Eng mannetje idd…alhoewel dit geen slimme moord is, want alles ligt er wel heel dik bovenop dat hij de dader zou zijn…
Bij Nathalie zijn alle sporen gewist dus een veel doordachtere moord zeg maar…iets wat je wilt verdoezelen.
Dit lijkt veel meer een schreeuw om “hulp” oftwel gepakt willen worden :think:
Zou mij eerlijk gezegd ook niets verbazen als hij zelfmoord heeft gepleegd…
Hopelijk wordt hij gepakt en gestraft als hij de dader is (die kans lijkt wel errug groot )
Ik heb gister eens zitten brainstormen over het feit dat het er zo dik bovenop ligt.
Joran heeft altijd een uitstraling gehad van: “Mij pakken ze niet”
Hij heeft al bewezen dat hij graag “opschept” over waar hij mee weg is gekomen.
Misschien had hij een leuke avond met dat meisje en heeft hij iets laten vallen in de trant van “5 jaar geleden zat ik er heel anders bij” en heeft dat meisje besloten dat ze toch weg wilde of zo, misschien heeft ze zich gerealiseerd wie hij was en zich bedacht.
Misschien heeft hij zijn mond voorbij gepraat of iets dergelijks, gezien de uitzending van Peter R de Vries lijkt me dat niet vergezocht.
En als het geen toeval is dat dit op de dag af een 5 jarig “jubileum” was voor hem, dan zie ik nog wel de mogelijkheid dat hij haar had uitgenodigd om naar het strand te gaan en dat zij misschien nog even zich op wilde frissen of zo, wat hij haar in zijn hotelkamer heeft laten doen waar de zaak escaleerde.
Persoonlijk vind ik Joran echt een sociopaat met een erg kort lontje, als hij dit daadwerkelijk gedaan heeft (want idd, hij is onschuldig tot het tegendeel bewezen is) dan was het niet gepland, hij is ws gewoon doorgedraaid.
Als hij daadwerkelijk schuldig is, dan hoop ik iig dat hij gepakt wordt en dat ze hem voor altijd opsluiten in Peru zelf.
Zeker weten doe je het natuurlijk nooit, maar dit zou wel heel toevallig zijn…hopelijk pakken ze hem snel en krijgt hij de straf die hij verdien. En idd beter niet in Nederland, want dan komt hij er wel heel makkelijk vanaf.
als hij het gedaan heeft, helemaal mee eens dat hij een straf verdiend, een zware straf.
maar volgens mij heeft hij ook hulp nodig, die jongen is echt onwijs ziek in zn hoofd! Net zoals veel andere daders. Ik vind het altijd jammer dat iemand zo veroordeeld kan worden, tuurlijk hij heeft het zelf gedaan, mag van mij ook voor altijd opgesloten worden maar ergens heb ik ook altijd een beetje medelijden met de dader :oops: :shifty:
komt misschien omdat ik een aantal ‘daders’ van grote misdrijven op mijn vorige werk heb leren kennen (mensen met TBS) die als ze de juiste hulp krijgen echt wel heel erg aardig kunnen zijn en onder strenge veiligheidsregels best nog een goed leven kunnen hebben (al moet ik er even niet aan denken om Joran op mn werk tegen te komen hoor )
en voor sommige mensen is er ook geen hulp meer, dat is hopeloos, weet ik ook. Maar vind dat toch heel erg sneu dat mensen door een kronkel in hun hoofd zulke vreselijke dingen uithalen.
En ik zou er ook niet aan moeten denken als er iets met mijn kinderen gebeurd als zo’n monster hen iets zou aandoen hoor, dan zou ik waarschijnlijk heel anders reageren
Iemand als J. van der Sloot pleegt geen zelfmoord. Hij is te verrukt van zichzelf om dat te doen. Denk ik.
Nou dat weet ik zo net nog niet, als hij idd zo verrukt is van zichzelf, en er dan achter komt dat hij met deze actie niet weg gaat komen, dat hij toch niet zo onschendbaar was als hij zelf dacht dan kan ik me wel voorstellen dat hij ineens het zaakje niet meer ziet zitten.
't is een heel eind vallen als je jezelf zo hoog in het vaandel hebt staan.
Vergeet niet dat zijn advocaat al aangegeven heeft hem niet te kunnen helpen en dat zijn vader, die (volgens mij) normaal zijn kastanjes uit het vuur haalde, niet meer leeft.
Ik hoop niet dat hij zelfmoord gepleegd heeft, als ie zo stoer is om 2 jonge meiden van het leven te beroven moet ie ook maar zo stoer zijn om zijn straf te ondergaan, zelfmoord is wel de makkelijkste weg in mijn ogen, al niet te spreken erg zwak,
Maar goed tis weer afwachten…zou Peter R de Vries al in Chili zijn :silenced:
Als hij gepakt wordt, dan staat hem een rottijd te wachten, hij zal nl. niet uitgeleverd worden:
Als Joran van der Sloot in Zuid-Amerika wordt aangehouden en wordt overgedragen aan Peru, wacht hem in dat land een strafproces, vermoedelijk op verdenking van moord of doodslag. Hij geniet geen bijzondere rechtsbescherming als Nederlander. Nederland zal naar verwachting niet om zijn uitlevering vragen, bij gebrek aan belang.
klopt, en als hij daadwerkelijk de dader is mag hij het van mij ook ergggg zwaar gaan krijgen…had ie maar moeten nadenken voor hij 2 gruweldaden pleegde…2 jonge meiden in de bloei van hun leven, een heel toekomst voor zich verliefd worden, trouwen, kindjes, werken…das hun allemaal afgenomen, neen echt laat m lijden(nogmaals als hij de dader is)
Als hij gepakt wordt, dan staat hem een rottijd te wachten, hij zal nl. niet uitgeleverd worden:
Als Joran van der Sloot in Zuid-Amerika wordt aangehouden en wordt overgedragen aan Peru, wacht hem in dat land een strafproces, vermoedelijk op verdenking van moord of doodslag. Hij geniet geen bijzondere rechtsbescherming als Nederlander. Nederland zal naar verwachting niet om zijn uitlevering vragen, bij gebrek aan belang.
daar ga je wel vanuit dat nl niet om uitlevering vraagt… maar ja… het is wel nederlander… regering doet wel gekkere dingen… :roll:
maar zowiezo… hoe haalt iemand het in zijn hoofd om iemand anders te vermoorden (en dan nog maar even niet over andere dingen gehad… )
vind het ook een gluipers, leugenaar etc etc… hoop dat hij (als hij het gedaan heeft… maar daar neigt het wel naar) hij snel gepakt wordt en het niet weer zo;n welles nietes spelletje word en dan uiteindelijk hij toch niet gepakt wordt en “alleen maar” verdachte blijft…
Las ook dat hij is opgepakt. Vind het allemaal maar vreemd…
Bij Natalee had ik nog wel het idee dat het allemaal om een ongeluk ging. Dat hij gewoon in paniek is geraakt toen ze niet goed werd (door drank, drugs of wat dan ook) en toen het lichaam gedumpt heeft. Daarna is gaan liegen, omdat hij zich schaamde. Maar daarna, na al die uitzendingen, kreeg ik het idee dat hij wel heel erg verrukt was over het feit dat hij precies wist wat er gebeurd was en iedereen het wilde weten… Voelde zich machtig ofzo…
Zou ook echt niet weten wat zijn motief voor deze moord zou moeten zijn… toch een machtspelletje??
Hoe dan ook… we zien hem voorlopig niet meer terug …