Joran van der Sloot weer verdachte in moordzaak

ik denk dat het een knokpartij is geworden in die hotelkamer.

Zij bewusteloos raakte.

Hij is koffie gaan halen.

Kwam terug, kwam erachter dat ze dood was.

Liep toen weer uit de kamer om aan te kloppen, hoopte dat iemand hem zou zien staan voor de deur en kloppen. Als iemand hem zou zien, zou ie naar binnen stappen alsof zij de deur open deed

(dus leek het dat zij nog leefde)

Niemand zag hem, dus toch die deur maar dicht en riep hij de receptie er maar bij om zeker te weten dat iemand het zou zien. Dat hij met 2 koffie naar binnen liep en weg is geweest.

Hij loopt weg, denkt , oh shit, camera!

Ik ben erbij en vlucht.

@joseetje wrote:

Maar ze brengen hem wel als een troffee richting de zwaarste gevangenis.

Eentje waar de kans heel aannemelijk is dat hij inderdaad binnen 3 weken overlijd.

Dat mensen daar om staan te juichen kan ik niet bij.

Dat je iemand op zo’n manier dood kan wensen en dan ook nog zeggen opgeruimd staat netjes.

Iemand dood wensen…want je bent tegen het doden van andere mensen.

Ja wat Joran van der Sloot gedaan zou hebben is verschrikkelijk!

Ja daar zou hij straf voor verdienen en ik hoop dat het een lange straf zal zijn.

Maar wens ik hem dood? Nee absoluut niet.

Heb ik medelijden met hem?

Niet om de persoon die hij nu is, maar wel om de persoon die hij had kunnen worden.

Zo zonde, zo’n jonge jongen met werkelijk alle mogelijkheden in zijn leven open en dan vergooit hij dat op deze afschuwelijke wijze.

Ook heb ik medelijden met zijn familie, zijn moeder.

Wat haar zoon gedaan zou hebben is zonder twijfel een verschrikkelijke daad, maar het is wel haar kind.

Wel de jongen waar zij ( net zoals iedere andere moeder) zoveel voor wenste, waar ze zoveel toekomstdromen voor had.

En ja voordat erover gevallen word; ik heb ook medelijden met de familie’s die hun dochters moeten missen.

Ben het helemaal met je eens Jose!

En ook met deze uitspraak van je:

Hij heeft nog geen proces gehad is nog niet eens officieel veroordeeld.
Waar ik vandaan kom is iemand onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
In dit geval is hij schuldig totdat het tegendeel bewezen is.

:thumbup:

@stillewater wrote:

Zij bewusteloos raakte.

.

Wel toevallig dat tot 2 x toe met een meisjes zo’n soort ‘‘ongelukje’’ hem overkomt…te toevallig denk ik.

Met zijn moeder heb ik medelijden, ik vind het verschrikkelijk voor haar, arme vrouw. Maar met hem nee totaal geen medelijden!

joseetje… jij beschrijft het goed… zo voel ik het dus ook… gun niemand de dood.

en snap ook wat je bedoeld…

Tsja… maar hij heeft het wel bekend dat ie het gedaan heeft.

En wat mij ook en denk ook vele opvalt dat hij zwak is momenteel… Zijn vader had hem al die jaren beschermd en geweten hoe Joran eromheen moest draaien. Nu zijn vader er niet meer is, weet ie geen uitweg meer om eronderuit te komen met leugens?!

En dat hij daar keihard aangepakt wordt en gelijk naar het zwaarste gevangenis wordt overgebracht zal me niets verbazen. Daar is de wet heel anders dan hier… Moord is een moord en zeker op voorbedachte rade…

ben benieuwd hoe lang hij het gaat volhouden daar!

Hij begeeft zich al jaren nu in dit soort landen en speelt al jaren met vuur - en nu is het dus flink mis. Ik vind ook dat iedereen een eerlijk proces moet krijgen hoor en gun ook niemand gevangenissen als in dat soort landen maar hij heeft al die tijd met vuur gespeeld.

Er zitten ongetwijfeld heel veel mensen ten onrechte of na oneerlijk proces of om politieke redenen of wat dan ook in dit soort hel oorden - maar hij heeft alle kans gehad om hier niet in terecht te komen. Dit had gewoon niet gehoeven.

@stillewater wrote:

Zij bewusteloos raakte.

Liep toen weer uit de kamer om aan te kloppen, hoopte dat iemand hem zou zien staan voor de deur en kloppen. Als iemand hem zou zien, zou ie naar binnen stappen alsof zij de deur open deed

(dus leek het dat zij nog leefde)

Niemand zag hem, dus toch die deur maar dicht en riep hij de receptie er maar bij om zeker te weten dat iemand het zou zien. Dat hij met 2 koffie naar binnen liep en weg is geweest.

Hij loopt weg, denkt , oh ships, camera!

Ik ben erbij en vlucht.

Ik denk niet dat ze weer toevallig dood terwijl hij er niet bij was net als nathalee…Beetje toevallig als dat 2 keer in je leven gebeurt niet?

Ik denk gewoon dat hij haar een mep heeft gegeven en ze toen dood ging.

Maar snap Joseetje wel. Ondanks dat ik zeker weet dat hij dit heeft gedaan mag hij pas gestraft worden als hij veroordeeld is.

Joran wil pas praten over Natalee na overplaatsing

LIMA - Joran van der Sloot heeft de Peruaanse onderzoekspolitie Dirincri aangeboden aan te wijzen waar het lichaam van Natalee Holloway is, in ruil voor overplaatsing naar een gevangenis op Aruba.

Dat zei woordvoerster Yolanda Onoc van de Dirincri desgevraagd.

Overplaatsing is echter onmogelijk, aldus de zegsvrouw, omdat de Peruaanse president Alan García heeft gezegd dat Joran zijn straf in Peru zal moeten uitzitten.

Bang

De woordvoerster kon niet bevestigen of Van der Sloot overplaatsing wil omdat hij bang is in de gevangenis Miguel Castro Castro in Lima vermoord te worden. Peruaanse media hadden dit gemeld, maar die berichten deed Onoc af als speculaties.

Van der Sloot wordt verdacht van moord met voorbedachte rade op de Peruaanse Stephany Flores in zijn hotelkamer in Lima op 30 mei.

Nog geen contact

Het Openbaar Ministerie (OM) op Aruba heeft nog geen contact weten te krijgen met de Peruaanse autoriteiten over Joran van der Sloot, laat staan dat er een verzoek is gekomen van Van der Sloot om zijn straf op Aruba uit te zitten.

Advocaat-generaal Taco Stein van het OM Aruba acht de kans dat Van der Sloot in een Arubaanse gevangenis eindigt, erg klein, liet hij zaterdag weten. Het Koninkrijk der Nederlanden, waar Aruba onder valt, heeft met Peru geen verdrag dat dat mogelijk maakt. Hij verwacht dat Peru Van der Sloot niet zal uitleveren.

© ANP

hahaen wedden dat ie bluft… straks eist ie nog om een vrijlating om de rest van het verhaal tevertellen! :shock:

Slim van hem…

Wel een goeie zet…

Tuurlijk is hij bang dat ze hem wat aan doen daar.

Nee dan denk ik waarschijnlijk dat hij het echt weet… Ben zoooooo benieuwd!!!

@Rooike wrote:

Slim van hem…

Wel een goeie zet…

Volgens mij is het niet zo slim.

Want stel nou dat ze zeggen: jongen is goed, kom maar op met die info, dan heeft zij zichzelf natuurlijk ook weggegeven als iemand die daadwerkelijk Holloway heeft weggemoffeld en daar dus 5 jaar over gelogen heeft.

Dus stel nou dat hij 35 jaar in Aruba in de gevangenis mag gaan zitten dan neem ik aan dat er nog wat jaartjes bijkomen.

Kan me niet voorstellen dat ie haar met opzet vermoord heeft.

Met zn blote handen.

Dat toen ie met haar naar binnen ging al wist dat ie haar zou gaan doden, dat kan ik me niet voorstellen.

Die heeft onder de drugs gezeten, of had het nodig en was in een waas.

Ik vind hem nogal raar en klungelig voor de deur staan met dat geklop.

Misschien heeft hij niet van te voren gedacht: goh…laat ik deze even vermoorden. Best kans dat het gebeurd is tijdens een woedeaanval, maar dan blijft het nog steeds moord… een ongeluk geloof ik echt niet…

En mijn eerste gedacht over het bericht dat hij het lijk van natalee aanwijst voor overplaatsing was toch echt: “Ik zie dit als schuldbekentenis!”

Ik denk dat ie niet eens weet waar ze ligt.

Zoiets kan je niet 5 jaar voor je houden.

Alleen zijn vader weet waar ze ligt. En die is er niet meer.

moorden in een woedeaanval is ook een ongeluk.

Het is een moment van zichzelf niet zijn.

@Madre wrote:

@Rooike wrote:
Slim van hem…

Wel een goeie zet…

Volgens mij is het niet zo slim.

Dat weet ik, ik bedoelde het ook meer cynisch… :wink:

ik zou het behoorlijk stom vinden als ze er weer intrapte om m in ruil voor iets een plek aan te laten wezen. Hij is in Peru terecht gekomen met geld dat hij had gekregen voor het aanwijzen voor “de plek”, waar uiteindelijk niets lag uiteraard :wall: 25 duizend euro (of dollar, dat weet ik niet meer precies)!!! had ie als aanbetaling gekregen…

Hoe bedoel je uitgekookt :wall:

Ik ga er vanuit dat ie dit meisje ook weer vermoord heeft, ik denk dat wij nooit zullen begrijpen hoe zo’n verknipt iemand denkt en handelt, vreselijk maar waar.

Laat 'm inderdaad maar lekker in die castro castro zitten, maar hopelijk vermoorden ze m niet, anders komt ie wel erg makkelijk onder z’n straf vandaan (vind ik persoonlijk he!)

Ik ben een beetje van visie veranderd de laatste paar dagen.

Op zich zou ik het niet erg vinden als hij in die gevangenis in Peru zou blijven zitten (als hij het gedaan heeft, waar ik eigenlijk nog steeds niet aan twijfel).

Maar als de kleinste kans bestaat dat hij écht weet waar Natalee ligt dan vind ik het heel wrang voor haar ouders dat ze zo dichtbij is en toch niet gevonden zal worden als hij niet uitgeleverd wordt.

Natuurlijk kan dit een flinke leugen zijn om er zelf beter van te worden maar ik kan me voorstellen dat het voor de ouders van Natalee zeer frustrerend is dat ze bijna binnen handbereik kan zijn en dat het door de rechtsgang in Peru niet bekend wordt waar ze ligt.

Ondanks dat ik hem niets dan hel toewens als hij daadwerkelijk de dader is, vind ik de gemoedsrust en afsluiting die de ouders kunnen krijgen ook erg belangrijk.

En dan doet het er voor hen denk ik niet zoveel toe waar hij zijn straf uitzit, als ze maar zekerheid krijgen.

@stillewater wrote:

Kan me niet voorstellen dat ie haar met opzet vermoord heeft.

Met zn blote handen.

Dat toen ie met haar naar binnen ging al wist dat ie haar zou gaan doden, dat kan ik me niet voorstellen.

Die heeft onder de drugs gezeten, of had het nodig en was in een waas.

Ik vind hem nogal raar en klungelig voor de deur staan met dat geklop.

Ik vind jou berichtjes op het schattige af tav van lands bekenste psychopaatje momenteel. Hij kwam op beeld iig niet over op mij als iemand die strak stond van de drugs of het hard nodig had - dat zie je namelijk echt wel.

Hij zal toch niet zo dom zijn dat ze hem overplaatsen naar Aruba voor iets wat niet waar blijkt :think: Of denkt ie met pokeren kan ik bluffen en in het dagelijkse leven ga ik er vrolijk mee door :roll:

Ik heb altijd gedacht die is voer voor de haaien geworden en ligt uberhaupt nergens.

@Rivella wrote:

Ik ben een beetje van visie veranderd de laatste paar dagen.

Op zich zou ik het niet erg vinden als hij in die gevangenis in Peru zou blijven zitten (als hij het gedaan heeft, waar ik eigenlijk nog steeds niet aan twijfel).

Maar als de kleinste kans bestaat dat hij écht weet waar Natalee ligt dan vind ik het heel wrang voor haar ouders dat ze zo dichtbij is en toch niet gevonden zal worden als hij niet uitgeleverd wordt.

Natuurlijk kan dit een flinke leugen zijn om er zelf beter van te worden maar ik kan me voorstellen dat het voor de ouders van Natalee zeer frustrerend is dat ze bijna binnen handbereik kan zijn en dat het door de rechtsgang in Peru niet bekend wordt waar ze ligt.

Ondanks dat ik hem niets dan hel toewens als hij daadwerkelijk de dader is, vind ik de gemoedsrust en afsluiting die de ouders kunnen krijgen ook erg belangrijk.

En dan doet het er voor hen denk ik niet zoveel toe waar hij zijn straf uitzit, als ze maar zekerheid krijgen.

Hier ben ik het op zich wel mee eens, maar ik vind het ook heel wrang voor de ouders als hij maar plekken aan blijft wijzen, waar ze niet ligt. Hij laat ze straks het hele eiland afgraven…

Ik begrijp Joseetje haar punt wel.

Als je even het leed wat hij (mogelijk) heeft aangedaan buiten beschouwing laat, dan vind ik de manier waarop hij daar behandeld word soms ook een beetje not-done.

Als een soort King-Kong word hij tentoongesteld, moet hij voor de pers heen en weer lopen…

Ik weet natuurlijk niet hoe het daar normaliter gaat, Peru zul je waarschijnlijk ook niet met NL kunnen vergelijken wat dat betreft.

Hij word al behandeld als een moordenaar, word al in de gevangenis gezet.

Hij is officieel nog verdachte.

Ik vind het ook een akelig mannetje, geloof ook niet in zijn onschuld.

Ergens voelt het ook weer niet logisch om aan zijn belangen te denken wetende dat hij waarschijnlijk 2 jonge meisjes van het leven heeft beroofd.

Maar iedereen verdient een eerlijk proces.

Ik geloof niet dat de wereld er beter van word als we zo omgaan met mensen.

En die 2 meiden, dat is vreselijk natuurlijk.

Het verhaal van Natalee speelt al 5 jaar.

Vreselijk voor die ouders, ook nu alles weer zo dichtbij komt en er mogelijk een doorbraak in de zaak komt.

Ben ook zeer benieuwd hoe dit alles gaat lopen.