jeemig 15 puppies foto's pag 6

ow getsie, wat een rot nieuws, lijkt me een nachtmerrie…hopelijk haalt de moederhond het toch wel tegen alle verwachtingen in, vind het zo zielig

ah nee wat zielig zeg :frowning: Nou dat verwacht je toch ook niet :cry:

ow verschrikkelijk voor mama hond :cry: :cry: :cry:

gelukkig doen de pups het wel goed…

en nu probeerde die dierenarts er ook nog eens een flink slaatje uit te slaan qua puppie melk wat die kleintjes moeten hebben :evil: ik ken deze dierenarts iets te goed dus ik heb mijn eigen conecties gebruikt deze dierenarts wou ze 24 blikken van die melk verkopen voor 1000 euro zegt de gek :shock: er gaat een blik per dag door dus tel maar uit.

nu kunnen ze er aan komen voor 324 euro en dat is toch wel een heel behoorlijk verschil lijkt me.ik haate die man altijd al maar dit slaat alles.hoe durft hij over het verdriet van deze lieve mensen heen ook nog eens ze bijna 700 euro af te troggelen? :roll: :thumbdown: handig als je als cattery geregistreerd staat…zo kan je nog eens wat doen voor iemand :slight_smile:

he wat sneu :frowning: :hug:

Misschien hebben ze hier iets aan…

http://www.moederlozepups.nl/main.htm

Ze kunnen ten aller tijden contact met ze opnemen als vragen of wat dan ook hebben.

jeetje zeg… wat verschrikkelijk… arma mama dog :cry:

en tja zulke dierenartsen bestaan helaas ook :thumbdown:

jeetje wat erg van moederhond zeg!

Zo verdrietig!

Hopelijk mag ze zonder pijn snel haar rust vinden,

en wat een rot dierenarts zeg zoveel geld vragen voro iets wat goedkoper kan he! :-* :hug:

Jeetje wat ontzettend naar :cry: . Het hoort zo leuk te zijn een nestje pups en dan krijg je dit. Hopelijk gaan de pups het halen :pray: .Maar als je ze allemaal met de fles moet groot brengen, das nogal een opgave.

Jeetje zeg wat een naar nieuws. En die DA wat een aso zeg bah bah

Ik hoop dat mama dog er niet te veel van mee krijgt, nog mooier zou zijn als ze zou opknappen, maar uit jou reactie begrijp ik dat dit niet meer gaat…

Heel veel sterkte :cry: :hug:

Hoe is het nu met mama Dog? :hug:

@merel33 wrote:

en nu probeerde die dierenarts er ook nog eens een flink slaatje uit te slaan qua puppie melk wat die kleintjes moeten hebben :evil: ik ken deze dierenarts iets te goed dus ik heb mijn eigen conecties gebruikt deze dierenarts wou ze 24 blikken van die melk verkopen voor 1000 euro zegt de gek :shock: er gaat een blik per dag door dus tel maar uit.

nu kunnen ze er aan komen voor 324 euro en dat is toch wel een heel behoorlijk verschil lijkt me.ik haate die man altijd al maar dit slaat alles.hoe durft hij over het verdriet van deze lieve mensen heen ook nog eens ze bijna 700 euro af te troggelen? :roll: :thumbdown: handig als je als cattery geregistreerd staat…zo kan je nog eens wat doen voor iemand :slight_smile:

Wat een ((^)&#%_)@ DA… :evil: :evil: :evil:

Hoe durft hij,… pffffff gelukkig kon je wat regelen!! :thumbup:

Hoe is het met mama hond?

ik weet niet hoe het met mamahond is…ik ga er maar vanuit dat ze niet meer leefd,mijn nicht was er vanmorgen al helemaal kapot van dus ik laat ze maar met rust.ik zal morgen wel even vragen.

Bah, wat een harteloze man, die DA… zo ‘zakelijk’ (afzetter) denken terwijl er een mama hond dood aan het gaan is… :thumbdown:

Wat een verdrietig nieuws zeg, vind echt klote om te horen… :frowning: :hug:

blijkbaar is er gisteravond voor de laatste keer geprobeerd om mamahond te opereren.dit was het laatste wat ze konden proberen om haar leven te redden.ze wouden kijken of er mischien iets was achtergebleven tijdens de keizersnee wat niet in haar lichaam thuishoorde,of dat er mischien toch een stuk placenta is blijven zitten…

ik weet niet of ze de operatie gehaald heeft…ik ga straks naar mijn moeder dus dan hoor ik het wel

ik hoop dat de operatie geslaagd is diaan en dat mamahond bij de pups en het gezin mag blijven natuurlijk! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

ow wat zielig…

Ik duim en hoopp en hoop dat de moederhond het red :pray:

Wat een prestatie om 15 pups gezond te krijgen voor de moederhond, ik hoop dat ze er nog van mag genieten.

@Kay30 wrote:

@faizaa wrote:
Niet Kay? ik zeg ook altijd Deense Dog, is dat fout? Vertel…

De dog wordt vaker Deense Dog genoemd, maar de officiële rasnaam is Duitse Dog. Waar Deense Dog vandaan komt weet ik eigenlijk niet, maar het klopt dus niet. Al zal iedereen wel meteen weten wat voor een hond je bedoelt. :wink:

Vroeger heette dat wel Deense Dog.... :mrgreen:

Geschiedenis:

Onder dog verstond men vroeger een grote sterke hond, die niet tot een bepaald ras behoorde.

In 1878 werd in Berlijn door een comité, bestaande uit keurmeesters en fokkers het besluit genomen de volgende variëteiten zoals Ulmer dog, Engelse dog, Deense dog, Hatzrude en Saupacker de naam DUITSE DOG te geven.

Maarre.... Wat erg van mama hond, ik hoop dat ze het red!!
:pray: :-*

ow hopelijk heeft mama hond het wel gered!

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

ik hoop ook zo dat mamadog het heeft gehaald