Joran vd Sloot

Nee, heb er bewust niet naar gekeken.



Kan het gewoon niet aanzien.



Ik denk dat hij inderdaad continu met een ander verhaal komt om zichzelf daarmee ongeloofwaardig te maken. Ik denk dat het Peter R de Vries verhaal wellicht waarheid kan zijn, en hij dat op deze manier probeert te verbloemen.

Steeds weer iets nieuws, zodat niemand meer wat wat hij/zij moet geloven.



Maar ik denk dan, nu heeft hij toegegeven betrokken te zijn (wat ik in het voorstukje zag), bij die Patrick in de auto ook, ook al was dat een ander verhaal, hij was er wel steeds bij.



Is dat inmiddels niet reden genoeg om hem in de boeien te slaan?

@mayo28 wrote:



Zijn vader is inderdaad onlangs overleden, die neemt waarschijnlijk dus ook een geheim mee het graf in :silenced:




Hoop eerder dat die Joran beseft dat zijn vader misschien ook wel zo vroeg is overleden door alle zorgen omtrent hun zoon…

@Bren1970 wrote:

@mayo28 wrote:


Zijn vader is inderdaad onlangs overleden, die neemt waarschijnlijk dus ook een geheim mee het graf in :silenced:




Hoop eerder dat die Joran beseft dat zijn vader misschien ook wel zo vroeg is overleden door alle zorgen omtrent hun zoon…






Dat beseft hij niet, die jongen heeft geen geweten.

Ik heb niet gekeken, vriendlief keek wel.

Ik kan zijn kop niet meer zien van de zeik bah!



:sick:

Ik denk idd dat hij dat niet beseft, kan ook niet geloven dat Joran ook maar een beetje gevoel heeft…

@Bren1970 wrote:

@mayo28 wrote:


Zijn vader is inderdaad onlangs overleden, die neemt waarschijnlijk dus ook een geheim mee het graf in :silenced:




Hoop eerder dat die Joran beseft dat zijn vader misschien ook wel zo vroeg is overleden door alle zorgen omtrent hun zoon…




Waar is zijn vader aan overleden dan? Vind dit een flink heftige conclusie hoor.

@D. wrote:

@Bren1970 wrote:
@mayo28 wrote:


Zijn vader is inderdaad onlangs overleden, die neemt waarschijnlijk dus ook een geheim mee het graf in :silenced:




Hoop eerder dat die Joran beseft dat zijn vader misschien ook wel zo vroeg is overleden door alle zorgen omtrent hun zoon…




Waar is zijn vader aan overleden dan? Vind dit een flink heftige conclusie hoor.




Hart stilstand geloof ik, tijdens tennis.

@D. wrote:

@Bren1970 wrote:
@mayo28 wrote:


Zijn vader is inderdaad onlangs overleden, die neemt waarschijnlijk dus ook een geheim mee het graf in :silenced:




Hoop eerder dat die Joran beseft dat zijn vader misschien ook wel zo vroeg is overleden door alle zorgen omtrent hun zoon…




Waar is zijn vader aan overleden dan? Vind dit een flink heftige conclusie hoor.




ja, sorry…

Toen ik dat nieuws hoorde, dat hij overleden was, schoot me dat te binnen…

Over de doden niets dan goeds, maar ik denk sowieso dat die vader boter op zijn hoofd had, die wist er meer van. Hij was niet voor niets medeverdacht in eerste instantie, waar rook is is vuur, denk ik dan maar. Als dat zo is, neemt hij idd een geheim mee in zijn graf…



Verder vind ik die Joran een walgelijk verwend rijkeluiszoontje, die er alles aan zal doen om op een makkelijke manier geld te verdienen (door de media op te zoeken dus). Hoeft hij tenminste ook niet te werken. Hoe minder aandacht dat figuur krijgt, hoe beter, in mijn optiek. Die vertoning op tv gister, wat een farce!!! Ik heb niet gekeken, maar hij stond wel aan, want mijn man keek ernaar. Wat een walgelijk figuur… aangezien de ware toedracht toch nooit boven water (okee, ongelukkige woordspeling) zal komen, zou ik zeggen: hoe minder aandacht, hoe beter. Op deze manier blijft hij eraan verdienen, en als ik dat iemand niet gun, is hem dat wel…

Ik heb een gedeelte gezien.



Zelf ben ik er van overtuigd dat je in een panieksituatie best wel rare dingen kan doen. In dit geval zou er drugs in het spel zijn geweest en zou die “handlanger” dealer zijn en waren ze bang dat dit er ook bij zou komen en ze moord in de schoenen geschoven wordt. (of iets dergelijks was het verhaal) MAAR… als zich zo een verhaal voor doet, ga je niet jaren lang de ene leugen na de andere ophangen…



Ook heeft hij hele rare uitspraken gedaan… “Ik heb gelogen om mensen te helpen” En ook die stomme grijns op zijn bek als hij zegt dat hij niet te vertrouwen is en alles wat hij zegt gecheckt moet worden… :hand: Zelfs als hij onschuldig zou zijn, had ik zin om dat joch een rotschop te verkopen…



Nee hoor…it’s all aboute te money bij dit walgelijke ventje. En het machtspelletje vind hij ook geweldig denk ik. Die komt nog wel een keer terug met een of ander bizar verhaal…

@Bren1970 wrote:

@D. wrote:
@Bren1970 wrote:
@mayo28 wrote:


Zijn vader is inderdaad onlangs overleden, die neemt waarschijnlijk dus ook een geheim mee het graf in :silenced:




Hoop eerder dat die Joran beseft dat zijn vader misschien ook wel zo vroeg is overleden door alle zorgen omtrent hun zoon…




Waar is zijn vader aan overleden dan? Vind dit een flink heftige conclusie hoor.




ja, sorry…

Toen ik dat nieuws hoorde, dat hij overleden was, schoot me dat te binnen…




IKk ook hoor, je bent dus niet de enige.

Die man heeft zoveel stress gehad van dat jong die kon niet meer.

Dat is mijn gedachte erover.

Ik ben ook benieuwd wat zn volgende versie is… :roll:



Uit zn ogen sprak ook geen enkele emotie.



En daarbij,iemand die er zo van overtuigd is een leugendetector slimmer af te zijn en zo kwaad wordt als dat niet het geval blijkt…die spoort niet en zal mijns inziens ook nooit gaan sporen ook!



Het stomme is,toen de moord op Natalee in de media kwam,en Joran als eerste verdachte werd aangewezen werd,hadden de meesten(ja,ook ik)iets van"neee,dat zou deze jongen niet doen,kom op,hij is 17"…En nu?

Zou je hem het liefste die rotgrijns van zn smoel meppen tot hij EINDELIJK de waarheid gaat vertellen waar hij haar heeft achtergelaten.

Ook ik had die reactie in het begin,

En ik ken die Amerikaanse meiden op Spring Break… dus ik had ook al zoiets van… meisje aan de drank, coke en de hele rambam… helemaal uit haar stekker op een tropisch eiland…

Dom mokkel…



Maar goed, die Joran is echt eng…

En vind het allemaal steeds bizarder.

Erg jammer dat hij verdere straffen weet te ontlopen.

@mamma van sharondenise wrote:

@Bren1970 wrote:
@D. wrote:
@Bren1970 wrote:
@mayo28 wrote:


Zijn vader is inderdaad onlangs overleden, die neemt waarschijnlijk dus ook een geheim mee het graf in :silenced:




Hoop eerder dat die Joran beseft dat zijn vader misschien ook wel zo vroeg is overleden door alle zorgen omtrent hun zoon…




Waar is zijn vader aan overleden dan? Vind dit een flink heftige conclusie hoor.




ja, sorry…

Toen ik dat nieuws hoorde, dat hij overleden was, schoot me dat te binnen…




IKk ook hoor, je bent dus niet de enige.

Die man heeft zoveel stress gehad van dat jong die kon niet meer.

Dat is mijn gedachte erover.




He, ja, laten we Joran verantwoordelijk houden voor nóg een dode, waarom ook niet. Voor zover ik weet wordt een hartstilstand niet veroorzaakt door stress, dus ik begrijp dit soort giswerk niet helemaal. Ik ben geen fan van Joran, maar hem de dood van zn vader in de schoenen schuiven gaat me wat ver.

Hij heeft iets met de verdwijning te maken dat is 1 ding wat zeker is.

Maar denk niet dat hij haar vermoord heeft. Ik denk indd dat er iets is gebeurd van het balkon gevallen etc, en dat die jongens haar drugs hebben gegeven. Ze zijn harstikke bang geworden, en hebben uit angst deze beslissing gemaakt. Waar ze achteraf echt niet blij mee zijn.



Maar geloof nooit dat het met opzet is gebeurd haar dood.



Het verhaal wat hij nu verteld, tsja ik denk dat in elk verhaal wat hij verteld een waarheid inzit.



Maar denk ook dat Nathalie gewoon in de zee is gedumpt, en ze haar echt nooit meer terug zullen vinden.



Vind het zo ontzettend erg voor die ouders, ze hopen natuurlijk zo ontzettend erg dat ze hun dochter vinden en kunnen begraven. Vreselijk gewoon wat die mensen moeten doormaken door die verhalen van Joran :snooty:

ooit als joran zelf kindjes gaat maken komt hij vast wel tot de ontdekking dat hij als ouder het toch ook wel heel fijn zou vinden dat hij weet waar zn kind(eren) zijn als ze worden vermist.



zn gevoel en berouw komt nog wel , hij moet nog “groeien” .



weet voor de rest niet wat ik er van moet vinden , heb het wel gezien en vind het allemaal maar vaag en bizar hoe dat hij deed toen hij undercover werd gefilmd en nu dan met weet dat de camera er gewoon bij is.

die reaktie op de leugen detector , hoe jaap de overwinning in de gouden kooi won( leugens , bedrog ) , het geld voor het intervieuw waar ze samen voor vangen… ik weet het niet.



dalijk gaan ze in aruba of hebben ze al gedaan die plas moeras droogleggen , vinden ze niets van alles.

de ouders die nu weer hoop hebben dat ze eindelijk hun dochter een waardig afscheid kunnen geven.



vind het maar raar dat de wet geen uitzondering maakt , zonder bewijs geen zaak , maar het staat als een paal boven water ( sorry voor de woordkeuze ) dat joran er iets mee van doen heeft.

@D. wrote:

@mamma van sharondenise wrote:
@Bren1970 wrote:
@D. wrote:
@Bren1970 wrote:
@mayo28 wrote:


Zijn vader is inderdaad onlangs overleden, die neemt waarschijnlijk dus ook een geheim mee het graf in :silenced:




Hoop eerder dat die Joran beseft dat zijn vader misschien ook wel zo vroeg is overleden door alle zorgen omtrent hun zoon…




Waar is zijn vader aan overleden dan? Vind dit een flink heftige conclusie hoor.




ja, sorry…

Toen ik dat nieuws hoorde, dat hij overleden was, schoot me dat te binnen…




IKk ook hoor, je bent dus niet de enige.

Die man heeft zoveel stress gehad van dat jong die kon niet meer.

Dat is mijn gedachte erover.




He, ja, laten we Joran verantwoordelijk houden voor nóg een dode, waarom ook niet. Voor zover ik weet wordt een hartstilstand niet veroorzaakt door stress, dus ik begrijp dit soort giswerk niet helemaal. Ik ben geen fan van Joran, maar hem de dood van zn vader in de schoenen schuiven gaat me wat ver.




Dat zeg ik helemaal niet.

Zeg alleen dat dat mee heeft kunnen werken en dat dat door mijn hoofd schoot…

En stress kan wel een handje helpen om een hartstilstand te krijgen hoor…

Volgens mij is er al te kennen gegeven dat ze niet gaan zoeken in het moeras, omdat dit geen zin meer heeft na al die tijd.



En sommige mensen zullen nooit berouw tonen…

@Zeemeermin wrote:

@nathaliehvdominique wrote:
ooit als joran zelf kindjes gaat maken




Alleen al het idee dat hij ooit “papa” zal zijn… dat gun ik hem niet!!

Hij neemt het leven af van iemands anders kind… dan ben je zelf geen kind waard.




ik ben het helemaal met je eens , ik gun het hem ook niet , maarja toch zal dat er wel van komen denk ik .

@nathaliehvdominique wrote:

@Zeemeermin wrote:
@nathaliehvdominique wrote:
ooit als joran zelf kindjes gaat maken




Alleen al het idee dat hij ooit “papa” zal zijn… dat gun ik hem niet!!

Hij neemt het leven af van iemands anders kind… dan ben je zelf geen kind waard.




ik ben het helemaal met je eens , ik gun het hem ook niet , maarja toch zal dat er wel van komen denk ik .




Tuurlijk…er zijn altijd meisjes die dit soort jongens erg spannend vinden… Laten we hopen dat hij zich dan inderdaad als een vader gedraagt… want kindjes maken kan elke klootzak…een vader zijn niet.

Ik zag het ook als 1 groot stuk acteerwerk…heb ook met een 1/2 oog meegekeken vanachter de laptop…