Als ik het een beetje goed begrepen heb, is het daar een groot corrupt zooitje, dus ik geef hem geen kans op vrijspraak.
@Rooike wrote:
Hij had geen honkbalknuppel in zijn koffer, dat is het hem nou juist.
En waar zeg ik dat ze geen seks hebben gehad???
En als ze het wel hebben gehad; daar hoef je je kleren niet voor uit te doen hoor!
Omdat het volgens jou een on nightstandhotel is?! Weet niet waar jij het vandaan hebt gehaald?
En over dat sex, heb ik verkeerd gelezen!
Ook met honkbalknuffel verhaal… Nergens gelezen dat ze is vermoord met een knuppel En mocht hij het wel gedaan hebben, hij zal het vast wel ergens weggegooid hebben toen hij naar Chili vluchtte…
@Rooike wrote:
Wie zegt dat hij vluchtte??
Dat zou zeker geen toeval geweest zijn heh?! Jij vindt het wel heel erg toevallig dat er weer moord is gepleegd op dezelfde datum als 5 jaar geleden maar niet logisch dat ie gevlucht is?! Als je iets niet gedaan zou hebben, zou je het niet nog een verdachtelijker gaan maken door te gaan vluchten. Als je mans genoeg bent, bel je gewoon de politie en zeg je dat er een lijk in zijn kamer ligt. Ook al is hij altijd nog verdacht over de dood van Natalee.
@Rooike wrote:
En welke moord heeft hij bekend??
Ik zou zeggen, volg meer het nieuws ipv complottheorieeén uitpuzzelen met wat er allemaal niet zou kunnen kloppen! Want dat is al vanaf Donderdag bekendgemaakt.
En hotelkamer boek je toch ook niet zonder legitimatieplicht? Of wel :think: Hier wel tenminste.
Als hij daar de bak ingaat komt hij er misschien wel niet meer levend uit.
Gevangenissen daar zijn verschrikkelijk - zie maar eens te overleven of niet heel ziek te worden.
Ik weet ook niets van een honkbalknuppel maar doodgeslagen met een stomp voorwerp en zo ver ik weet heeft hij ontkent - tenminste in het nieuws wat ik heb gevolgd.
Heeft hij wel bekend? Die moord in Peru? Ik hoorde vandaag nog op het nieuws dat hij ontkend hoor :think:
@Bella wrote:
Als hij daar de bak ingaat komt hij er misschien wel niet meer levend uit.
Gevangenissen daar zijn verschrikkelijk - zie maar eens te overleven of niet heel ziek te worden.
Dat weet ik wel zeker dat hij er niet levend eruit komt. Er zullen heus wel gevangenen rondlopen die hem wel dood willen hebben. En ik geef ze groot gelijk :thumbup:
http://www.nu.nl/binnenland/2261757/van-sloot-heeft-moord-bekend.html
Lees maar!
Niet tegenover de politie zelf maar wel tegen een pokervriend van em!
Ik vraag mij af hoe betrouwbaar die pokervriend is.
Ik denk dat hij er iig niet zo ‘makkelijk’ vanaf komt als bij Holloway…
We weten nu gewoon nog niet alle feiten maar er is nu wel heel veel (beeld) materiaal om te kunnen bedenken dat hij het gedaan heeft.
Inluizen lijkt mij sterk. Je ziet hem toch die kamer ingaan met Flores?
En zij komt er nooit meer levend uit, hij wel…
Dan nog zie je niet wat daar binnen gebeurt, maar je kan niet om die beelden heen natuurlijk…
We zullen het wel weer zien… :shifty:
Tja. K weet ook niet hoe betrouwbaar die bron is…
tja het blijft een vreemd verhaal… maar persoonlijk vind ik het dus wel vreemd dat het zo “opvallend” is gebeurd… en daarmee bedoel ik… als je iemand vermoord, of de intentie hebt… dan huur je toch nooit een kamer op je naam…
het vluchten zeg ik al vanaf het begin… als je niks gedaan hebt… waarom dan vluchten…
Hoe dan ook… die Joran wil ik niet s’avonds tegen komen in een donker steegje.
maar ik dacht ook dat hij al ouder was… las dat hij 22 is… dat houdt dus in dat hij 17 was toen hij vermoedelijk Natalee heeft vermoord… waarom zou je je dan druk maken… valt onder jeugdrecht… maar meende echt dat hij rond de 29/30 jaar was…
maar nog 2 wkn speculeren en dan er is er hopenlijk meer bekend…
@Mariiyelle wrote:
@Bella wrote:Als hij daar de bak ingaat komt hij er misschien wel niet meer levend uit.
Dat weet ik wel zeker dat hij er niet levend eruit komt. Er zullen heus wel gevangenen rondlopen die hem wel dood willen hebben. En ik geef ze groot gelijk :thumbup:
Hoezo zouden die gevangen hem dood willen hebben :think: Die zitten daar zelf ook niet omdat ze nu zo heilig zijn ws en hij heeft toch niet een van hen vermoord ofzo of iemand die belangrijk voor hen was. Kijk Pim Fortuijn vermoorden en dan in een gevangenis terecht komen met een bepaalde mate van aanhang dat is niet grappig en de persoon in kwestie werd daarom extra beveiligd om maar even een voorbeeld te noemen.
Wat niet wegneemt dat er bepaalde rangordes bestaan in gevangenissen en hoorde wel iets over moordenaars die het bokje zijn in Peru maar ik kan me net zo goed voorstellen dat die status krijgen. Maar misschien mag je als buitenlander niet aan Peruaanse meisjes komen ofzo. Het schijnt wel zo te zijn dat pedofielen overal ter wereld ongeveer het laagste van het laagste zijn in gevangenissen.
Ik denk eerder dat Joran in die gevangenis niet te vaak zijn zeepje moet laten vallen in de douche…
http://www.nu.nl/buitenland/2263885/mede-pokeraar-joran-tipte-politie.html
ach tuurlijk je slaat per ongeluk nummers op in je foon van mensen die je niet echt kent
trouwens gisteren bij hart van nederland beelden van joran die de hotelkamer ingaat met flores en em later alleen verlaat
@Bella wrote:
@Mariiyelle wrote:@Bella wrote:Als hij daar de bak ingaat komt hij er misschien wel niet meer levend uit.
Hoezo zouden die gevangen hem dood willen hebben :think: Die zitten daar zelf ook niet omdat ze nu zo heilig zijn ws en hij heeft toch niet een van hen vermoord ofzo of iemand die belangrijk voor hen was. Kijk Pim Fortuijn vermoorden en dan in een gevangenis terecht komen met een bepaalde mate van aanhang dat is niet grappig en de persoon in kwestie werd daarom extra beveiligd om maar even een voorbeeld te noemen.
Wat niet wegneemt dat er bepaalde rangordes bestaan in gevangenissen en hoorde wel iets over moordenaars die het bokje zijn in Peru maar ik kan me net zo goed voorstellen dat die status krijgen. Maar misschien mag je als buitenlander niet aan Peruaanse meisjes komen ofzo. Het schijnt wel zo te zijn dat pedofielen overal ter wereld ongeveer het laagste van het laagste zijn in gevangenissen.
precies: je moet niet als pedo of als moordenaar van kinderen in de bak komen. En iemand als Fortuyn neerschieten, daar maak je ook geen vrienden mee onder de criminele medemens.
Maar het kerfstokje van Joran is wat dat betreft toch echt niet zo shocking… :think: Er zitten daar echt wel zwaardere, meer verwerpelijke, criminelen.
Maar goed, Peru is ondanks de niet eens zo heel uitzonderlijk rare misdaad wel heel erg in de ban van Joran, dus allicht dat er toch ergens een soort Peruaanse trots zit of zo, die wij niet kennen. En dat Joran het dus toch flink te verduren krijgt. (krijgt ie natuurlijk sowieso, want als westerse jongen in een Peruaanse gevangenis terecht komen, dat wil je niet…)
Volgens mij is de vader van het slachtoffer een bekende Peruaan.
Coureur oid dacht ik.
Ik weet niet hoe die sport leeft in Peru, mischien is het vergelijkbaar met een beroemde schaatser hier.
Daar worden alle gevangenen ongeacht wat ze gedaan hebben in een cel gegooid toch? van drugs tot moord? :think:
Ik lees net op het nieuws dat Joran de laptop van Stephany heeft meegenomen + geld en sieraden… Dus ze heeft wel de laptop gekocht?!
@joseetje wrote:
Volgens mij is de vader van het slachtoffer een bekende Peruaan.
Coureur oid dacht ik.
Ik weet niet hoe die sport leeft in Peru, mischien is het vergelijkbaar met een beroemde schaatser hier.
Autocoureur ja… En rijk!
@Mariiyelle wrote:
@joseetje wrote:Volgens mij is de vader van het slachtoffer een bekende Peruaan.
Coureur oid dacht ik.
Autocoureur ja… En rijk!
Rijk???
Valt wel mee hoor!
zakenman en autocoureur Ricardo Flores. Maar wie is deze coureur? In welke auto’s reed hij en welke races zijn er gewonnen? Of is dit slechts een lokale hobby-racer?
In bijna alle media wordt gesproken over een “race car driver�, maar er is weinig te vinden over deze man. We vonden een google-cache over de rally “Caminos del Inca® 2002? en blijkbaar heeft hij in 1991 de Inca Rally gewonnen (met een Toyota). Maar verder?
Dus zo bekend is hij niet eens.
Als je zn naam intikt op Google, kom je weinig tot niets tegen van hem.
Dus vergeet dat RIJK ook maar.... :mrgreen:
Ik ben niet kapot van dat soort landen, en ben al zeker geen fan van Joran, maar in zulke landen vervalsen ze de onderzoeken wel, het is een corrupt land!
Maar er zijn veel dingen die niet kloppen, een video die binnenkomst en 3 uur later weer laat zien, en in die tijd daar tussen, wat is er toen gebeurd? Misschien eruit geknipt! En kamers worden elke dag schoon gemaakt en nu 3 dagen niet?
En hij heeft echt niet bekend, althans niet aan de politie en een pokervriend?? Pokerspelers bluffen altijd! :angel:
Vind het wel bizar allemaal…
Ook het stukje dat hij 2 koffie en broodjes ging halen, in de tijden die de lijkschouwer aangaaf als tijdstip van overlijden…
Hijverliet het hotel om 08.10 en was om 09.30 terug ofzo.
Lijkschouwer zei dat tijdstip van overlijden tussen 08.15 en 09.15 was…
Vertrouw die Joran voor geen meter,…
Vind het allemaal TE toevallig…
@Bren1970 wrote:
Vertrouw die Joran voor geen meter,…
Vind het allemaal TE toevallig…
Ik vertrouw hem ook echt niet en idd te toevallig allemaal.
Hoe kan het nou zijn dat ze bij 2 moorden bij jou terecht komen…dan heb je het gedaan. Ja het kan toeval zijn hoor, maar ik geloof dat niet.