jongetje of meisje?

Bij de 20 echo gaf de echoscopiste deze echo, ze zei ook wat het was… nu is mijn vraag zien jullie het ook :think: ik begin nu namelijk zelf te twijfelen…



Ik vind het wel een moeilijke echo… :think:

Zijn dat de beentjes zo omhoog en als ik dat goed heb denk ik daartussenin een jongetje te zien? :think:

Maar de echoscopiste zal het wel beter weten zeker? :wink:

Meisje… denk ik :shifty:

Volgens mij een meisje

Ik zie het niet hoor, kun je niet even omcirkelen wat hoe en waar is ? :oops:

nou, dat is het probleem dus… ik zie het zelf op de echo ook niet. Weet ook niet hoe ik wat moet zien. Het pijltje dat heeft ze er zelf opgezet om ergens naartoe te wijzen, maar ik zou zeggen dat hij wijst naar het beentje…

Ik vind dit wel een van de slechtste echo’s die ik gezien heb, snap niet dat de echoscopist precies van deze een afdruk meegeeft :hug:

@mlk1982 wrote:

nou, dat is het probleem dus… ik zie het zelf op de echo ook niet. Weet ook niet hoe ik wat moet zien. Het pijltje dat heeft ze er zelf opgezet om ergens naartoe te wijzen, maar ik zou zeggen dat hij wijst naar het beentje…


Ik dacht dus 2 schaamlippen te zien recht voor het pijltje?.. dus hou me niet langer in spanning :wink:

Idd wel een vreemde echo om mee te krijgen ja… jammer!

nou, we hebben wel meerdere foto’s meegehad hoor, alleen deze zou dan over het geslacht gaan… nu haal ik uit deze dus niet echt een geslacht :shock: De andere foto’s zijn wel een stuk duidelijker, maar dat is dan het lichaampje zeg maar… en bij onze dochter hebben we een pretecho laten doen en daar zagen we echt duidelijk 3 streepjes, dus dat kon ik wel onderscheiden… maar hier zie ik niet echt veel in :shock: zou de VK hier wel wat uit kunnen halen?



groetjes, Louise

Twijfel je dus zelf? :think: Beter dan dit hebben jullie het ook niet gezien? Is wel vreemd, mar vooral jammer…

Ik dacht eigenlijk hier 2 schaamlipjes te zien, maar dat zit dus niet bij het pijltje.

Ik kan er echt niets uithalen waar het orginele pijltje zit.

volgens haar is het dus een jongetje, maar wat ik zeg… ik twijfel dus echt als ik de foto zie… ik zie voor mezelf een been beetje omhoog en een been naar rechts en daar tussen dus tja… iets hangen wel een beetje, een beetje uitsteken… maar zie aan de andere kant daar ook wel weer 3 streepjes in dat voor mij op een meisje zou duiden… alhoewel dat er bij m’n dochter ook wel anders uitzag hoor :think:

Maar kun je zelf niet eens aanwijzen waar de beentjes liggen of kontje ?

@mlk1982 wrote:

volgens haar is het dus een jongetje, maar wat ik zeg… ik twijfel dus echt als ik de foto zie… ik zie voor mezelf een been beetje omhoog en een been naar rechts en daar tussen dus tja… iets hangen wel een beetje, een beetje uitsteken… maar zie aan de andere kant daar ook wel weer 3 streepjes in dat voor mij op een meisje zou duiden… alhoewel dat er bij m’n dochter ook wel anders uitzag hoor :think:


Jeetje, dus geen duidelijk piemeltje in beeld gehad? Ik zou het de vk vragen en heeft ze zelf geen echo-apparaat? Kan ze misschien zelf even kijken?



geeft dit de beentjes beetje aan? dit is wat ik erin zie. Ze heeft dit stukje niet echt uitgelegd, gewoon dat ze wat zag zitten en toen draaide ze het echo apparaat zo en kwam dit beeld eruit.

ow, behoorlijk klein… de 2 nieuwe witte vlakjes met pijltjes richting de echo zijn dan de beentjes

Zo dacht ik het idd ook te zien. Jammer dat je niet duidelijk hebt voor jezelf of het nou echt een jochie is of niet. Ik zou persoonlijk een extra kijkje nemen denk ik :shifty:

de foto is niet echt vanuit een lekkere hoek genomen volgens mij… :think: ik kan er zo wel een jongetje inzien als het pijltje echt het piemeltje aanwijst… maar daar zit ook het beentje volgens mij… zouden ze soms over elkaar heen zitten? dus dat je eerst het piemeltje ziet en daaronder het beentje? je moest hem wel zien alsof het kindje op het luierkussen lag zei ze :think:

Volgens mij is ie van onder genomen ofniet ?



Maar ik zal gewoon ergens nog een echo laten maken voor een geslachtsbepaling als je het echt zeker wilt weten.

hij is van onder genomen idd. toch maar een pretecho laten maken idd… eigenlijk wil ik het voor mijn gevoel zsm weten nu… maar dan kan het weer geen 3D echo worden… :? de echoscopiste was trouwens wel erg zeker hoor en zei meteen ik zie wat hangen… en toen ging ze naar deze hoek en keek ze opnieuw en zei ze ja, het is een zoon :slight_smile: Volgens hub had ze wel wat uitgelegd, maar wel erg stom dat ik dat niet heb opgepikt dan… :think: