Joran van der Sloot weer verdachte in moordzaak

Net zag ik peter r de vries op tv. Die gaf aan dat niet iedereen alles moest geloven wat er in de media naar buiten gebracht wordt. De helft is gewoon speculatie of sensatie. Er was bv ook geroepen dat de vingerafdrukken van joran op het lichaam zijn gevonden. Volgens peter r. is dat iets wat dus niet kan…

Ook over bloed op het shirt wordt elders alweer tegen gesproken. Dus sja… ik hoop alleen maar dat er een eerlijk onderzoek komt, want of hij het nu gedaan heeft of niet, hij heeft wel recht op een eerlijk proces.

Hij lijkt bekent te hebben. :shock:

AMSTERDAM - Joran van der Sloot heeft de moord op de Peruaanse Stephany Tatiana Flores Ramirez bekend. Dat heeft de politie bevestigd, melden Peruaanse media.

© AFP

De Nederlander zou de vrouw hebben omgebracht omdat ze op zijn laptop ‘iets’ zou hebben gezien over Natalee Holloway.

‘‘Ik wilde het niet doen’’, zou Van der Sloot hebben gezegd tegenover de Peruaanse politie. Hij zou de bewuste avond naar een pompstation zijn geweest om koffie te halen.

Ontsnappen

Toen hij terug kwam gebruikte het meisje zijn laptop. ‘‘Ze had dingen gezien die ze niet had mogen zien. We hebben het er over gehad, maar toen wilde ze ontsnappen. Daarna heb ik haar nek gepakt en haar geslagen.’’

Op de website elcomercio.pe zijn beelden te zien van het overleden meisje in de hotelkamer.

Bizar :shock:

En nog meer bizar, waarom zou hij dingen op zijn laptop hebben over Natalee? En als dat zo is… dan wordt dat nu dus ook onderzocht…? :think:

hij wilde “een rijke chick” versieren, hoefde niet al te knap zijn, zodat ze makkelijk te versieren was en hij snel aan geld kon komen :sick: Mensen die geneigd waren hem het voordeel van de twijfel te gunnen en geloofden dat hij er in was geluisd… misschien toch eens de mensenkennis een beetje bijschaven… :?

@Jenni wrote:

hij wilde “een rijke chick” versieren, hoefde niet al te knap zijn, zodat ze makkelijk te versieren was en hij snel aan geld kon komen :sick: Mensen die geneigd waren hem het voordeel van de twijfel te gunnen en geloofden dat hij er in was geluisd… misschien toch eens de mensenkennis een beetje bijschaven… :?

Ik heb ook de telegraaf gelezen ja :lol: Nu vind ik een pokervriend ook niet echt een betrouwbare bron :mrgreen:

Is het ook niet… maar met alles wat inmiddels van Joran bekend is, klopt dat wel aardig in zijn profiel. Zelf een rijkeluiszoontje, werkschuw (dat is mijn eigen conclusie naar aanleiding van wat er allemaal over hem geschreven is) en gek op geld. Schuwt niets om aan geld te komen, zoals de moeder van één van je slachtoffers afpersen in ruil voor de vindplaats van haar dochter :hand:

@Madre wrote:

Hij lijkt bekent te hebben. :shock:

AMSTERDAM - Joran van der Sloot heeft de moord op de Peruaanse Stephany Tatiana Flores Ramirez bekend. Dat heeft de politie bevestigd, melden Peruaanse media.

© AFP

De Nederlander zou de vrouw hebben omgebracht omdat ze op zijn laptop ‘iets’ zou hebben gezien over Natalee Holloway.

‘‘Ik wilde het niet doen’’, zou Van der Sloot hebben gezegd tegenover de Peruaanse politie. Hij zou de bewuste avond naar een pompstation zijn geweest om koffie te halen.

Ontsnappen

Toen hij terug kwam gebruikte het meisje zijn laptop. ‘‘Ze had dingen gezien die ze niet had mogen zien. We hebben het er over gehad, maar toen wilde ze ontsnappen. Daarna heb ik haar nek gepakt en haar geslagen.’’

Op de website elcomercio.pe zijn beelden te zien van het overleden meisje in de hotelkamer.

Ik las het ook net. Als het echt zo schokkend was wat ze op die laptop zag dan is de moord op Natalee Holloway misschien ook meteen opgelost dacht ik meteen…Idioot die gast!

@Madre wrote:

Op de website elcomercio.pe zijn beelden te zien van het overleden meisje in de hotelkamer.[/i]

ik vind dit eigenlijk nog het bizarste…

waarom worden al dat soort prive-dingen tegenwoordig gedeeld?

ik snapte ook al niet waarom het eerste verhoor met joran online verscheen, maar dat nu ook het slachtoffer zo open en bloot voor iedereen te zien moet zijn???

@fiep klophout wrote:

@Madre wrote:

Op de website elcomercio.pe zijn beelden te zien van het overleden meisje in de hotelkamer.[/i]

ik snapte ook al niet waarom het eerste verhoor met joran online verscheen, maar dat nu ook het slachtoffer zo open en bloot voor iedereen te zien moet zijn???

Ik heb de beelden gezien maar die lijken toch meer op een reconstructie dan op echte beelden van haar lichaam.

Het is tenminste op een heel aparte manier gefilmd.

@Rivella wrote:

@fiep klophout wrote:
@Madre wrote:

Ik heb de beelden gezien maar die lijken toch meer op een reconstructie dan op echte beelden van haar lichaam.

De beelden lijken inderdaad op een reconstructie, maar dat is niet helemaal duidelijk.

Het is overigens in Peru helemaal niet ongebruikelijk dat slachtoffers en ook daders met naam & toenaam, foto’s en liefst zoveel mogelijk bloed erbij op de voorpagina van alle kranten verschijnen, dus wat dat betreft zou het me niet verbazen als het wel echt is.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/6884231/Joran_uit_op_strafvermindering.html

Omdat hij voelt dat hij toch al veroordeeld was door iedereen, heeft hij bekend…

Krijgt 'ie gelijk strafvermindering.

@Rooike wrote:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/6884231/Joran_uit_op_strafvermindering.html

Omdat hij voelt dat hij toch al veroordeeld was door iedereen, heeft hij bekend…

Krijgt 'ie gelijk strafvermindering.

dat denk ik ook ja :slight_smile:

@Mejis wrote:

@Rivella wrote:
@fiep klophout wrote:
@Madre wrote:

De beelden lijken inderdaad op een reconstructie, maar dat is niet helemaal duidelijk.

Het is overigens in Peru helemaal niet ongebruikelijk dat slachtoffers en ook daders met naam & toenaam, foto’s en liefst zoveel mogelijk bloed erbij op de voorpagina van alle kranten verschijnen, dus wat dat betreft zou het me niet verbazen als het wel echt is.

Ik vond het ook een beetje vaag.

Toen ik het filmpje voor het eerst zag dacht ik ook dat het nep was. Er was ook 'zo weinig bloed"… :shifty:

Maar toen ze de 2e keer in beeld kwam en die camera zo zwaaide geloofde ik het wel.

In Ned is het absoluut niet gebruikelijk om dit soort beelden (al zo snel) vrij te geven maar volgens mij is het in dat soort landen normaler.

De dader moet aan de schandpaal (hij moest 3 keer heen en weer voor de pers etc lopen) en dan mag men ook weten wat er gedaan is.

In Amerika is het bv ook normaler.

@Madre wrote:

Toen ik het filmpje voor het eerst zag dacht ik ook dat het nep was. Er was ook 'zo weinig bloed"… :shifty:

Ze is gewurgd toch? Dus dan is er waarschijnlijk ook niet zoveel bloed…

@Mejis wrote:

@Madre wrote:

Oh, ik dacht iets met een stomp voorwerp…

@Madre wrote:

@Mejis wrote:
@Madre wrote:

Oh, ik dacht iets met een stomp voorwerp…

Lekker warrige berichtgeving, of niet? Messteken heb ik ook al gelezen, maar later toch weer niet… Nou ja, doet er ook niet toe eigenlijk.

tennisracket in haar nek, las ik vanmorgen…

Ze had haar nek gebroken. Had haar kleren nog aan en was niet verkracht…

@Becca wrote:

Bizar :shock:

En nog meer bizar, waarom zou hij dingen op zijn laptop hebben over Natalee? En als dat zo is… dan wordt dat nu dus ook onderzocht…? :think:

Ja dat was ook het eerste wat ik dacht, dat hou je toch niet op je laptop :wall: ??

Maar goed geeft niet, hij heeft bekend en die ontkomt zijn straf echt niet! :dance:

Als het waar is met wat ie heeft bekend? Hij zou het ook gedaan kunnen hebben om strafvermindering te kunnen krijgen… En mocht het wel zo zijn geweest dat zij in zijn laptop heeft gekeken, dan wordt dat vast en zeker wel onderzocht of het echt overheen komt met die van zijn verhaal!

Ik blijf het vaag vinden allemaal! :?

Wat vind je vaag dan?

Hij heeft bekent…Niets vaags aan toch?

Alles erom heen is speculeren maar ook NBC news heeft bevestigt. Lijkt mij dus echt nieuws.