juli 2005 stoppen met de pil, wie nog meer?

Nou, ik mag nu al hoor… :stuck_out_tongue: We wachten alleen even tot na de vakantie. Heb geen zin om tijdens mn vakantie last te hebben van allerlei kwaaltjes.

Met andere woorden… Nog 21 pilletjes vanaf a.s. vrijdag…

Oei, dat wordt spannend!!

Ik moet nog een stripje afmaken en daarna nog een strip, dus nog 27 pilletjes voor mij :lol: .

Vind jij het ook zo spannend?

Het lijkt me zo raar om (als alles goed gaat!) dit jaar zwanger te raken en dan volgend jaar moeder te zijn… Heel soms overvalt het me allemaal en dan denk ik: kan ik het wel, heb ik er eigenlijk wel zin in? Maar die momenten zijn op een hand te tellen :inlove: . Ik ben er gewoon te zeker van dat ik dit wil.

groetjes Stiekem

ja, het blijft wel een raar idee inderdaad. Mn vriend en ik zeggen wel eens " straks als het kind er is dan…" De vraag is natuurlijk of het allemaal gaat lukken en hoe het met kind allemaal gaat uitpakken. Leuk is wel dat ik mn vriend ook vadergevoelens zie tonen nadat we besloten hebben dat we ervoor gaan. Zo had ik hem nog niet echt gezien…

@Puk wrote:

ja, het blijft wel een raar idee inderdaad. Mn vriend en ik zeggen wel eens " straks als het kind er is dan…" De vraag is natuurlijk of het allemaal gaat lukken en hoe het met kind allemaal gaat uitpakken. Leuk is wel dat ik mn vriend ook vadergevoelens zie tonen nadat we besloten hebben dat we ervoor gaan. Zo had ik hem nog niet echt gezien…
pluk de dag…

Schattig :inlove:

Ik denk dat je idd een heel andere kant van je mannetje te zien krijgt met dit soort dingen.

Het geeft een nieuwe dimensie aan je relatie, wel leuk toch?! :stuck_out_tongue:

Hoi Hoi

Ook wij gaan in juli 2005 stoppen met de pil, om precies te zijn 30 juli.

Spannend hoor, ook al hoor je vele verhalen dat het nog een best een tijd kan duren voordat je zwanger bent. Maar toch hopen we op dat wondertje.

Zelf ben ik 27 jaar en mijn man 29. Ik zie er naar om met mensen te schrijven met de zelfde interesse, omdat het toch een klein geheim is waar nog weinig mensen in mijn omgeving vanaf weten.

Hallo,

ook ik stop in juli met de pil, om precies te zijn heb ik mijn laatste pil op 21 juli.

De kinderwens is bij mij erg groot, wou eigenlijk al vroeg kinderen.

Mijn man en ik hebben altijd gezegd eerst trouwen en daarna een kindje.

We zijn nu bijna vier weken getrouwd en hebben nu besloten om te stoppen met de pil.

Ben ook sinds vandaag begonnen met het slikken van foliumzuur. Vind het allemaal erg spannend.



groetjes Chantal.

Hallo Juli stoppers 2005 (krabje, stiekem en puk)

Hopelijk zullen we veel op forum met elkaar kunnen schrijven over het zwanger worden :slight_smile:

Wanneer zijn of gaan jullie stoppen met de pil :?:

En zijn jullie al begonnen met het slikken foliumzuur, of andere zwangerschap preparaten :?:

Hopelijk kunnen we een hoop aan elkaar hebben.



Groetjes Yona

Hoi Yona en Krabje,



Welkom op het forum!! Het is gezellie hier, dus pas maar op dat je er niet verslaafd aan wordt… :wink:

Ik ben 26 juni gestopt met de pil en ben ook al 4 weken aan het floiumzuur. Ik ben begonnen met tempen vorige week. Maar we wchten nog even met klussen, eerst een ander huis kopen. Het is echt spannend zo. :mrgreen:



Moet nu eten, tot laters!!



Groetjes Stiekem

Ook ik ben gestopt met de pil…

Ik wilde ook eerst mijn eerste ongesteldheid afwachten, maar dan gaan wij er wel meteen voor.

Sinds 2 weken ben ik met foliumzuur begonnen. Doen jullie nog aan andere voorbereidingen???

Hoi Krabje, Yona en Charlie



Wil jullie eigenlijk uitnodigen om mee te kletsen via de topic : Het is bijna juli!!..

Daar kletsen Stiekem en ik ook… (eind juni stoppers). Lijkt me gezellig om met zn allen de nieuwe ervaringen te delen mbt het stoppen met de pil en de wen som zwanger te worden…



Hoop daar snel iets van jullie te horen…



Groetjes,

Puk

Hoi,



Ik ben 8 juli gestopt met de pil.



Groetjes Moniek

Hoi,



Ik ben 8 juli gestopt met de pil.



Groetjes Moniek

Hoi Moniek!



Kom je ook kletsen bij het onderwerp: “het is bijna juli!!!” ?

Daar klets ik ook met allemaal meiden die net zijn gestopt.



Groetjes Stiekem

Ben je ook gestopt nu in juli of al langere tijd?



Mijn man zei opeens je mag wel stoppen. Ik wist niet of het een geintje was of niet, want ik wilde al langer stoppen, maar hij vond het te vroeg.

Maar gelukkig geen geintje, nu maar afwachten hoelang het gaat duren voordat ik in verwachting ben.



Groetjes Moniek

Ik ben 26 juni gestopt met de pil.

Leuke man heb jij!! :dance: Die van mij heb ik ‘rustig’ gemasseerd 1,5 jaar ofzo. En nu wil hij toch iets eerder beginnen. Het plan was namelijk 5 jaar, dus 2006 ergens. Nu heb ik toch een jaartje eerder voor elkaar.



Ik had je al uitgenodigd om te komen kletsen bij:“het is bijna juli!!” . Ik doe het nu weer, want dan kun je ook kletsen met de meiden die in hetzelfde schuitje als wij zitten.



Liefs Stiekem

Hallo,

Ik ben Sharon, 28 jaar en wij zijn druk bezig voor de tweede. Ons eerste kind is Sam, hij wordt volgende maand 2 jaar. Bij Sam was ik de tweede ronde al zwanger. Toen was ik er wel heel erg mee bezig. Nu doen we wat relaxter…

Hoi Sharon,



Nou, spannend voor je hoor!! Een 2e alweer. Hoe lang ben je nu al bezig?

Ik hoop voor je dat je niet lang hoeft te wachten en dat je snel zwanger bent.



Groetjes Stiekem