JOEPIE!

@Isabel Sofie wrote:

Affie was jij er ook! Ik weet dus niet of ik je gezien heb…

Mijn vriendinnen mocht er ook beide 1 ophalen…

Jammer genoeg ikke niet…


Oh echt en jij was mee? Ik weet ook niet of ik jou gezien heb want ik weet niet hoe jij eruit ziet :mrgreen: … maar misschien heb je wel dit leuke meisje zien zitten :inlove:

stoer hoor :thumbup:

Nou kan het zijn omdat jouw meisje natuurlijk kleiner is als mijn kereltje van bijna 2… maar de zitting lijkt breder als de ‘gewone’ versie.

Is dat ook zo of komt dat echt door het optische verschil tussen 2 kids :lol:

Mooi man!!! :inlove:

@mamaMarije wrote:

stoer hoor :thumbup:

Nou kan het zijn omdat jouw meisje natuurlijk kleiner is als mijn kereltje van bijna 2… maar de zitting lijkt breder als de ‘gewone’ versie.

Is dat ook zo of komt dat echt door het optische verschil tussen 2 kids :lol:




dat vroeg ik me ook af…

Ik denk dat het optisch bedrog is. De normale bekleding past namelijk ook op het nieuwe frame, dus de breedte moet dan wel het zelfde zijn… :think: Toch vind ik ook dat de zitting erg ruim is (fijn juist!) maar dat komt dan waarschijnlijk doordat alles wat ronder is… ofzo :smiley:

@Affie wrote:

Ik denk dat het optisch bedrog is. De normale bekleding past namelijk ook op het nieuwe frame, dus de breedte moet dan wel het zelfde zijn… :think: Toch vind ik ook dat de zitting erg ruim is (fijn juist!) maar dat komt dan waarschijnlijk doordat alles wat ronder is… ofzo :smiley:




als het frame verder gelijk is/ de andere zitting ook past zal het idd wel hetzelfde zijn. En is het bedrog :lol: Waarschijnlijk als de pruts er tzt groot genoeg voor is vind ik onze zitting ook weer zo groot ogen denk ik.

Vind hem ook niet te smal ofzo hier, maar met jouw meissie erin leek die gewoon breder.



Veel plezier ermee :thumbup:

Super joh :thumbup: Ze ziet er idd wat beduusd uit :mrgreen: :inlove: Maar mooie wagen hoor, hoop dat ie je goed gaat bevallen :thumbup: :thumbup:

Hij is leuk joh! echt super zeg :inlove: En je meisje :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Vind dat ze goed in de wagen zit, Heb zelf ook een zapp dan de gewone haha, maar Indy zakt er zo in weg dat dr hoofdje tussen de gordeltjes zit ipv erboven. Of het komt omdat ze nog te klein is kan natuurlijk ook (73 cm)

Wauw, dat is nog eens leuk!!!

@Affie wrote:

@Isabel Sofie wrote:
Affie was jij er ook! Ik weet dus niet of ik je gezien heb…

Mijn vriendinnen mocht er ook beide 1 ophalen…

Jammer genoeg ikke niet…


Oh echt en jij was mee? Ik weet ook niet of ik jou gezien heb want ik weet niet hoe jij eruit ziet :mrgreen: … maar misschien heb je wel dit leuke meisje zien zitten :inlove:




Ja heb ik gezien!Ik was met een vriendin met een jongentje dat een zwart truitje droeg, ze mocht een blauwe casten! En mijn andere vriendin was met 2 meiden en mocht ook een roze casten! Zo leuk!

haha affie wat grappig. Dan kun je me dus binnenkort eens vertellen of het wel lekker comfi ligt, die ligstand. Zoals ik in mijn topic al aangaf, vond ik het er in het echt opeens niet meer zo heel relaxed uit zien. Mocht jij nou heel enthousiast worden (of mag je je nu alleen maar positief uiten? :shifty: ), dan kan ik er tzt alsnog over denken dat zitje los te kopen.

@Isabel dan heet een van jou vriendinnen Natasja? (met 2 meiden?) of niet :think:



@Fiep, ik moet mijn ervaringen delen dus zowel positief én negatief! Tot nu toe ben ik laaiend enthousiast! In ligstand slaapt ie blijkbaar heerlijk want Nika sliep gister 2,5 uur :inlove: in de Zapp. Maar dan lagen haar beentjes wel een beetje omhoog…



In mijn boekje staat dat het zitje plat(ter) moet kunnen maar ik ben er nog niet uit hoe ze dat bedoelen. Ik ga er achteraan voor je ok? :mrgreen:

@chantal!! wrote:

Hij is leuk joh! echt super zeg :inlove: En je meisje :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Vind dat ze goed in de wagen zit, Heb zelf ook een zapp dan de gewone haha, maar Indy zakt er zo in weg dat dr hoofdje tussen de gordeltjes zit ipv erboven. Of het komt omdat ze nog te klein is kan natuurlijk ook (73 cm)


Nee dat komt doordat er in de lengte nu 3 standen mogelijk zijn :wink: de gordels zitten nu in de middelste stand. Iets ruim voor Nika, maar opzich goed als ze een dikke jas aan heeft. Hij kan dus nog een standje lager en ook nog 1 hoger! Echt een goede verbetering vind ik :thumbup:

Thanks :-* dat is een hele verbetering dat de gordels verstelt kunnen worden :thumbup:

Vind het echt super hoor :inlove:



Heb al gekeken hoe duur een losse inzet is maar moet dan nog even flink door sparen haha want wil hem wel heel graag dan gebruik ik de Zapp ook vaker ipv de Buzz…