Best rustig op het front :mrgreen:
Ja, las dat het 6 maanden kan gaan duren…
Jullie wens wordt verhoord…
De ex van Joran komt op tv.
Ik kijk dat soort dingen niet, altijd van die sbs6 of Rtl7 interviews…
Ik ook niet. Die van zijn moeder ook niet gezien.
Nee ik ook niet…
Ik vind het interessante materie, maar ik hoef niet al die sensatietroep te zien…
Vind het wel leuk om de complottheorien te horen of te lezen die iedereen heeft, maar inderdaad…die sensatietoestanden… bah…
Een babbeltje met zijn moeder zou ik weleens willen maken maar met zijn ex??
@Becca wrote:
Jullie wens wordt verhoord…
Wanneer?
@Mariiyelle wrote:
@Becca wrote:Jullie wens wordt verhoord…
Wanneer?
Je kan beter vragen WAAROM?
hahahah… hij zal vast een heel lief ex-vriendje zijn geweest…
Schijnbaar komt er vanavond weer een uitzending op tv… (las ik op msn nieuws)
Joran van der Sloot: 20.30 uur SBS 6
SBS 6 komt vanavond voor de derde keer in korte tijd opnieuw met een ingelaste documentaire over Joran van der Sloot. Op de rustdag van het WK Voetbal programmeert de zender om 20.30 uur het programma 'Joran van der Sloot: een maand na de moord op Stephany'. Voor deze reportage filmde SBS 6 in de gevangenis van Joran: Castro Castro.
Waar andere gevangenen op de gang slapen of met meerderen een bed moeten delen, heeft Joran zijn eigen cel gekregen. De gevangenisdirecteur licht toe hoe het er in Castro Castro aan toe gaat en Jorans medegevangen schatten zijn overlevingskansen in als hij daadwerkelijk wordt veroordeeld voor de moord op Stephany Flores.
In de documentaire is tevens een interview met een ex-vriendin van Joran van der Sloot, Melody Granadillo, te zien. Onlangs deed zij voor de Amerikaanse televisiezender ABC een boekje open over haar van moord verdachte ex-vriend. Zo laat ze onder andere weten dat Joran op de dag van de moord op Stephany Flores nog contact met haar heeft gezocht.
Door deze ingelaste documentaire schuift de start van de docusoap 60 Baby’s per Uur: het Hectische Leven in een Kraamkliniek een week op naar woensdag 7 juli.
© Mediacourant.nl
Jammer! Wilde net zo graag die 60 baby's per uur zien!!! :evil:
En ja hoorrrrrr daar istie weerrrrrrrr:
Peru wil doodstraf weer invoeren
LIMA - De Peruaanse president Alan GarcÃa wil de doodstraf weer invoeren in zijn land in een poging de criminaliteit een halt toe te roepen.
“Ik behoor tot diegenen die geloven dat bepaalde misdaden met het leven betaald moeten worden”, liet GarcÃa maandag weten. Onder meer het doden van kinderen en verkrachtingen zouden voor de doodstraf in aanmerking komen. “Ik zou bereid zijn 50 verkrachters terecht te stellen”, aldus de president.
Het AD meldt dat het ‘volgens een deskundige’ niet ondenkbaar is dat ook Joran van der Sloot in aanmerking komt voor de doodstraf. Maar van een eventuele ter dood veroordeling voor Van der Sloot, die vastzit in de omstreden Castro Castro-gevangenis in Lima, is vooralsnog helemaal geen sprake. Van der Sloot wordt verdacht van moord op de 21-jarige Peruaanse studente Stephany Flores.
Momenteel wordt in het Zuid-Amerikaanse land alleen hoogverraad in oorlogstijd met de dood bestraft. GarcÃa deed in 2006 al een poging om de doodstraf weer in te voeren, maar die strandde destijds
Verbaast me niks! ze willen hem daar allemaal de doodstraf hebben
prima plan :thumbup:
@Mariiyelle wrote:
Verbaast me niks! ze willen hem daar allemaal de doodstraf hebben
Ik vind het onzin.
Omdat hij daar nu zit… Moet ineens de doodstraf maar weer komen?
Niet dat ik tegen de doodstraf ben hoor, maar ik vind het allemaal net iets te frappant!
Ik ben persoonlijk tegen de doodstraf maar hem een keer flink laten zweten door een poging te doen om de doodstraf er weer in te krijgen, vind ik dan wel weer “grappig”.
Als het maar bij een poging blijft want nogmaals, ik ben tegen de doodstraf.
@Rooike wrote:
@Mariiyelle wrote:Verbaast me niks! ze willen hem daar allemaal de doodstraf hebben
Ik vind het onzin.
Omdat hij daar nu zit… Moet ineens de doodstraf maar weer komen?
Niet dat ik tegen de doodstraf ben hoor, maar ik vind het allemaal net iets te frappant!
maar daarom zeg ik tog ook niet dat ik het er mee eens ben? Ik ben ook tegen de doodstraf maar dat ze al die keren steeds lieten weten dat ie wel de doodstraf mocht krijgen. En nu ineens idd dit gaan invoeren alleen omwille van Joran? Triest! maar daarom verbaasde het me ook niks mocht het daarom alleen dat willen invoeren.
Ze willen de doodstraf echt niet invoeren omwille van Joran.
Ze willen het om allerlei redenen weer invoeren waardoor Joran de doodstraf riskeert.
Zeggen ze ja…
Maar het is allemaal wel erg toevallig weer.