jeemig 15 puppies foto's pag 6

ik kreeg net een telefoontje van mijn moeder.

mijn nicht die bij mijn moeder in de straat woond,haar hond is vanacht bevallen van maar liefst 15 puppies :shock: :shock: ik dacht eerst dat ze een geintje maakte,maar is het is blijkbaar echt waar.

ja jullie kunnen er niks mee maar ik vond dit wel erg appart 15 stuks pfffffffffff arme mama hond zeg.

de moederhond wil nu nog niets van de puppies weten aangezien ze met de keizersnede zijn gekomen,maar we hopen dat vandaag of morgen ze haar puppies wel acsepteerd.mijn nicht en haar gezin blijven 24 uur per dag bij de puppies.

het zijn babydogjes…ja hoe ze precies heten weet ik zo even niet.

maar ze is een dog maar wat voor een heb ik ook geen verstand van.ze is in elk geval zwart en heeeeeel erg groot met van die hangwangen en zo lief…

dit is haar niet ,maar zo ziet ze eruit…

gossie wat leuk zeg

maar wat een werk ik weet er alles van en ik had er toen nog maar 10!!!

enne wel fotos showen he als je ze hebt dan tenminste!!!

Een Duitse Dog? :shock: Dat is echt niet normaal voor zo’n grote hond, zó veel pups! Ik hoop dat alles goed komt met moeder en kinders.

Ik ben trouwens altijd enorme fan geweest van Doggen, helaas mijn man niet zo, maar als het aan mij had gelegen had er hier ook een rond gelopen. Nu moeten we het met een onwijs lieve enthousiaste boxer doen. :wink:

een duitse dog ja daar kon je wel eens gelijk aan hebben :think:

ze zijn idd onbenullig groot en log ,maar als ik de ruimte had dan had ik er zeker een willen uitzoeken…ik ken de mamahond en die is zoooooo superlief. :inlove:

Dat zijn er heel wat zeg.

Maar ohh zo schattig 15 van die kleine puppies !!

Hoop dat ze het allemaal redden !!

15 :shock:

maar wel lieffff :inlove: :inlove: :inlove:

hopelijk accepteert mama hond dr kleintjes gauw :inlove: :inlove:

Kan ook een Deense Dog zijn :mrgreen:

Maar wel schattig!!

Mn vriendin had een Bull Mastiff en die had er laatst al 11…

Nou, ben wel benieuwd… kun je geen foto charteren van de pups? :inlove:

ik zal kijken of ik deze week een foto kan maken van het grut…maar ik denk dat ze er nu nog niet zoveel mensen bijlaten voor de rust van mams…

ohhhhhhh 15 :shock: dat is écht veel voor zo’n groot ras :o :shock:

Mijn hondenliefhebbend hartje begint er gewoon sneller van te kloppen :inlove:

Als we ruimte hadden…

Als we niet zo krap zaten met geld…

Als de kids nu eens groot genoeg waren om mee te helpen…

Als…

Als…

Als…

Tja, helaas :cry: :wink:

oww wat liefffffff

en vlg mij is dat vrij normaal hoor voor die honden om zo groot te werpen (of vergis ik mij nu in ras)

:shock: dat zijn er nog al wat!

oh lees net al ergens dat meer dan 20 ook normaal is…nonderju zeg

@Rooike wrote:

Kan ook een Deense Dog zijn :mrgreen:

Neeeeeee, die bestaan niet he?! :naughty:

:wink:

hier (niet hier, bij fam met honden) een paar jaar terug 15 pups, dobermannetjes…

Niet Kay? ik zeg ook altijd Deense Dog, is dat fout? Vertel…

Ow ik ben absoluut geen hondenmens maar ahhhh je smelt wel hoor, van mooie pups… :inlove:

15 zeg, hoeveel tepels hebben honden dan eigenlijk? :think:

Oh wow dat is wel erg veel… wens ze maar veel sterkte met de verzorging…

heb zelf niets met honden maar puppeis zijn wel lieefffff :inlove:

@faizaa wrote:

Niet Kay? ik zeg ook altijd Deense Dog, is dat fout? Vertel…

De dog wordt vaker Deense Dog genoemd, maar de officiële rasnaam is Duitse Dog. Waar Deense Dog vandaan komt weet ik eigenlijk niet, maar het klopt dus niet. Al zal iedereen wel meteen weten wat voor een hond je bedoelt. :wink:

15 puppies zijn inderdaad veel maar bij lange na niet meer uitzonderlijk voor grote rassen, maar voor een moederhond een behoorlijk grote aanslag op haar lichaam…

Deense dog moet inderdaad Duitse dog zijn, echt super honden! :inlove:

Mega groot maar zo lief… het is dat we nu nog te klein wonen maar anders had ik graag naast mijn witte herder een Duitse Dog willen hebben.

De benaming Deense dog is eigenlijk een verbastering van de naam Danische Dogge / Great Dane.

In de 18e eeuw kwam de Deense dog het meest voor in Denemarken.

Al zagen ze er toen nog wel iets anders uit en had je er een behoorlijk aantal aan viriateiten in.

Echter Duitsland was een van de eerste landen die dit ras begon te inporteren en daarna begon te perfexioneren.

De Deense dog werd gekruist met een Windhond waardoor de hond minder lomp en meer gestroomlijnder werd.

Duitsland is dit ras altijd blijven “ontwikkelen” tot er een compleet gezondras ontstond.

Duitland begon de Deense dog steeds meer als hun ras te zien en veranderde de naam in Duitse Dog.

Duitsland registreerde dit ras als een opzich zelfstaand ras en zo werd de Deense dog FCI geregistreerd als Duitse Dog en daardoor is Duitse Dog nu de officiele benaming van dit ras.

Maaaaaaaar zeg dat nooit in de Denemarken want zij erkenen de benaming Duitse dog echter niet, zij vinden het nog steeds hun ras ( wat niet waar is maar dan moet ik heel erg ver de geschiedenis in :wink: ) en vinden dat de Duitsers hun “ras” gestolen heeft.

Dus de Duitse Dog, Deense Dog, Ulmer dog, Engelse dog, Hatzrude, Saupacker en grote dog zijn alleemaal een en de zelfde honden :wink:

nou ik heb nieuws alleen is het erg zielig en naar nieuws.

ik heb vanmorgen mijn nicht gesproken en het blijkt dat mamahond aan het doodgaan is.ze heeft buikvliesontsteking en hartfalen gekregen.ze vermoeden dat ze vandaag komt te overlijden.de hond is bij de dierenarts waar ze haar goed in de gaten kunnen houden.mijn nicht en haar man zijn helemaal op qua vermoeidheid en emoties nu.ze flessen nu al twee dagen de pups die het allemaal overleefd hebben gelukkig.de pups zijn in blakende gezondheid,maar ik vind het zo ontzettend zielig voor ze.

haar hartje klopt nog maar heel langzaam zei ze. :cry:

Ohh god wat zielig zeg !! :frowning: :frowning: