jongetje of meisje?

Het is een onduidelijk plaatje, maar ik dacht ook meteen: een jongetje.

Heb in je foto proberen aan te geven hoe ik het zie.



(maarre…ik zou zelf ook nog een pretecho laten maken hoor, als ik zo’n foto zou hebben meegekregen :wink: )

@mlk1982 wrote:

hij is van onder genomen idd. toch maar een pretecho laten maken idd… eigenlijk wil ik het voor mijn gevoel zsm weten nu… maar dan kan het weer geen 3D echo worden… :? de echoscopiste was trouwens wel erg zeker hoor en zei meteen ik zie wat hangen… en toen ging ze naar deze hoek en keek ze opnieuw en zei ze ja, het is een zoon :slight_smile: Volgens hub had ze wel wat uitgelegd, maar wel erg stom dat ik dat niet heb opgepikt dan… :think:




als de echoscopiste erg zeker was dan zou ik geen pretecho meer laten maken. Maar als je nog steeds twijfeld dan moet je het zeker wel doen, of afwachten tot de echt van 36 was het geloof ik toch ?



Wij hadden een pretecho laten maken, en zeiden dat we het niet wilde weten. bij thuiskomst hadden we er vreselijk spijt van.

Na een paar weken hebben de de dvd die we hadden meegekregen naar haar gebracht en gevraagd of ze zou willen kijken of het een meisje of een jongetje was.

Toen zei ze dat we dus een meisje kregen. Maar we hebben het nooit met eigen ogen gezien tot de 36 weken echo.

Maar we hebben wel gewoon meidendingen gekocht :inlove:

@Pé wrote:

Het is een onduidelijk plaatje, maar ik dacht ook meteen: een jongetje.

Heb in je foto proberen aan te geven hoe ik het zie.



(maarre…ik zou zelf ook nog een pretecho laten maken hoor, als ik zo’n foto zou hebben meegekregen :wink: )




Ja precies zo zie ik ook duidelijk een jongetje.

Ik zal nu niet meer twijfelen hoor, nu ik zie hoe en wat waar allemaal zit ben ik er toch ook wel van overtuigd dat het een jongetje is.

Pé, zo zie ik hem ook idd, maar ik twijfel dus of het beentje niet net meer naar links zit ( bovenste beentje ) en dat langwerpige uitsteekseltje niet het piemeltje is… Wat je nu aanwijst, daar zie ik dus ook 3 streepjes in en dat zou dan weer een meisje kunnen zijn… maar ja, dat zit dan wel erg ver weg lijkt mij he?

Aan de andere kant, een meisje word vaker fout ingeschat dan een jongetje… en dit is wel erg ver naar buiten voor een meisje :think:

@mlk1982 wrote:

Pé, zo zie ik hem ook idd, maar ik twijfel dus of het beentje niet net meer naar links zit ( bovenste beentje ) en dat langwerpige uitsteekseltje niet het piemeltje is… Wat je nu aanwijst, daar zie ik dus ook 3 streepjes in en dat zou dan weer een meisje kunnen zijn… maar ja, dat zit dan wel erg ver weg lijkt mij he?

Aan de andere kant, een meisje word vaker fout ingeschat dan een jongetje… en dit is wel erg ver naar buiten voor een meisje :think:




Ja zo ver steekt het niet uit bij een meisje hoor.

In ieder geval niet bij mijn dochtertje :think:

bij de eerste foto dus bij de opening van je topic dacht ik meteen al een jongen te zien :inlove:

Geen twijfel bij mij hoor. Bij T.ygo zag het er net zo uit. Ook van onderen genomen, je kijkt dan zeg maar tegen de onderkant van de billen en bovenbenen aan.

gewoon naar Utrecht, voor 25 euro heb je een pretecho…

ik zou gek worden van de twijfel… :mrgreen:



denk zelf wel een jongen… alleen mis ik de vlam op zn piemel en ik zie die koffieboon… wat dus weer een meiske zou betekenen…



daarom, pretecho laten doen… :thumbup: :dance:

na nog even veel goed kijken en lezen en googelen denk ik toch echt dat de echoschopiste wel gelijk had hoor :oops: Zij is tenslotte de expert en na wat googelen zag ik meer foto’s van onderen af die het piemeltje ongeveer zo lieten zien ( alleen was daar de kont en de benen wat meer op zichtbaar ) voor mijn gevoel zie ik ook toch wel een balzakje hangen en tja… die hebben meisjes niet :wink:

We gaan dus toch maar uit van een jongen… en heb een collega die VK studeert en die gaat misschien een echo maken op school, ze doet namelijk minor echo en mag/moet daarvoor experimenteren… en ik ben graag proefpersoon :smiley: heb haar ook de echo laten zien en ze zal nog wel zelf haar conclusie geven, al is ze natuurlijk geen echoscopiste dus misschien ziet zij het ook niet duidelijk… en volgende week VK dus … komt wel goed :smiley:

Meisjesnaam is er trouwens al hoor en naast dat ik de meidenkleding hier toch wil opruimen dus al bezig ben ( en er dus wat jongensspul voor terug komt ) ga ik niet veel super extra blauws aanschaffen… Dat doen we dan maar na de pretecho die ik toch wil laten maken ( 3D ) daar zal ook echt wel wat op te zien zijn.

Jongens zien ze minder vaak fout dan een meisje en fout zien gebeurt al steeds minder dus… we gaan er maar vanuit. Bij Elise zagen we het zelf ook pas duidelijk bij de pretecho en niet bij de 20 weken echo en dat zag er toch echt heeeeeeel anders uit hoor ( de schaamlipjes zaten bijna op de komt bij wijze van :lol: )

bedankt voor het meekijken en de reacties in ieder geval!



groetjes, Louise

Ik ben benieuwd wat er uit de pretecho komt. Ik vond het een hele lastige echo om te interpreteren. Bij mijn echo was het iig heel erg duidelijk! Succes ermee!

@mlk1982 wrote:

nou, dat is het probleem dus… ik zie het zelf op de echo ook niet. Weet ook niet hoe ik wat moet zien. Het pijltje dat heeft ze er zelf opgezet om ergens naartoe te wijzen, maar ik zou zeggen dat hij wijst naar het beentje…




Ik vind het ook wijzen naar een beentje en dan zie ik toch echt een hamburger tússen de beentjes :? al steekt die idd wel ver uit.



Maar ik heb er geen verstand van, ik wil nooit weten wat het wordt.

Ik zie er ook een jongen in

voor je zei wat het was zag ik er ook al duidelijk een jochie in hoor…het piemeltje kan je toch heel goed zien? :think:

Ik zie ook een jongetje, ik zie een balzak en een piemeltje, maar ook ik ben het met de anderen eens dat dit een erg onduidelijke echo is.

ik zit/zat een beetje met dat balletje zeg maar…tussen de beentjes. 3 streepjes lijkt het wel een beetje op als je van dichtbij kijkt, dus een meisje zou dat zijn… alleen wel erg ver weg van de rest zeg maar… ik zie ook een piemeltje in waar het pijltje staat, maar als je weer net iets anders kijkt zou dat ook bij het beentje kunnen horen. Ik zie trouwens wel iets van een balzakje voor mijn gevoe, dus denk idd een jongetje… maar de vage echo deed me doen twijfelen. En meerdere mensen hier met me denk ik, want hoor toch het woord meisje wel vallen af en toe ( al neemt jongetje de overhand :slight_smile: ) Maar goed, een collega’tje van me doet voor haar school dus die minor echo en wil graag een ‘pretecho’ doen … dus er mag op me geexperimenteerd worden op de school en dan zullen ze zeker wel gaan zien voor de zekerheid of het een jochie of meisje word :smiley: Al ga ik wel uit van een jongetje aangezien de echoscopiste er toch voor gestudeert heeft… Collega’tje zei wel dat het een onduidelijke echofoto was… en dat ze voor haar gevoel een jongetje zag, alleen wel lastig te zijn want op bewegende beelden is het altijd makkelijker te zien omdat je dan weet vanuit welke hoek het genomen is…



Ach, we wachten het maar ff af weer. Nu mijn handen vol aan een peuterpuber die beloten heeft de toekomstige kamer van haar brusje te ruïneren :?

Mocht het een meisje zijn, dan stuur ik als onze meid uit de meidenkleertjes is, de kleertjes gewoon weer terug :mrgreen:

hoi hoi!



Hierbij onze echofoto, nav je pb! Wist niet hoe ik hem via pb moest mailen nl…

smurf, dank je wel! oogt idd wel een beetje hetzelfde, alleen veel meer ingezoemd…Het piemeltje steekt ook niet zo heel erg uit… naja, blijf erbij dat de echo wat duidelijker had gemogen :think: maar goed, de echoscopiste zou niet zomaar iets zeggen als ze echt twijfelde lijkt mij en ze zag echt een jongetje, heel duidelijk. Ze ging zelfs nog vanuit een andere kant kijken en tja… bewegend zag het er iets duidelijker uit. Misschien hebben ze gewoon wat slecht apparatuur ofzo :think:



Toch ga ik nog een echo laten doen ( denk met 26 weken een 3D echo ) en dan wil ik er wel wat duidelijkere plaatjes van :smiley: Of kennen jullie in omgeving haarlem ook een pretechobureau die ook alleen geslachtsbepalingen doet? Dan wil ik het evt. nog wel eerder doen…



groetjes, Louise

@mlk1982 wrote:

smurf, dank je wel! oogt idd wel een beetje hetzelfde, alleen veel meer ingezoemd…Het piemeltje steekt ook niet zo heel erg uit… naja, blijf erbij dat de echo wat duidelijker had gemogen :think: maar goed, de echoscopiste zou niet zomaar iets zeggen als ze echt twijfelde lijkt mij en ze zag echt een jongetje, heel duidelijk. Ze ging zelfs nog vanuit een andere kant kijken en tja… bewegend zag het er iets duidelijker uit. Misschien hebben ze gewoon wat slecht apparatuur ofzo :think:



Toch ga ik nog een echo laten doen ( denk met 26 weken een 3D echo ) en dan wil ik er wel wat duidelijkere plaatjes van :smiley: Of kennen jullie in omgeving haarlem ook een pretechobureau die ook alleen geslachtsbepalingen doet? Dan wil ik het evt. nog wel eerder doen…



groetjes, Louise


Is zaandam/purmerend omgeving haarlem? :angel:

niet helemaal, maar wel ongeveer… adres is altijd handig…



groetjes, Louise