Joran vd Sloot

Ik dacht dat er allang een topic zou ronddwalen hier, maar niet dus…barst maar los, wie heeft het gezien op Rtl5?

Ik heb het niet gezien en was ook niet van plan te gaan kijken. Ik zag een voorstukje waar mijn tenen van gingen krullen.



Kan die gozer niet meer aanhoren met zijn verhalen.

Ik heb het gezien, maar weet niet zo goed wat ik hiermee moet. Aan de ene kant komt ie nu heel geloofwaardig over en wijzen de tests ook op (gedeeltelijke) waarheid. Aan de andere kant, hij heeft al zoveel gelogen, wie zegt dat het dit keer niet weer een prachtig verzonnen verhaal is?

@Bella wrote:

Ik heb het niet gezien en was ook niet van plan te gaan kijken. Ik zag een voorstukje waar mijn tenen van gingen krullen.



Kan die gozer niet meer aanhoren met zijn verhalen.




Helemaal mee eens!! Hij komt er nog wel een keer achter, hij verdraait steeds zijn verhaal, ooit zal er vast een keer meer duidelijkheid komen!



Ook al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel. Snel is het niet, maar ik denk dat er ooit wel meer komt

Ik heb het gezien. Ik blijf het toch interessant vinden om te kijken wat ie nu weer zegt. Ik weet niet wat ik er van moet geloven, hij was zich dit keer natuurlijk wel erg bewust van de camera, wat niet was bij de actie van Peter R de Vries.

Ik heb het niet gezien en er ook geen behoefte aan.

G en ik zeiden meteen tegen elkaar: hij heeft geld nodig, en Jaap ook…vandaar al deze bombarie. Wat een toneelspel was de eerste helft zeg. :wall:

Maar toen J. uiteindelijk met zijn laatste verklaring kwam, sloeg bij mij ook de twijfel toe. Helemaal na het commentaar van de deskundigen… :think:

Wat een drama allemaal…



(G denkt overigens dat ze het lichaam in zee gedumpt hebben, is dan ook nooit meer te vinden.).

Wat ik trouwens ook zo bijzonder vond was dat een psycholoog zei dat hij altijd de media op zal blijven zoeken, en ja hoor, elke keer doet ie dat ook. En op mij heeft ie ook het effect van: met al dat gelieg ga ik je nooit meer geloven, ook niet als je de waarheid vertelt.

Iedere minuut aandacht die hij krijgt is een minuut te veel.

Vroeg of laat krijgt hij toch wel wat 'ie verdient.

@mamma van sharondenise wrote:

Iedere minuut aandacht die hij krijgt is een minuut te veel.

Vroeg of laat krijgt hij toch wel wat 'ie verdient.




en het typen van dit berichtje kostte je vast ongeveer 1 minuut :angel: was er dus ook alweer 1 te veel :wink:



ik snap werkelijk niet dat mensen er nog naar kijken. Heb 1 minuut voorstukje gezien en het is toch gewoon een misselijkmakend toneelstukje waar ie notabene ook nog geld voor krijgt ook…Jammer dat daar dus wel een podium voor is in Nederland.

zag van de week zijn rotkop op de tv daar ga ik werkelijk van over mijn nek, dus nee niet gekeken :sick:

Sydney heeft gekeken, ik zat op de bank een boek te lezen en kreeg af en toe wat mee. Ik heb waarschijnlijk 10 keer gezegd “dat je hier naar kan en wil kijken zeg” :sick: :lol:



Bah… wat een toneelspel zeg… en nog slecht ook :wink: Paar krokodillentranen er uit persen kan ik ook wel als het moet :shifty: :wink:

Ik heb ook niet gekeken. Ik zag een voorstukje een paar dagen geleden en werd er naar van, mede ook gewoon door zijn hele voorkomen, zijn houding…

Nee, hier komt er geen Joran meer in.

heb t niet gezien, wilde t ook niet zien ga t ook niet terugzien, die jongen is heel erg goed 1 ding en dat is liegen, en dat doet ie dus ook met verve keer op keer op keer.

wat je daar nog van moet geloven, t enige dat ik misschien wel geloof is dat ie er zeker iets mee te maken heeft gehad, maar wat?

hij moet eens ophouden , stel je eens voor dat t over je dochter gaat, zo krijgen die arme mensen ook nooit rust!

Ik heb het wel (deels) gezien. Ik ben het helemaal eens met al het commentaar hier, eigenlijk is dat verwende joch geen minuut aandacht waard, en waarschijnlijk spreekt hij toch niet de waarheid, maar…

… het blijft toch erg fascinerend allemaal. Je weet dat hij er iets mee te maken heeft, en het blijft toch interessant wat hij nu weer zal zeggen.



(en ik moet zeggen, in dit interview kwam hij op sommige momenten zelfs bijna sympathiek over)



Natuurlijk is het verschrikkelijk voor haar familie, en ook walgelijk dat hij er zoveel geld aan verdient (met interviews en boeken), maar het blijft wel een interessant geval. Dus sorry, ik heb toch gekeken.

Wij hebben gekeken, wat een vertoning!

Joran had geld nodig en Jaap aandacht…

Ik ben zeker niet gaan twijfelen na het laatste stukje, wat is Joran een slechte acteur zeg, huilen zonder tranen…want ik zag echt geen traan. Beetje zielige praten en wat snikken en af en toe even zijn handen voor zijn hoofd doen. :hand: Ik denk dat haar lichaam in zee ligt, en dan vind je het nooit meer. Dat weet Joran ook, want hij was ook zeker van dat ze niks gevonden hadden toen Jaap hem belde hij twijfelde niet eens…was er dus heel zeker van dan ze nooit te vinden zal zijn.

Ik heb wel gekeken.



Hij loog eerst op de leugendetector, en vervolgens moet dit wél de waarheid zijn?

Hij klonk deels geloofwaardiger dan eerst, en de deskundige zeggen dit ook.

Maar hij heeft al zoveel gelogen, dus waarom zou hij dit ook niet liegen?

Ik zei al ‘En nu is ze gevallen!’, als ze was gevallen, had je haar niet gedumpt!

Overigens lijkt het alsof hij aan het huilen is, en zo, maar geen traan heeft hij gelaten, hij wenden zijn hoofd af, snikte een beetje, maar tranen waren er helemaal niet. En dat kan ik ook nog wel!

Ik heb werkelijk een hele minuut gekeken… wat kan die jongen slecht liegen zeg. Ik zou eerste een workshop ‘de waarheid verdraaien’ volgen voordat ik met mn hoofd op televisie zou komen, tenenkrommende vertoning.



En ja, dat concludeer ik nav die ene minuut 8)

Heb bewust niet gekeken…

Die kneus krijgt echt veel teveel aandacht… verdient tie niet!



ken Aruba errug goed… meisje is voor de haaien gegooid, vind je nooit meer…



Zijn vader is toch onlangs overleden???

Niet gekeken, totaal geen behoefte aan.



Arrogante kwallieballie :silenced: :mrgreen:



Zijn vader is inderdaad onlangs overleden, die neemt waarschijnlijk dus ook een geheim mee het graf in :silenced: