Joepie! Gewonnen in de staatsloterij!!

Wel 4,55!



Jeetje… als ik bedenk wat ik daar allemaal mee kan doen! :dance:



:wink:

wij hebben 15 euro en de jackpot is WEER op een 1/5 lot gevallen, is er iemand verbaasd? :roll: dat blijft zo tot de oudejaarstrekking, we worden genaaid waar we bij staan en we blijven maar meedoen :wall:

Gefeliciteerd!



Wij hebben nogal wat loten liggen…(samen met een groep),dus controleren met de tijdelijke lijst vind ik teveel gedoe…(30 lotnummers checken).



Hadden zowel hele als 1/5 liggen…tot nu toe zie ik wel wat prijsjes,maar hard gaat het niet zo…als we maar uit de kosten zijn…dat is alweer een verbetering op de afgelopen maanden…

Ach…volgende maand gaan we gewoon door…



Ik voorspel, 31 december! Als hij er deze maand uitgaat,dan kan hij nooit meer doorstijgen tot oudejaarshoogte,dus de illusie van een heel lot heb ik voorlopig niet…

Jééééé!!



Dat is een extra romper voor het nieuwe beebje! :dance: :mrgreen:







Veel plezier met uitgeven… :wink:











Moet je eens op je bankafschrift kijken, dan staat er ‘Gefeliciteerd met uw prijs!!’ :lol:

Moet je eens op je bankafschrift kijken, dan staat er 'Gefeliciteerd met uw prijs!!'


Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......hihi...(ps...de prijsverhoging van afgelopen maanden is ook aan mij voorbij gegaan...ineens waren ze duurder geworden...)

@Matsjo wrote:

Wel 4,55!



Jeetje… als ik bedenk wat ik daar allemaal mee kan doen! :dance:



:wink:




Hier 5 euro…wauw, dat wordt ook hier een hele nacht piekeren waar ik het aan uit kan gaan geven :wink:

@Mandala wrote:

@Matsjo wrote:
Wel 4,55!



Jeetje… als ik bedenk wat ik daar allemaal mee kan doen! :dance:



:wink:




Hier 5 euro…wauw, dat wordt ook hier een hele nacht piekeren waar ik het aan uit kan gaan geven :wink:




Ik denk dat ik de helft gebruik om iets leuks te kopen en de rest zet ik op de bank. Kan ik er mooi rente van trekken!

hahaha du met mijn 15 euries ben ik de grote winnaar op KOK tot nu toe??? :lol: :lol: :lol: :lol:

@kaboutertje wrote:

hahaha du met mijn 15 euries ben ik de grote winnaar op KOK tot nu toe??? :lol: :lol: :lol: :lol:




Jaja! :dance:



Ik zit ook nog te denken om een deel van mijn winst aan een goed doel te geven :think:

jaaa ik heb ook wat gewonnen :dance: (ik heb alleen niet opgeteld hoeveel het was :lol: )



nu zorgen dat we het niet in 1x over de balk gaan smijten he :wink: :lol: 8)

@Angel & Luna wrote:

jaaa ik heb ook wat gewonnen :dance: (ik heb alleen niet opgeteld hoeveel het was :lol: )



nu zorgen dat we het niet in 1x over de balk gaan smijten he :wink: :lol: 8)




Super! Gefeliciteerd! :dance:

Wauw!!!



Kijk je wel uit met uitgeven??? :mrgreen:

Hier € 85,50 altijd leuk :thumbup:

@pientje wrote:

Hier € 85,50 altijd leuk :thumbup:




WAUW!!!



Hoeveel loten had je? :wink:

Ik heb 9,40 euro gewonnen :eh:

Wij hebben de klapperrrrrrrr tot nu toe!!!



27 euro!!!



:lol:

Ow, 85 euro is de klapper lees ik nu! Das lekker, van harte!

@Frischling wrote:

Wij hebben de klapperrrrrrrr tot nu toe!!!



27 euro!!!



:lol:




Helaas, Pientje heeft meer!



Maar gefeliciteerd!! :dance:

ik heb het maar opgeteld m’n uders waren ook nieuwsgierig wat voor super prijs we hadden :lol:



en…tromgeroffel we hebben wel…13,10 gewonnen op een straatje 1/5 loten dus eigenlijk hebben we een verlies van…16,90 :cry: :cry: :cry:

@pientje wrote:

Hier € 85,50 altijd leuk :thumbup:




Kijk en dat hoor ik nou graag! :wink: :mrgreen: