Joepie! Gewonnen in de staatsloterij!!

Wij hebben niets gewonnen :frowning:



maar wij hadden ook geen loten :mrgreen: :lol:

wel 9,30 jippieeeeeeeeeeeeee :roll: :thumbdown:

en het rrrrrrregent weer prrrrrrrijzen bij de staatloterrrrrij



we spelen automatisch heb geen idee of we wat hebben deze keer…lol

Deze maand voor het eerst sinds maanden niets :evil: Maarja, ik moet niet zeuren, in april had ik voor het hele jaar prijs (450 euro!)

@Jefring wrote:

@pientje wrote:
Hier € 85,50 altijd leuk :thumbup:




Kijk en dat hoor ik nou graag! :wink: :mrgreen:




Dat dacht ik al… Jammer dat we het moeten delen :mrgreen:



Dus dames… die € 85,50 is niet helemaal voor mij :cry: :wink:



€ 450 ook lekker :thumbup:

JAAAA !!!



:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:



Ik heb € 2,40 gewonnen!!!

@Debbie & Lana wrote:

JAAAA !!!



:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:



Ik heb € 2,40 gewonnen!!!






Woehoe :lol: :dance: :dance: :shock:

@Debbie & Lana wrote:

JAAAA !!!



:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:



Ik heb € 2,40 gewonnen!!!




Ennuhhhhh, wat ga jij ermee doen?

Ik denk dat ik van mijn 5 euri maar zakdoeken ga kopen: ben super verkouden… :cry:

Whahahaha, die bedragen ook: 2,40 :lol: :lol: :lol:



Das een heule dikke ijsco!

hier niets gewonnen :frowning:

Hier toch wel €10,- gewonnen :dance:

wij hebben €13.50 gewonnen (met 5 1/5 loten )

Wij niks :smiley:

Sinds 5 jaar is dit de eerste maand dat we niet meer mee doen! We hebben de boel opgezegd. Het 3e jaar dat ik mee speelde won ik echt elke maand mijn lotbedrag terug…nooit meer…



Dus we hebben het nu lekker opgezegd :smiley: Dan maar geen miljoniar worden :wink: Ik heb toch al alles wat mijn hartje begeerd!

@Angel & Luna wrote:

ik heb het maar opgeteld m’n uders waren ook nieuwsgierig wat voor super prijs we hadden :lol:



en…tromgeroffel we hebben wel…13,10 gewonnen op een straatje 1/5 loten dus eigenlijk hebben we een verlies van…16,90 :cry: :cry: :cry:




Dat is toch ook het minimale dat je kunt winnen met een straatje 1/5 loten?



Wij kregen een tijdje terug reclame in de bus van hen, omdat we aut.meespelen denk ik, of geen straatje 1/5 loten wilden…

niet zo gek, als je dan later hoort dat de jackpot gegarandeerd gaat vallen, en dat indd elke keer op een 1/5 lot, die kans is wel heel groot als er veel mensen ja hebben gezegd tegen dat straatje…



al zou ik met 5.5 miljoen ook echt moeite hebben hoor :angel:

Hier geen cent



Petri

Wij hebben elke maand 5 1/5 loten en deze keer hebben we 11 euro gewonnen hahaha. We hebben trouwens gelijk van dat geld weer 5 1/5 loten voor volgende maand opgehaald dus eigenlijk nog geen winst gemaakt haha we moeten steeds weer wat bij betalen om 5 loten weer te kopen.

Wij hebben elke maand 5 1/5 loten en deze keer hebben we 11 euro gewonnen hahaha. We hebben trouwens gelijk van dat geld weer 5 1/5 loten voor volgende maand opgehaald dus eigenlijk nog geen winst gemaakt haha we moeten steeds weer wat bij betalen om 5 loten weer te kopen.

Hier €16,- met een heel lot en 5 1/5e loten.

Wij hebben ook twee euro gewonnen. Vorige maand vier euro, daarvan een lot gekocht dus de euro winst van toen en de prijs van gisteren kan ik weer een nieuw lot van kopen! :dance: De maand daarvoor overigens drie euro en was de eerste keer dat we mee deden, lot (1/5e) hebben we gekregen dus tot nu toe geen cent gekost. :smiley: