproces door en een manier vinden om het een plekje te geven en daar gaat natuurlijk tijd overheen. Tijd die je ook jezelf moet gunnen en mag geven. Ik hoop dat je wat mensen in je omgeving hebt waarmee je er over kunt praten, of die een arm om je heen slaan, je kunnen op vrolijken etc… Hier kun je natuurlijk ook je verhaal kwijt maar dat is toch anders dan ‘echt’ contact. Sterkte!!

hallo Linkie,



Nee! hier is er niemand behalfe ouders en schoonouders op de hoogte van de miskraam.

Dit wil ik zelf niet omdat er dan naar mijn gevoel meer druk op ligt.



Ik vind dan ook veel steun hier en dat is erg prettig.

En inderdaad het heeft tijd nodig tijd die ik mij zelf niet altijd gun omdat ik het zo graag wil.

Maar dat gevoel zal je wel herkennen.



Liefs Nala

nala



vervelend dat je in je omgeving dan weinig steun kan vinden, maar ja je hoopt natuurlijk snel ander nieuws te hebben die je wel aan iedereen wilt vertellen!



hoever was je heen toen je een miskraam kreeg? wil je er iets over vertellen of is dat nog te pijnlijk? je bent nu wel weer bezig om zwanger te raken? dat kon meteen weer?

mijn zus heeft twee miskramen gehad voordat ze wel zwanger blijf van een dochtertje, dus ik heb wel iets daar van mee gekregen, al sta je dan aan de zijlijn en ben je het niet zelf.



ik zelf heb het wel aan wat vriendinnen ook verteld dat ik probeer zwanger te raken, maar uit eindelijk heb ik het er met hen weinig over omdat je hen ook niet wil belasten. Ze vragen er zo nu en dan naar en dat vind ik wel fijn. Toen ik vorige maand 8 dagen over tijd was en toch niet zwanger bleek, kon ik wel even mijn verhaal bij hen kwijt. Maar ieder doet dat op haar manier.

Ja Linkie zo is dat ieder zijn manier!



Ik was 8 weken toen ik wat bloed verloor ,kreeg een spoed echo en daar was op te zien dat het waarschijnlijk al fout is gegaan bij 5 weken.

Die zelfde avond heeft de miskraam doorgezet, en ik wist echt niet dat je zoveel bloed kon verliezen.



Een week later weer een echo gehad om te kijken of ik schoon was, dit was niet het geval en werdt door gestuurd naar de gyn, daar bleek ik gelukkig wel schoon te zijn.



Mijn onggie bleef iets langer uit maar gelukkig was het er na 5 weken.

Nu was het weer de eerste keer dat we er voor gingen.

Extra spannend dus, maar ik verwacht niets hoor!

denk dat ik door de verlaten onggie verkeerd heb geteld, en dus op het verkeerde(voor een zwangerschap) moment sex heb gehad.



Toch is deze week zenuwslopend, en ben ik onrustig.

Alles is mogelijk en alles kan, kijk maar naar Cynthia.



Jij veel succes en heb je vragen stel ze gerust. :-* Nala

jeetje zeg…daar word ik even stil van…

ik snap dat deze cyclus toch weer een hele hoop gevoelens oproept omdat je natuurlijk hoopt dat het snel weer raak is en het dan wel goed gaat.

Hoi meiden,



Toch lees ik hier wel veel dat vrouwen na een miskraam vaak weer snel zwanger zijn. Waarschijnlijk heb je dan toch nog gunstige hormonen ofzo. Ik hoop dat het voor jou ook zo zal zijn Nala!!



:-* Garfield

en garfield…ga je vandaag weer testen???

ik :thumbup: en :pray: voor je!

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:



Bedankt voor alle :thumbup: :thumbup:



Garfield

Garfield! BALEN !!!

:frowning:

Garfield dat is een domper! je onggie is dus toch gekomen?

balen zeg.

Zenuwslopend die wacht periode! maar kop op we gaan vol goede moet verder(hoor wie het zegt)



Ja! inderdaad je hoort regelmatig dat er al weer vrouwen na 3 maanden zwanger zijn, hopelijk hoor ik bij die groep.

Bedankt voor de lieve woorden.



:-* Nala

Hoi allemaal.



Nala: sorry, ik heb je vergeten op de nieuwe lijst. Kun je me veregeven? :oops: :oops: Het is nu aangevult.



Garfield: balen hoor.



voor de rest is hier weinig nieuws.



Veel liefs, Chantal.

Hoi ben ik dan toch weer even een keer. Het afstand nemen werkt tot nu toe erg goed bij me, waardoor ik er veel minder mee bezig ben, maar ik mis wel af en toe het forum, dus toch maar even kijken.



Cynthia PROFICIAT met je zwangerschap en nog best snel ook.



Garfield balen zeg en ik zag voor de anderen ook, op naar de volgende ronde.



Ik heb net mijn eisprong gevoeld, dus vanavond toch nog maar een keer extra “klussen”.



Ik hoop dat als ik over een week weer eens binnen val er misschien meer zwangere bij zijn gekomen, ik :thumbup: :thumbup: heel hard voor iedereen, want het is en blijft een wonder.

Garfield,

hier heb ik maar een woord voor BALEN!!!

dit vind ik niet leuk :snooty:



hoe ben je er onder? rustig? boos? teleurgesteld natuurlijk maar verder?



ik hoop dat je nog wel een leuk verjaardagsfeestje hebt vanavond en dus maar even flink aan de roze en brie!!!

Zo, ben ik en paar dagen niet aanwezig, is er al weer een nieuw deel geopend…



Balen Garfield, wel een lange cyclus voor je geweest deze keer… Op naar de volgende ronde!!



Heb vandaag een " goed zijn voor mezelf dag". Net even naar de stad geweest. Lekker cappacino gedronken met een stukje Apfelstudel er bij. Met slagroom erbj natuurlijk…

En nog een hele vrolijke sjaal gekocht en een ketting en armband met van die houten kralen… En oja, ook nog een goede creme. Met dit weer kreeg ik echt een trekkerig gezicht…



Ben dus weer helemaal happy!!!



Puk

Oja,



ik ben 8 februari jarig!!





Puk

Mijn NOD is trouwens rond 17 december…





Waar is iedereen verder? Fijn weekend geahd allemaal???

Ik heb niet veel bijzonders gedaan dit weekend. Ook wel eens lekker, geen verplichtingen enzo…

Vriendlief heeft de smaak te pakken… :wink: :wink: Jammer dat het nog geen echte klustijd is…



Puk

Hoi Puk,



Hier is de laatste verjaardagsvisite net weg en nu moet ik nog drie dingen voor de studie doen, BAH!

Nu ik hier weer aan het lezen ben, begin ik eigenlijk ook gelijk weer een beetje te balen. Maargoed, ik schat mijn cyclus maar weer op 35 dagen en beschouw dit maar als een uitschieter, net als drie cycli geleden.

Ik zal 'm gelijk even aanpassen…



Groetjes Garfield

Linkie,



Op de een of andere manier ging het er bij mijn toch nog niet helemaal in, want ik ben zaterdag gewoon tot twee keer toe vergeten mijn tampon eruit te halen voordat ik ging plassen… ahum!

Maarja, het is toch echt zo en we moeten weer hopen op de volgende ronde.

Dan zit ik tussen kerst en oud en nieuw misschien weer in onzekerheid, maar ik ga nu écht langer wachten met testen :x



Groetjes Garfield