JOEPIE!

Joepie!!!





Aanstaande donderdag mag ik hem op komen halen op de Jonge Gezinnenbeurs!



:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:



IK BEN ZOOOO BLIJ BLIJ BLIJ!

@Affie wrote:

Joepie!!!

Ik krijg net een mailtje dat ik ben uitgekozen om Quinnycaster te worden!

Ik krijg de NIEUWE QUINNY ZAPP XTRA!

Aanstaande donderdag mag ik hem op komen halen op de Jonge Gezinnenbeurs!



:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:



IK BEN ZOOOO BLIJ BLIJ BLIJ!




wauw dat is gaaf zeg!

Hoe doe je dat? :mrgreen:

Eeehm je opgeven, en dan uit ruim 800 inzendingen worden uitgekozen :mrgreen:

wat houd dat in?

Wat leuk zeg, ge feliciteerd! Dat je er maar veel plezier van mag hebben! :mrgreen:

Ik krijg de wagen van Quinny en in ruil daarvoor deel ik mijn ervaringen via internet (fora, twitter, Facebook, hyves)… Soort testpersoon dus! :dance:

Das wel heel leuk nieuws!!

Proficiat joh!!



:dance:

wat leuk voor je…

je wilde altijd al een zapp toch?

@Pitje27 wrote:

wat leuk voor je…

je wilde altijd al een zapp toch?


Ik had een zapp, maar destijds weggedaan omdat ik de ligstand echt miste… Toen ik van de Xtra hoorde wilde ik hem meteen hebben!! :thumbup:

@Affie wrote:

@Pitje27 wrote:
wat leuk voor je…

je wilde altijd al een zapp toch?


Ik had een zapp, maar destijds weggedaan omdat ik de ligstand echt miste… Toen ik van de Xtra hoorde wilde ik hem meteen hebben!! :thumbup:




dan had ik het goed onthouden… :wink:

Vind het super leuk voor je.



Mag je deze daarna voor een schappelijk prijsje overnemen? of is dat niet bekend?

Ik mag hem houden :dance:

@Affie wrote:

Ik mag hem houden :dance:




:shock: zomaar… dat is super zeg… het is je gegund… :-*

Tof joh! Gefeliciteerd!

Wauw :thumbup: Super joh, dat zijn nog eens leuke dingen :dance: En mag je dan ook gratis de JGB op of moet je wel nog een kaartje kopen :wink: Gaaf ook dat je hem mag houden :shock: :thumbup: :thumbup: Veel plezier ervan en ik hoop dat ie je nu helemaal bevalt :-*

wauw wat gaaf joh (ik ben helemaaaaal niet jaloers) :liar: :liar: :liar:

@Kimmie1976 wrote:

Wauw :thumbup: Super joh, dat zijn nog eens leuke dingen :dance: En mag je dan ook gratis de JGB op of moet je wel nog een kaartje kopen :wink: Gaaf ook dat je hem mag houden :shock: :thumbup: :thumbup: Veel plezier ervan en ik hoop dat ie je nu helemaal bevalt :-*


Jaaa gratis, al voor openingstijd :mrgreen: en mag daarna de beurs op… zelfs mijn (eersteklas) treinkaartje wordt vergoed :thumbup:

Oh wat gaaf!!! Heeft mijn duimen toch nog beetje gewerkt!!

@Affie wrote:

@Kimmie1976 wrote:
Wauw :thumbup: Super joh, dat zijn nog eens leuke dingen :dance: En mag je dan ook gratis de JGB op of moet je wel nog een kaartje kopen :wink: Gaaf ook dat je hem mag houden :shock: :thumbup: :thumbup: Veel plezier ervan en ik hoop dat ie je nu helemaal bevalt :-*


Jaaa gratis, al voor openingstijd :mrgreen: en mag daarna de beurs op… zelfs mijn (eersteklas) treinkaartje wordt vergoed :thumbup:




das nog eens super leuk testpersoon zijn.

En natuurlijk begin je hier direct met spammen en promoten, dus dat komt helemaal goed :thumbup:

Zo dat is helemaal luxe zeg :dance: :dance: :thumbup: Geniet er lekker van :-* :-*

Affie was jij er ook! Ik weet dus niet of ik je gezien heb…

Mijn vriendinnen mocht er ook beide 1 ophalen…

Jammer genoeg ikke niet…