juli 2005 stoppen met de pil, wie nog meer?

Hoi allemaal,



Mijn hubbie en ik hebben besloten om in juli te stoppen met de pil.

Ik vind het wel spannend, want ik wil al heel lang zwanger worden en mijn man wilde ook wel, maar nu is dan eindelijk de knoop doorgehakt. :lol:

Ik ben er echt heel erg blij mee, dus ik vroeg me dan ook af of er nog meer meiden zijn die dan gaan stoppen. Kunnen we er alvast een beetje naar toe leven met zijn allen. :shifty:



Ik hoop dat ik wat reacties krijg, want ik kan natuurlijk alleen maar hier zo open en eerlijk over praten.



Groetjes Stiekem

Hey,



Ik ben vorig jaar in Juli gestopt met de pil. Ik ben nog steeds niet zwanger. Ik hoop dat het bij jou wat sneller gaat… En moest het ook wat langer duren… dan hoop ik dat er hier heel wat meiden bijkomen en dat je hier erg veel steun aan elkaar kan hebben!!!



Veel suc6!

Hoi Ikke,



Wat ben je dan al lang bezig!!! Ik hoop idd dat het wat sneller gaat bij mij en dat het bij jou binnenkort raak zal zijn :wink:



groetjes Stiekum

Ja, ik weet het Stiekem!!!



Maar dat komt omdat ik steeds lange en onregelmatige cyclussen heb… de langste was er 1 van 77 dagen

en dan is het natuurlijk ook moeilijk om m’n ei te spotten…



Ik duim voor jou :thumbup: , spannend hé

Ja, ik vind het superspannend :lol:

Wat een irritante cyclus heb je dan zeg :x !!!

Weet je wat ik zo sapnnend vind? Dat ik straks na zoveel jaren de pil te hebben geslikt, ineens ga stoppen om mama te worden.

Het is wel een bizar idee. Jaren droom ik ervan, en dan is het straks zover… :roll:

Ja, het is best wel even wennen aan het idee…

Hoe oud ben je, als ik vragen mag???

En zijn er mensen aan wie je het verteld hebt dat je gaat stoppen?

Of moet het allemaal top-secret blijven? :mrgreen:

Hey Stiekem



Spannend zeg! Ik ben ook gestopt vorig jaar juli en vandaag 6 weken zwanger. Ik hoop voor jou dat het sneller gaat.



Ik had net zoals Ikke, een lange onregelmatige cyclus. Ik kan je aanraden om nu alvast te stoppen met de pil en het tot juli met een voorbehoedsmiddel te doen. Voor hetzelfde geld wordt je gewoon normaal ongesteld nadat je gestopt bent, maar er zijn meerdere voorbeelden waarbij het anders is.



Succes :smiley:



groetjes Nienke

Hoi Ikke,



Ik ben 23 jaar. Ik heb alleen aan mijn beste vriendin verteld dat ik ga stoppen. :-*

Hey Nienke,



Ik weet het idd. Nu moet je weten dat mijn hubbie wel erg vasthoudend was en eigenlijk nog iets meer dan jaar wilde wachten, dus je kan je miss. wel voorstellen dat ik hier al heel blij mee ben.

Maar ik denk dat ik ga proberen nog eerder te stoppen, want hij zou graag (jajaja, op bestelling :roll: ) in april/mei het kindje dan geboren laten worden. En…hij wil ook nog 3 cycli afwachten om te kijken of dat zich een beetje reguleert.



Groetjes Stiekem

Hoi Stiekem, hier ook een juli stopper van het vorige jaar, wel een regelmatige cyclus, maar nog niet zwanger. ik wens jouw veel succes, en het is hier reuze gezellig

Dank je Juudje!!!

Hopelijk is het snel raak bij jou :wink:

Zou ik de enige zijn die straks gaat stoppen in juli?

Ik wil zo graag wat meer verhalen enzo horen van iedereen… :frowning:

Tja, ik denk dat je dan beter af kunt wachten tot het juli is… Dan zullen er vanzelf mensen aan komen zetten die dan net gestopt zijn…

Ja, dat dacht ik al…

Mn vriend en ik hebben ook besloten om er na onze vakantie voor te gaan… Ik had eerst helemaal geen kinderwens maar eind vorig jaar begon het ineens te kriebelen… Toen hebben we besloten om tot na de vakantie te wachten… Je weet nooit wat voor kwaaltjes je krijgt na het stoppen met de pil…



Leuke site trouwens… Ik kende hem nog niet… Maar ik heb mij meteen ingeschreven na hem bekeken te hebben. Dus dames… hopelijk kunnen we nog veel met elkaar beleven!!

Hey Puk,



Welkom hie en veel type- en leesplezier!



Succes met het vervullen van jullie kinderwens!



Liefs,

Sting

Hoi Puk, lijkt me leuk om te babbelen met elkaar!!

Hoe oud ben jij?



Groetjes Stiekem

Hoi



Ik ben Britt en ben een december stopper. Ik ben eigenlijk op zoek naar Juudje. Ik weet dat zij een juli stopper is daarom kom ik hier zo maar even binnendringen. Ik hoop dat jullie dat niet erg vinden.



Mijn vraag aan Juudje is: Hoe is het inmiddels met jou bruine afscheiding? Jou NOD is toch ook zondag? Of ben je intussen al ongi geworden. Ik tot op heden niet…



Groet Britt

Ik ben inmiddels al 30 jaar… Ik heb het idee als ik de berichten lees dat ik al een oude mamma gaat worden… :?:

Als ik de verhalen zo lees, zijn veel vrouwen met een kinderwens jonger dan ik… :eh:

Nou, dat idee heb ik juist niet. Volgens mij zit je juist bij het gemiddelde. :wink:

Ik ben zelf 23 jaar.

Hoeveel pilletjes moet jij nog slikken voordat je mag?



Groetjes Stiekem