Joran vd Sloot

heb er een beetje van gezien.



Ik irriteerde me aan zijn gedrag,zijn houding en het commentaar van de deskundigen.

Misschien ben ik nu wel te achterdochtig maar hij heeft over dit verhaal weer lang kunnen nadenken.

Zou het daarom ook niet kunnen kloppen dat dit verhaal geloofwaardiger in elkaar zit (qua tijdslijn en al) dan de andere verhalen???

Zo denk ik dan :shifty:



Hij is echt heel erg manipulatief, zoals je hem ziet op tv.

Jeetje soms vraag ik me af hoe ziek die jongen wel niet is in zijn koppie, wat er allemaal in omgaat…,



Vind het zeer triest voor de ouders van het slachtoffer, hun worden er continue mee geconfronteerd.

Laatdie mensen het een beetje kunnen afsluiten voor zover dat kanipv continue weer andere verhalen…, :?

Ik word inmiddels een beetje naar van Joran. Steeds weer die aandachttrekkerij :? :sick:

Ik heb al vanaf het begin het idee dat ze haar aan de haaien hebben gevoerd want hij weet wel heel erg zeker dat ze nooit meer gevonden word

Ik heb gekeken en geloof nog steeds geen snars van zijn verhaal. Joran heeft geld nodig en kon nu mooi weer eens zijn leugens rond bazuinen. Walgelijk narcistisch mannetje vind ik het. Ik ben ervan overtuigd dat hij iets met deze zaak te maken heeft, maar de echte harde feiten… ben bang dat we dat nooit te horen krijgen!

@nathaliehvdominique wrote:

ooit als joran zelf kindjes gaat maken




Alleen al het idee dat hij ooit “papa” zal zijn… dat gun ik hem niet!!

Hij neemt het leven af van iemands anders kind… dan ben je zelf geen kind waard.