Je wordt ouder Mamma.....

WHAAAAAAAAW



Iets heel ergs ik heb vanmorgen mijn eerste grijze haar ontdekt :evil:

Kon wel janken (erg hè :oops: )



Zat ik vorige maand al in een dip omdat ik 30 was geworden ben je dat net 1 maand wordt je grijs.



Boehoe, ik voel me oud :frowning:



En dat dochterlief van 10 jaar je ook nog eens glashard in je gezicht zit uit te lachen werkt ook niet echt mee natuurlijk, stom kind :roll: :mrgreen:



Vanavond maar meteen m’n haar verven.

En daarna een hele grote reep chocola wegvreten voor de troost.

Grappig, ik werd ook opeens opvallend grijs vanaf mijn 30e…

Lang leven haarverf… :smiley:

@mamma van sharondenise wrote:

En dat dochterlief van 10 jaar je ook nog eens glashard in je gezicht zit uit te lachen werkt ook niet echt mee natuurlijk, stom kind :roll: :mrgreen:


oeps mag dat niet?
Vorige week kwam manlief naar beneden: moet je kijken wat ik uit mijn haar trek! Een hele dikke bijna witte haar.... moest ik dus ook hard om lachen :oops: .

Ben blij dat ik blond ben.... valt het minder op als er grijze haren tussen zouden zitten :angel: (en die zitten er vast wel denk ik... maar ik zie ze niet).

Sharon heeft net 3 grijze haren eruit getrokken met en pincet.

Dit wordt dan voorlopig maar wekelijkse kost, grijze haren trekken :lol:



Ik heb een enorm gevoelige hoodhuid en momenteel weer ontzettend veel last van roos, dat ik verven eigenlijk niet zo ziet zitten.



Als ik het wel wil verven moet ik sowieso even een paar dagen wachten en mijn hoofd vuil laten worden, ik het het gisteravond nog gewassen namelijk.



Tja ik weet dat je er niet aan ontkomt maar leuk is anders.

Gister zat ik mijn rimpels op mijn voorhood ook al kritisch te bekijken, dat worden onderhand behoorlijke gleuven :oops:

Nog maar te zwijgen over die verschrikkelijke fronsrimpel tussen m’n wenkbrauwen :eh:

Botox…

nu pas…ik was 17 toen de eerste zivh aandienden, mijn zoon was 8 :mrgreen:

@mamy wrote:

nu pas…ik was 17 toen de eerste zivh aandienden, mijn zoon was 8 :mrgreen:




ik hoop toch niet dat je zoon acht was toen jij zeventien was hahaha :mrgreen:



maarre ik was 23 bij mn eerste grijze haren hoor …zegt zo weinig over of je oud bent,is gewoon genetisch bepaald denk ik, mn oma was ook zo vroeg, ik ben donkerharig en heb nu op mn 43 ste al een hele witte streef echt zo n witte baan door mn kuif

ik kleur mn haar wel maar dat is niet daarom…ik vind een ander kleurtje af en toe gewoon leuk

@kristalkindje wrote:

@mamy wrote:
nu pas…ik was 17 toen de eerste zivh aandienden, mijn zoon was 8 :mrgreen:




ik hoop toch niet dat je zoon acht was toen jij zeventien was hahaha :mrgreen:



maarre ik was 23 bij mn eerste grijze haren hoor …zegt zo weinig over of je oud bent,is gewoon genetisch bepaald denk ik, mn oma was ook zo vroeg, ik ben donkerharig en heb nu op mn 43 ste al een hele witte streef echt zo n witte baan door mn kuif

ik kleur mn haar wel maar dat is niet daarom…ik vind een ander kleurtje af en toe gewoon leuk




:lol: :lol: :lol: :lol:



Oké even aanpassen voor jou dan maar: ik was 17 toen ik mijn eerste grijze haar had, mijn zoon was 8 toen hij zijn eerste grijze haar had.



Enneh: hier nog géén 40 en al dezelfde grijze lok voorin hoor, ik overtref zelfs mijn eigen moeder met het percentage grijs op dit moment.

Ach het is zoals het is, ik verf het als ik zin heb, en laat het uitgroeien als ik daar weer zin in heb.

Op mijn 16de verjaardag vond ik mijn eerste grijze haar…

Ik verf haren al heeeeeeel lang.

Over een paar maandjes word ik 30 en ben ook maar eens begonnen crèmepjes smeren…

ik ben 32 en nog geen grijze haar te bekennen… en crmepjes doe ik ook neit aan… alleen voor de droge huid…



wouter is 29 en die is al heeeel lang grijs aan het worden hihi…



en nee verf het al heeeel lang niet meer

Zouden mannen sneller grijs zijn?



Mijn man is nu 28 en zo grijs als een postduif. Je kunt nog wel zien wat z’n originele haarkleur was, maar ik denk dat het percentage grijs het toch echt wel wint van het percentage bruin.



Hoe zit dat bij jullie mannen?

zo blij met mijn peper en zout haarkleur… :mrgreen: nog geen grijze haar gezien… of ik zit gewoon in ontkenning… :angel: (ben ook 30)



vriendlief daarintegen is al behoorlijk grijs (33) maar gelukkig nog niet kaal aan het worden… :mrgreen: (niet dat daar iets mis mee is hoor, maar hem zou het (nog niet) staan…

zwager heeft al behoorlijke inhammen en is iets jonger

Hier af en toe een grijze haar, maar ik verf het iedere vier weken dus kan ik lekker in de ontkenning blijven haha.

Man is niet grijs maar wel inhammen dus hij heeft een kale kop, scheert het echt met mes.

Ik ben dertig en man bijna 33

manlief begint nu (hij is 38) een beetje grijs ij de slapen te krijgen, weinig grijd dus.

Doorschijnende plekken daarentegen… :shock: :mrgreen: |



Dus dat wordt eerdaags de tondeuse ipv de kapper

Dus eigenlijk zeggen jullie allemaal dat ik een aansteller ben :snooty: :stuck_out_tongue:



Vrienlief is ook al een hele tijd heel erg grijs aan het worden en kaal ook, maar hij wordt morgen al 44. Hij scheert zijn hoofd nu al een paar jaar helemaal kaal me het mes dus daar zie je niets meer van.

Maar normaal gesproken heeft hij altijd sikje, maar gister kwam die dus het bed in met helemaal niets.

Nou vreselijk zeg, dus ik vraag hem waarom die in vredesnaam z’n gezicht helemaal had geschoren, zegt ie “ja maar dan moet ik hem zeker gaan verven” :lol: :lol:

Nou van mij hoeft dat niet, als die hem maar netjes bijhoudt, maar moest er wel om lachen, en nu ben ik zelf terug gepakt en lig ik voorlopig nog met een vreemde vent in bed :shifty:

Laatst mijn haar rood geverfd en nu zag ik van de week ook 2 grijze haren, dus gisteren mijn kapper lief aan gekeken en die heeft me voor de afwisseling helemaal blond geverfd :mrgreen:

Ik heb mijn eerste grijze haren ontdekt toen ik een jaar of 20-21 was. Sinds mijn 23ste kleur ik het dan ook. Ben van nature heel donker dus je ziet dat heel vlug.

Kan me ook niet herinneren dat ik me daar druk over heb gemaakt.

Het zit nu eenmaal in de familie zowel van mijn moeders kant als mijn vaders kant. Mijn grootmoeder heeft als familienaam zelfs “Degrijze”.

tss…oude doos :hand: ik wist het wel…



stel je niet aan joh… ik heb al grijze haren sinds :think: ken het me niet eens meer herinerren en ik ben nog niet eens 30 :mrgreen: maar goed, ik verf natuurlijk iedere 6 weken mijn haar :angel: Das niet voor die grijze haren trouwens :wink:



anyway… ik word natuurlijk in juli 30 en ik vraag… botox :mrgreen: voor die fronsrimpels… je weet wel, degene die ik gekregen heb na de geboorte van C. :angel: tegen dat kind valt niet op te smeren :angel: :mrgreen:

k mag helemaal niet klagen… mijn haarkleur wordt alleen maar lichter (ik verf het niet, maar gebruik een kleurshampoo). Wel zo af een toe een grijze haar maar dat is echt zo minimaal (1 keer in de 4 jaar ofzo dat ik er 1 a 2 uit trek).



Manlief heeft een grote bos met krullen en daar tussendoor zitten wat grijze haartjes (heel af en toe haal ik ze eruit maar dat mag ik eigenlijk niet doen van hem). :wink: O ja hij is bijna 34.

Ook ik heb al wel vanaf me 16de grijze haren en nu word het in 1 keer een stuk meer. Ook nog bij me voorhoofd… Ik maak me er niet druk over :lol:



Ben nu trouwens 27