Hij heeft bekend maar hij legt bekentenis af om strafvermindering te krijgen. Dat vind ik vaag! Dat ie heus wel leugens heeft verspreid over de laptop. Waar is de laptop van hem? Laptop die in beslag is genomen is toch van stephany?
@Mariiyelle wrote:
Hij heeft bekend maar hij legt bekentenis af om strafvermindering te krijgen. Dat vind ik vaag! Dat ie heus wel leugens heeft verspreid over de laptop. Waar is de laptop van hem? Laptop die in beslag is genomen is toch van stephany?
Ehm, nee…Die laptop is van hem. Heb je dat ergens gelezen? dat het van haar zou zijn geweest?
Ik neem aan dat daar ook veel belastende dingen opstaan aangezien hij haar vermoord heeft om de info die er op staat…
Ik las dat het hier niet gebruikelijk is om slachtoffers op de voorpagina te zetten? Iemand Pim Fortuyn vergeten?
Maar hij heeft dus bekend… Hij kon ook geen kant meer op.
@Madre wrote:
@Mariiyelle wrote:Hij heeft bekend maar hij legt bekentenis af om strafvermindering te krijgen. Dat vind ik vaag! Dat ie heus wel leugens heeft verspreid over de laptop. Waar is de laptop van hem? Laptop die in beslag is genomen is toch van stephany?
Ehm, nee…Die laptop is van hem. Heb je dat ergens gelezen? dat het van haar zou zijn geweest?
Ik neem aan dat daar ook veel belastende dingen opstaan aangezien hij haar vermoord heeft om de info die er op staat…
‘’ Laptop
De Peruaanse politie doet onderzoek naar een laptop die in de rugzak van de 22-jarige Van der Sloot zat en die mogelijk eigendom was van de vermoorde Stephany Flores.
Haar vader verklaarde dat hij zijn dochter de dag voor de moord duizend dollar had gegeven om een laptop te kopen. Ook werd bij Van der Sloot Chileens, Boliviaans en Peruaans geld gevonden.
‘’
Bron: http://www.nu.nl/buitenland/2264032/joran-had-geen-seks-met-stephany.html
maar in welke taal zou die info gestaan hebben? Nederlands, engels? Want dan zou ze niks van Nederlandse taal begrepen kunnen hebben!
maar de waarheid achterhaalt hem wel als blijkt dat hij werkelijk die dingen in zijn laptop heeft staan, daar wordt hopelijk snel naar onderzocht!
@Mariiyelle wrote:
@Madre wrote:@Mariiyelle wrote:Hij heeft bekend maar hij legt bekentenis af om strafvermindering te krijgen. Dat vind ik vaag! Dat ie heus wel leugens heeft verspreid over de laptop. Waar is de laptop van hem? Laptop die in beslag is genomen is toch van stephany?
‘’ Laptop
De Peruaanse politie doet onderzoek naar een laptop die in de rugzak van de 22-jarige Van der Sloot zat en die mogelijk eigendom was van de vermoorde Stephany Flores.
Haar vader verklaarde dat hij zijn dochter de dag voor de moord duizend dollar had gegeven om een laptop te kopen. Ook werd bij Van der Sloot Chileens, Boliviaans en Peruaans geld gevonden.
‘’
Bron: http://www.nu.nl/buitenland/2264032/joran-had-geen-seks-met-stephany.html
maar in welke taal zou die info gestaan hebben? Nederlands, engels? Want dan zou ze niks van Nederlandse taal begrepen kunnen hebben!
maar de waarheid achterhaalt hem wel als blijkt dat hij werkelijk die dingen in zijn laptop heeft staan, daar wordt hopelijk snel naar onderzocht!
Hmmm… :think:
en daarom vraag ik me nu al af wat wel of niet waar is!
Nou dat hij bekent heeft is gewoon duidelijk.
Al die andere feiten vind ik wat dat betreft niet eens het belangrijkste. Dat komt later wel.
Ook of het haar laptop of de zijne was, tja. dat horen we wel later.
Maar hij heeft haar gewoon vermoord. Eng.
@Madre wrote:
Ja, eng inderdaad, dat hij het toch in zich heeft blijkbaar. Ik heb toch wel eens getwijfeld of het met Natalee toch geen ongeluk geweest is maar blijkbaar is Joran toch iemand die het in zich heeft te moorden, bah!
@Fleur wrote:
@Madre wrote:
Ja, eng inderdaad, dat hij het toch in zich heeft blijkbaar. Ik heb toch wel eens getwijfeld of het met Natalee toch geen ongeluk geweest is maar blijkbaar is Joran toch iemand die het in zich heeft te moorden, bah!
best raar als je hem dan zo ziet staan, dan geloof je haast niet dat iemand dat in zich kan hebben. maar dus wel.
en dan te bedenken dat het je zoon is die dat doet, vind het vresselijk voor zijn moeder. ooit heeft ze hem in haar handen gehad is lief klein en onschuldig babytje en iedereen vond hem schattig en lief. en dan jaren later blijkt het een seriemoordenaar te zijn. misschien denk ik er ook zo over na omdat hij best jong is en ook nog eens uit nederland komt (dan komt het toch dichtbij)
Wanneer ben je een seriemoordenaar? :think: Ik denk nog steeds dat de dood van Natalee een ongeluk is geweest. Hij had er geen enkel belang bij om haar te doden. Bij Stefanie is er blijkbaar wel een belang geweest; de dood van natalee. Hij heeft er altijd over gelogen, maar ik snap overigens ook niet waarom hij spul van haar op d’r laptop zou bewaren :think:
Nu zeggen dat hij haar gedood heeft, omdat ze snuffelde in zijn priveleven… sja… sluit de laptop dan af met een wachtwoord
Hij is blijkbaar toch niet zo slim als de meeste denken :mrgreen:
Las ook ergens dat hij huilend zijn verklaring deed. Het was niet zijn bedoeling haar te doden. Nee…wat dan… tot invalide slaan? :roll:
Wanneer ben je een seriemoordenaar? Ik denk nog steeds dat de dood van Natalee een ongeluk is geweest.
ok je hebt een punt met het eerste. maar wat ik heb neergezet komt het zelfde er op neer hoe weet jij dat het een ongeluk is?
@monique wrote:
Wanneer ben je een seriemoordenaar? Ik denk nog steeds dat de dood van Natalee een ongeluk is geweest.
ok je hebt een punt met het eerste. maar wat ik heb neergezet komt het zelfde er op neer hoe weet jij dat het een ongeluk is?
Ik weet het ook niet. Ik denk het. Maar ik kan er ook hartstikke naast zitten.
Hij heeft bekend? De heren van de Puttense moordzaak hadden ook bekend. In een land als Peru vind ik een bekentenis nogal dubieus. Maar zelfs in onze eigen landje gebeurde het. Wel of niet schuldig ? Wat de uitspraak ook gaat worden, dit is een geval waar fraaie theorien op losgelaten kunnen worden.
Beginnend met de theorie dat hij misschien onder druk een valse bekentenis heeft afgelegd, iets waar ik overigens niet in geloof
Ik wel, ik heb er mn twijfels over…
De media, je word er niet goed van, nu dit weer:
http://www.ad.nl/ad/nl/1000/Nieuws/article/detail/488992/2010/06/08/Resten-Natalee-Holloway-gevonden-op-Aruba.dhtml
@Jenni wrote:
Beginnend met de theorie dat hij misschien onder druk een valse bekentenis heeft afgelegd, iets waar ik overigens niet in geloof
En ik ook niet…
Verbaasd mij dat mensen toch nog geloven in eventuele onschuld.
In begin was ik natuurlijk ook nog niet overtuigd, maar als alleen al de helft van de theorieen en videobeelden die je nu op nbc en nu.nl leest/ziet waar zijn, wijzen alle vingers toch echt naar hem.
Belachelijk achterlijk corrupt land als Peru met een president die denkt hiermee in zijn verkiezingstrijd veel stemmen te kunnen winnen.
Joran heeft geen schijn van kans voor een eerlijk proces, laffe FBI, laffe P. R. de Vries kunnen het zelf niet oplossen… ik ben geen fan van Joran maar elk persoon ongeacht wat hij of zij gedaan heeft moet een eerlijk proces kunnen krijgen.
Maar ja… uiteindelijk zullen we het wel zien wie of wat er is gebeurd enzo.
@Rooike wrote:
Belachelijk achterlijk corrupt land als Peru met een president die denkt hiermee in zijn verkiezingstrijd veel stemmen te kunnen winnen.
Joran heeft geen schijn van kans voor een eerlijk proces, laffe FBI, laffe P. R. de Vries kunnen het zelf niet oplossen… ik ben geen fan van Joran maar elk persoon ongeacht wat hij of zij gedaan heeft moet een eerlijk proces kunnen krijgen.
Maar ja… uiteindelijk zullen we het wel zien wie of wat er is gebeurd enzo.
Precies. Want het proces is nog helemaal niet begonnen, dus ik zou die kwade energie bewaren tot later.
ROTTERDAM - De Nederlandse advocaat van Joran van der Sloot, Bert de Rooij, zegt dat Van der Sloot mogelijk onder zware druk een valse bekentenis heeft afgelegd over de moord op Stephany Flores.
De advocaat heeft de bekentenis van Joran formeel niet bevestigd gekregen, meldt hij tegen RTL. Wel weet De Rooij dat Joran van der Sloot in een telefoongesprek met zijn moeder aangegeven heeft de verhoormethoden van de Peruaanse politie te vrezen. Een huilende Joran van der Sloot zou deze methoden hebben aangeduid als barbaars.
De Rooij vertegenwoordigt Van der Sloot in deze zaak niet, omdat hij het rechtssysteem van Peru niet kent, maar hij adviseert Van der Sloot wel.
Tja, en we weten allemaal dat hij een pathologische leugenaar is, dus wat we daarvan nou weer moeten geloven…?