Nou ja, voor al die andere gevangenen die daar zitten voor moord of verkrachting, is het ook erg toevallig.
@Madre wrote:
Ze willen de doodstraf echt niet invoeren omwille van Joran.
Ze willen het om allerlei redenen weer invoeren waardoor Joran de doodstraf riskeert.
Gisteren werd al gezegd dat hij die dan juist niet zou riskeren omdat hij zijn misdaad al gepleegd heeft voordat die wet ingevoerd word…
Dus wat moeten we nou geloven?
Ik dnek niet dat Joran zo vreselijk belangrijk zijn dat ze de doodstraf voor hem gaan invoeren. :lol:
Of hij krijgt dan de doodstraf of hij crepeert jarenlang in een cel.
Het niet dat als ze de doodstraf niet invoeren hij dan maar vrijuit gaat ofzo.
Dus toevallig, tja. Zijn straf wordt toch wel zwaar, doodstraf of niet.
Joran van der Sloot heeft bekend dat hij de ouders van Natalee Holloway heeft opgelicht. Hij deed dat in een gevangenis in Peru waar hij vastzit op verdenking van moord
Nog erger,vind ik wat hij zegt 'Hun hebben me jaren lang lastig gevallen, daarom heb ik ze opgelicht'.
Ja jij bent de hoofd verdachte van de moord op haar dochter?!
@Sweet-Love wrote:
Nog erger,vind ik wat hij zegt ‘Hun hebben me jaren lang lastig gevallen, daarom heb ik ze opgelicht’.
Ja jij bent de hoofd verdachte van de moord op haar dochter?!
En vanavond om half 9 op rtl4 extra uitzending van Joran… Kijken wat ie nu weer te melden heeft :thumbdown:
Beurt 'ie weer een geldbedragje voor dan…
Lekker… :roll:
Tis een gewone interview…
Nou het is niet zomaar een gewoon interview lijkt mij. Het is de eerste keer sinds hij is opgepakt op verdenking van de moord op Flores dat hij spreekt.
Afgezien van dat ga ik het niet bekijken.
@Mariiyelle wrote:
Tis een gewone interview…
En daar moet voor betaald worden, het gaat echt niet voor niets. :thumbup:
@Rooike wrote:
@Mariiyelle wrote:Tis een gewone interview…
En daar moet voor betaald worden, het gaat echt niet voor niets. :thumbup:
Nee tuurlijk niet. Hij is en blijft gewoon een geldwolf.
Hij heeft niet voor niets destijds zijn vader als medeverdachte na gedaan!
En zijn jullie (kijkers) wijzer geworden? K nie! :lol: Was te verwachten…
@Mariiyelle wrote:
En zijn jullie (kijkers) wijzer geworden? K nie! :lol: Was te verwachten…
Nee ik ook niet hoor!
Ik denk dat hij de helft van zn interview weer heeft zitten liegen
En hij wou bij veel vragen geen uitspraken over doen tot ie bij de rechter is geweest!
@Zeemeermin wrote:
Er is een filmpje opgedoken waarop Joran van der Sloot bekent Stephany Flores te hebben gedood. Nu de rest nog…
Ja zag het gister op het nieuws…
Nou hij zal vast wel meer nog op zijn kerfstok hebben… N.H bijvoorbeeld…
Mag ik even…
Wat een hond is Joran :silenced: !
Of hij nu wel of niet schuldig is… een pathologische leugenaar is hij zeker!
@Jenni wrote:
Ik denk eerder dat Joran in die gevangenis niet te vaak zijn zeepje moet laten vallen in de douche…
Hahahahaha, dat denk ik ook niet nee :mrgreen: !!
Even offtopic…
Jenni, ik blijf maar aan dat zeepje denken :lol: :mrgreen: !!
@Bella wrote:
@Zeemeermin wrote:Even offtopic…
Jenni, ik blijf maar aan dat zeepje denken :lol: :mrgreen: !!
En ik aan de opmerking van mijn vriend over dat Car Glass van alles gaat doen om Joran uit de Peruaanse bak te houden
Dat sterretje zullen zij zelfs niet kunnen repareren
:shifty: had ie gehoord bij Koen en Sanders :silenced:
Hihihi :lol: :mrgreen: !!
Ja sorry, deze jongen verdiend zelfs geen topic op KOK. Ik kan hem niet serieus meer nemen… dan maar lollig!
Tot het tegendeel bewezen is? Sorry, maar wat als ze nooit bewijzen vinden, maar Joran het wel gedaan heeft? Dan krijgt hij ook geen straf?
Ik kan me best verplaatsen in het feit dat hij een eerlijk proces moet krijgen, maar ik denk vooral aan de ouders van deze meisjes. Als ik me verplaats dat het mijn dochter zou zijn dan zou ik gek worden van woede! Hij heeft niet het recht om meisjes te beroven, ze te drogeren en te vermoorden.
Ik kan me dus ook niet voorstellen dat er nog mensen zijn die eraan twijfelen dat hij schuldig is! Hij maakt zich in elk geval erg verdacht met al zijn leugens en gedraai…
Er is een filmpje opgedoken waarop Joran van der Sloot bekent Stephany Flores te hebben gedood. Nu de rest nog…