Wat zal hij het zwaar krijgen in de gevangenis…
Becca, ik vind het niet vreemd…het is eigenlijk een extra bevestiging in mijn ogen…
Hoeveel verschillende verklaringen heeft hij ondertussen al niet afgelegd in de zaak Holloway? En telkens komt hij ermee weg door gebrek aan bewijs.
Mijn collega zei vandaag al: die jongen heeft de duivel in zich…
Bizar ook dat het precies 5 jaar geleden is dat Natalee vermoord is…krijg er de bibbers van…maar goed, hij heeft de publiciteit weer gehaald… :eh:
De berichten volgen zich op en het lijkt er inderdaad op dat hij opgepakt is.
Ik kon me al niet voorstellen dat hij zelfmoord gepleegd zou hebben - dat past niet het plaatje zeg maar.
Wij vroegen ons gisteren al af - is twee moorden al een serie :shifty:
Het idee dat het precies op de dag is van vijf jaar geleden - soort herhaling van het ritueel ofzo - ik voel weer een hoop voer voor psychologen of beter gezegd psychiaters opkomen :mrgreen:
Zijn (amerikaanse) advocaat zou gezegd hebben dat het niet eerlijk is om Joran ivm te brengen met elke moord die gepleegd wordt als hij toevallig daar in de buurt een pokertoernooi heeft :shock:
En dat er nou toevallig net iemand een lijk op jou kamer neerlegd :roll:
Joh, het was vast een ongeluk. Dat meisje is vast 23x op zijn mes gevallen :silenced:
Ze schijnt niet door messteken om het leven gebracht te zijn, maar door een stomp voorwerp…
Ik heb ook vernomen dat ze is doodgeslagen.
Aah, dan heb ik het niet goed onthouden.
@Becca wrote:
Aah, dan heb ik het niet goed onthouden.
Ik denk niet dat je het verkeerd onthouden hebt, het is meer een kwestie van wat het laatste nieuws is want het werd eerst wel gezegd geloof ik maar er is nu ook iets bekend van de autopsie.
Goed zo… Nu nog levenslange gevangenisstraf in Peru :thumbup:
@Emma wrote:
maar ergens heb ik ook altijd een beetje medelijden met de dader :oops: :shifty:
Daar mag deze :oops: zeker achterstaan, sorry begrijp dat echt niet.
Heb wel medelijden met zijn moeder, maar met hem totaal niet. Vind het eigelijk heel erg te lezen dat iemand medelijden met zo iemand kan hebben…
@Mama wrote:
@Emma wrote:maar ergens heb ik ook altijd een beetje medelijden met de dader :oops: :shifty:
Heb wel medelijden met zijn moeder, maar met hem totaal niet. Vind het eigelijk heel erg te lezen dat iemand medelijden met zo iemand kan hebben…
Hier ben ik het mee eens. Het is een gewetensloze hufter die tevens wordt verdacht van afpersing omdat hij heeft geprobeerd geld af te troggelen van Natalee’s moeder in ruil voor de vindplaats van haar lichaam. Die jongen is geen grein medelijden waard.
@Jenni wrote:
@Mama wrote:@Emma wrote:maar ergens heb ik ook altijd een beetje medelijden met de dader :oops: :shifty:
Hier ben ik het mee eens. Het is een gewetensloze hufter die tevens wordt verdacht van afpersing omdat hij heeft geprobeerd geld af te troggelen van Natalee’s moeder in ruil voor de vindplaats van haar lichaam. Die jongen is geen grein medelijden waard.
En los daarvan ook wel erg hard voor de nabestaanden van de vermoorde meisjes om medelijden met zo’n …te hebben :snooty:
En hoe komt iemand gewetenloos?
Ik begrijp het wel, betekend niet dat ik het goedkeur absoluut niet, maar je wordt niet zomaar een moordenaar…
@Chrisje wrote:
En hoe komt iemand gewetenloos?
Ik begrijp het wel, betekend niet dat ik het goedkeur absoluut niet, maar je wordt niet zomaar een moordenaar…
Dus er is volgens jou een excuus (naast zelfverdediging) om iemand te vermoorden??
Ja… van een slechte jeugd kun je hem niet betichten. Eerder van een (te) goede jeugd
En zonder hier een discussie van te maken: slechte jeugd of niet, omgevingsinvloeden of niet, je kunt altijd zelf nadenken. En zó dom lijkt hij me niet, dat hij niet weet dat moord misschien niet zo’n goed idee is, zeker als je daarna snel op de vlucht gaat richting Chili, dan weet je zelf dus wel waar je mee bezig bent.
Je bent verantwoordelijk voor je eigen keuzes, daar blijf ik bij. En van zelfverdeding lijkt me hierbij geen sprake. Wat ik uit de berichtgeving haal, was dat meisje behoorlijk toegetakeld, wat ze noemen “overkill”
@Jenni wrote:
Ja… van een slechte jeugd kun je hem niet betichten. Eerder van een (te) goede jeugd
En zonder hier een discussie van te maken: slechte jeugd of niet, omgevingsinvloeden of niet, je kunt altijd zelf nadenken. En zó dom lijkt hij me niet, dat hij niet weet dat moord misschien niet zo’n goed idee is, zeker als je daarna snel op de vlucht gaat richting Chili, dan weet je zelf dus wel waar je mee bezig bent.
Je bent verantwoordelijk voor je eigen keuzes, daar blijf ik bij. En van zelfverdeding lijkt me hierbij geen sprake. Wat ik uit de berichtgeving haal, was dat meisje behoorlijk toegetakeld, wat ze noemen “overkill”
Idd zelfverdediging is de enige reden die ik goedkeur voor moord, hier natuurlijk niet ter sprake…nou ja dat weet je bj hem nooit, misschien viel dat meisje hem wel aan dus hij moest wel… :eh:
En over zijn jeugd weet ik niet, maar slechte jeugd of niet ik ben het met Jenni eens je bent verantwoordelijk voor je eigen keuzes!
@fiep klophout wrote:
wat een vage mensen lopen er eigenlijk rond op de wereld
http://www.terrorjaap.nl/
Wat is daar nou weer van moet denken :think:
Ik vind die Jaap maar een engerd, maar ja als wat hij zegt klopt…ik weet het niet.
@fiep klophout wrote:
wat een vage mensen lopen er eigenlijk rond op de wereld
Ik begrijp echt helemaal niets van dit stuk… :think:
@Madre wrote:
@fiep klophout wrote:wat een vage mensen lopen er eigenlijk rond op de wereld
Ik begrijp echt helemaal niets van dit stuk… :think:
Heb je alles gelezen?
Ook het Engelstalige gedeelte?