je kinderen het zelfde aan?

Doen jullie wel eens je kinderen hetzelfde aan?

als je 2 meiden hebt of 2 jongens??

ik krijg nu nog een meid en vind het wel leuk

heb bv

grote zus voor nikki

kleine zus voor zusje

allebei in roze

Roze shirt met lief van lief lifestyle en dan in maat 56 en maat 86

en van lief een leuk setje maat 98 duurt nog even voor ze aan kan

in rood

en voor zusje dezelfde maat 62 in het blauw

foto’s zijn welkom vind ik leuk om te zien :inlove:

ik heb tot nu toe nog geen vh zelfde geslacht.

zometeen natuurlijk wel.

maar ik denk niet dat ik ze dezelfde kleertjes zou aandoen.

maar ja dat is hoe ik er nu over denk.

Zelden. Ik vind het zelf namelijk niet zo leuk om ze hetzelfde te kleden. Wat jij zegt met die grote en kleine zus vind ik dan nog wel grappig, maar verder. Neuh. Met tweelingen is het ook weer anders, al zou ik ze nooit identiek kleden. Maar dan wel iets doen met contrasterende kleuren of spullen uit dezelfde lijn.

Sascha en Senna hebben wel beiden hetzelfde spijkerjackje omdat ik al lang blij was überhaupt een te kunnen vinden dus maar meteen 2 dezelfde gekocht. Zo heb ik dan ook wel zaken als bolerootjes enzo hetzelfde maar die hebben ze dan nooit tegelijk aan.

Ik heb maar één kind, maar mijn nichtjes van 5 en 7 hebben heel vaak hetzelfde aan. Zij vinden het geweldig. :smiley:

In principe zou ik ze denk ik niet hetzelfde aan doen, maar als ze er zelf mee zouden komen, dan vind ik het wat anders. Ik zou het dus alleen maar doen als de kinderen het zelf leuk vinden, al kunnen ze je dat op heel jonge leeftijd natuurlijk nog niet vertellen. :wink: :slight_smile:

ik vind dat echt lelijk :oops: vind et er altidj simpel uitzien! had geen zin in kleding kopen, dus dan koop ik maar twee dezelfde dan in verschillende maten, ben je zo klaar… neeh… ga ik heir niet doen, als onze volgende een meisje wordt. een vriendin eheft drie kinderen en doet dat wel eens met alle drie! ben meer van verschillend.

Zo is onze uk nu een hele doerrak, voetballen en fietsen doet ze het leifst, dus zo kleed ik haar ook. Als de ander een meisje is en ze is meer meisje meisje, zal ik haar ook meer zo kleden met furtsel en staartjes enzo

als ze hetzelfde geslacht zouden hebben (en nu) zou ik niet hetzelfde aan doen… :hand:

moesten mijn zus en ik altijd…vond het verschrikkelijk…wij zijn echt twee verschillende meiden en hebben ook een verschillende smaak qua kleding… en een andere smaak dan onze ouders…

nee krijg daar echt griezels van… maar ja das is mijn beleving he…

als jij dat leuk vind gewoon doen…

Ja, mijn meiden hebben wel een paar dezelfde jurkjes, en vaak trek ik die inderdaad tegelijk aan. Het staat leuk, maar ze vinden het zelf ook allebei helemaal geweldig als ze hetzelfde aankrijgen :inlove:

Mijn jongens hebben heel veel verschillende kleren, maar sms hetzelfde shirtje en dat is dan geen gemakzucht zoals Konijn omschrijft, maar omdat ze het allebei leuk vinden om hetzelfde te hebben :wink: Toen de jongste nog niet kon praten en ik vond een shirt leuk en het was toevallig in hun beider maten, ja dan kocht ik het ook voor allebei. En ze hebben het niet altijd tegelijkertijd aan, maar soms wel :inlove: En op echte feestjes vind i het ook wel leuk om ze allebei in hetzelfde te kleden, wat sms nog een hele klus is :shifty: :lol: Foto’s volgen later even Bianca :-*

Never nooit niet!! :shifty: :mrgreen:

Jeugdtrauma van vroeger, zusje en ik hadden altijd hetzelfde aan (naja altijd,bedoel met verjaardagen/feestjes/kerk/kerst etc)

Mijn jongens kleed ik zoals het bij hen past. Het zijn hele verschillende kereltjes en veel kleding wat de één geweldig staat, staat de ander voor geen meter. Zo ook hun kapsels, lekker wat bij het gezichtje past!!)

(en mama houdt van shoppen en van leuke combi’s maken, dus kan nu nog meer verschillende dingen shoppen!! :mrgreen: )

ze hebben niet dezelfde kleren, maar als ik daimen een polo aan doe, dan wil mischa er ook 1 aan. Trek ik daimen iets roods aan, dan trekt mischa ook een shirt met rood (al is het maar 1 letter oid) uit zijn kast.

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien maak ik een uitzondering op mijn trouwdag!!!

Ik weet nog niet hoe ik de mannen ga kleden, maar het zou dan kunnen dat ik het op elkaar aanpas oid!! :mrgreen:

ik ben geloof ik een van de weinige die dit ook leuk vind… :inlove:

maar gebeurd niet vaak hoor…

ze hebben allebei een geruite blouse in het rood en dan met een witte broek

en beide een paars shirt met op de voorzijde hun naam en dan dezelfde tekst op de achterzijde.

heb van mijn sm beide een jurk en legging gekregen 1 in wit met zwarte bloemen, andere rood met rose bloemen…

maar ik doen ze dit dus bewust wel beide aan… maar ze hebben ook heeeeeeeeel veel verschillende kleren hoor.

wat mij wel opvalt is dat als ik ze hetzelfde aandoen, ik wel veel positieve opmerkingen krijg.

foto;s heb ik nog niet… maar zal ze een keer voor je maken bianca… :wink:

ik heb wel een met moeite de zelfde dingen voor mijn mannen…

maat 74/80 en 128/134 is bijna niks het zelfde te vinden

maar zo heb ik een rood shirtje laten drukken met een witte trekker en hun eigen naam er onder dus wel het zelfde en soms tegelijk aan…

en verder niet zo veel het zelfde maar wel soms beethe de zelfde kleuren

ene wit met groen de andere groen met wit in het shirt alle bij een spijkerbroek en een beetje zo

alle bij diego sokken of cars maar zijn nooit de zelfde want kan ik niet vinden

maar dtje vind het leuk soms het zelfde aan te hebben als zijn broer

Hier hebben ze wel allebei een vest wat ik erg mooi vond en dat hebben ze dan allebei wel is aan. Ik heb het op de schoolfoto gedaan en dan met hun zusje in het midden. Is erg leuk geworden.

Ook hebben ze allebei een shirt van Cars wat ze allebei heel mooi vonden.

Dus af en toe doe ik het wel is.

Nee absoluut niet, vind het eigenlijk vreselijk, net alsof je graag een tweeling had willen hebben ofzo :o Mijn meiden hebben altijd allebei iets anders aan. Tuurlijk wel eens allebei een jurkje en dan zelfs ook allebei roze, maar niet hetzelfde model!

Nu is dat ook omdat Jinte de lange smalle is en Fenne de lange dikkere dus dan staan dingen ook heel anders.

Mijn schoonzus doet het consequent bij haar dochters, ze schelen 14 mnd en hebben altijd het zelfde aan terwijl de oudste een echt meisje-meisje is en de jongste meer een stoer meisje is. Misschien dat ik het daarom niet leuk vind… Mijn schoonzus is niet mijn vriendin zeg maar…

Maar ik kan me wel voorstellen dat je zelf als moeder op een bepaald soort kleding valt en dat dan je kinderen aan doet, maar dan nog kun je varieren!

Ik val inderdaad op een bepaalde soort kleding :wink: Mijn jongens zijn ook heel verschillend en sommige dingen staan de een supergoed en bij de ander staat het echt voor geen meter, maar sommige dingen staan hen allebei erg goed en dan vind ik het niet erg, maar het gebeurt weinig hoor dat ze hetzelfde aan hebben. Maarrrr, het gebeurt dus wel eens :wink:

De jongens hebben wel regelmatig iets hetzelfde of iets in dezelfde kleuren. Nu hebben ze beide dezelfde winterjas. Dat komt omdat ze beide van ijshockey houden en daar heb je nu eenmaal niet veel verschillende dingen van. Daarnaast is in bij voorbeeld een drukke speeltuin wel prettig dat ze beide dezelfde dingen dragen. Bijvoorkeur hele felle kleuren. Dan vallen ze mooi op en kan ik ze beter in de gaten houden van een afstand. De mannen willen namelijk alleen op pad in de speeltuin :mrgreen: En dat mag ook als je bijna 10 en bijna 6 bent maar dan wel zo dat ik ze makkelijk in de gaten houd :wink:

Ik vind de jongenskleding van We vaak mooi. Dan kom je al snel uit op dezelfde kleuren.

ik hou er neit zo van…

mijn mannen hebben dus eigenlijk nooit het zelfde aan.

Nee.

Merkte het gisteren.

Lucas had nieuwe spijkerbroeken nodig en ik had er een paar in mijn handen waar ik uit ging kiezen en ineens zag ik dat er eentje hetzelfde was als Robin heeft.

Die heb ik terug gelegd.

Kan niet echt een specifieke reden geven waarom ik dat niet leuk vind.

Ja hoor hier dragen ze wel vaker dezelfde dingen maar ook heel vaak niet of wel hetzelfde shirtje maar dan ieder in een andere kleur. Ze vinden het zelf ook nog steeds geweldig dus waarom niet. Ze hebben ook zat andere dingen en dragen die ook veel.

Moet wel zeggen dat het meestal in de zomer is dat ze vaak dezelfde dingen aan hebben in de winter is dat veel minder.