wij hier met 3 mannen ook fan van WE helaas jammer het is pas vanaf maar 92 maar papa en dtje hebben ook vaak kleding met de zelfde kleuren omdat we voor hun alleen naar deze winkel gaan en ze daar allebei goed slagen en straks als m 92 draagt voor hem ook kleding uit deze winkel…
en naast deze winkel zit een schoenen winkel waar dtje en papa goed slagen dus zijn we in een mum klaar want de heren houden niet van shoppen
soms wel, ze hebben alle3 hetzelfde Cars en Kermit shirtje van de H&M en die doe ik ze wel eens express alle3 aan als we naar de dierentuin gaan ofzo; zoekt wel makkelijk :mrgreen:
Verder koop ik voor de jongens wel eens dezelfde shirtjes maar meer omdat die dan toevallig in de aanbieding dezelfde maten beschikbaar hebben dan dat dit perse de bedoeling is. Die hebben ze dus ook zelden op hetzelfde moment aan.
Ik vind het ook leuk om te zien. Wij hadden een 2-ling in de klas en die droegen ook altijd hetzelfde. Ook later toen ze zelf mochten shoppen, gingen ze samen en kochten hetzelfde.
Mijn zus is 3 jaar jonger en ook wij hadden regelmatig dezelfde jurkjes aan. Broeken, truien en shirtjes hadden we verschillende. Maar we hadden ook dezelfde setjes, waar mijn zus een andere kleur T-shirt bij wilde, en ook dat was geen probleem. Of ik had een rokje met rose bloemetjes en rose shirtje en zij had gele bloemetjes met een geel shirtje.
De allereerste keer dat we alleen mochten kledingshoppen voor een feest, kwamen mijn zus en ik toevallig ook met hetzelfde thuis.
We waren er nog trots op ook.
Nee, eigenlijk ook nog nooit over nagedacht dat het een optie is :shifty: .
Nu ik erover denk zou het niet ondenkbaar zijn dat ik ooit eens eenzelfde kledingstuk maar dan in een andere kleur zou kiezen voor mijn knullen. Het gebeurt mij namelijk wel vaak dat ik niet kan kiezen omdat ik een kledingstuk in meerdere kleuren leuk vind.
Ik zou het ze dan alleen niet op dezelfde dag aandoen.
Jah !..tuurlijk niet altijd…
maar af en toe vindt ik het zo leuk…
Meiden dezelfde jurkjes aan :inlove:
En met die knul ertussen staat dat echt superschattig!
En als er straks nog een heel klein knulletje met hetzelfde aan als zijn grote broer de rij sluit… :inlove:
tuurlijk hoor iedereen een eigen smaak
en dagelijks doe ik t absoluut niet,.
maar wel met regelmaat
Zo hadden ze ook allemaal Lief ! kleertjes bij de geboorte van Sem
en Anne…eneuh denk straks ook wel
Maar alleen de kleuren op elkaar aanpassen vindt ik ook super !
met kerst afgelopen jaar waren we 1 pink familie
(jaah zelf’s Papa en Sem)
maar ook wel eens met een bruilofd iedereen iets met Lime groen
ah zoals Pat altijd zegt: Ik heb de broek aan
die Hanneke voor me uitzoekt :mrgreen:
@Roos wrote:
En als er straks nog een heel klein knulletje met hetzelfde aan als zijn grote broer de rij sluit… :inlove:
haha zou ik stiekem wel heeel erg leuk vinden :inlove:
al is een meisje natuurlijk ook enorm welkom !
Als ik 2 meiden of 2 jongens had zou ik het denk niet doen…maar
juist omdat ik een dochter en zoon heb vond ik het wel leuk
om een keer hetzelfde voor ze te kopen :mrgreen: (uitdaging!)
Heb in Blijdorp stoere shirtjes gekocht met een giraffe erop.
Ze hebben ze niet heel vaak aan maar als ze het aanhebben dan
krijgen we echt wel overal in winkels en in straat complimentjes.
Heb even een foto opgezocht van ruim 3 maanden geleden.
Ook nog een recentere foto gevonden
Ik vind die giraffe shirts erg grappig en wellicht ooit voor nena en lasse ook zoiets, maar twee meiden of jongens en dat hetzelfde aan of iets wat overduidelijke bij elkaar past - brrrrr
net als meerdere hier - jeugdtrauma - had zusje van 11 maanden jonger en het destijds nog in zijn van zondagse kleding of naar feestjes en partijen en dan het zelfde.
Nee hoor ieder zijn eigen ding - heb ze nog nooit iets aangetrokken of gekocht wat ook maar enigszins bij elkaar zou passen en er zelfs nooit aangedacht tot nu dan.
Wij krijgen er straks een zoon bij en ik zou het wel doen, maar dan niet HETZELFDE. Maar net even anders…
Dus hetzelfde shirt, alleen voor mijn dochter de roze variant en voor mijn zoon de blauwe of groene variant.
Dus zoals met Lief!
Maar misschien dan ook wel weer alleen voor een fotoshoot…
Sommige winkels hebben kledinglijnen in kleur, dus bij de meiden dezelfde kleuren als bij de jongens. Dat zou ik wel doen, dan heb je weer een leuk geheel.
Ik vind het soms wel leuk, als’t maar niet te vaak is
Zo viert mijn moeder volgend weekend dat ze 60 word en dan heb ik voor beide jongens hetzelfde jottum bloesje :inlove: , alleen draagt Jasper er een grijze broek onder en Robin een spijkerbroek
Ze hebben ook allebei een keer hetzelfde setje aangehad. Dat was in een fase dat vooral Jasper het erg leuk vond om hetzelfde te dragen als zijn broer het was dus niet eens mijn idee
:lol:
Maar ik heb hier ook foto’s staan van mijn drie neefjes die eigenlijk bij elke gelegenheid in dezelfde kleding liepen, en tja dan komt het wel erg geforceerd over :think:
Nee, nooit.
Vind het helemaal niet leuk en afbreuk doen aan mijn jongens hun 2 verschillende karakters…
De 1 is ook blond en de ander meer donker.
De 1 staat felle kleuren het leuks, de ander juist meer donkere kleuren.
Bovendien vind ik alle kinderen individuutjes en zolang ze er zelf niet om vragen hoeven ze niet vereenzelvigd te worden met broer of zus. Dat is mijn idee he.
Als ze er eens om zouden vragen, dan mag dat best, maar ik zou het zelf niet gauw kopen of bewust zo plannen.
Vind tweelingen die er exact t zelfde uitzien ook helemaal niets. Maar ben dan ook zo’n mens die niet gauw zal praten over " de tweeling"
Het zijn en blijven 2 unieke mensen met elk hun eigen idee.
Dus ik spreek ze gewoon aan bij hun naam…
Of als ik niet weet hoe ze heten, " je dochters, je zonen"
Nou is mijn ene zoon blond met blauwe ogen en de ander bruin haar met bruine ogen en hebben ze ook een verschil in huidskleur (de blonde is veel eerder bruin) dus veel kleren staan de 1 wel leuk maar de ander niet.
Ze vinden het zelf geweldig als ze hetzelfde aan hebben. Ook als het een onderhemdje is of een pyama, vinden ze echt leuk.
Ik heb wel een t’shirt in 2 verschillende kleuren voor ze. Ik vind het ook wel leuk staan eigenlijk.
Als ze in de winkel 2 dezelfde shirtjes zien vragen ze ook of ze er allebei 1 mogen.
Ik vind het dus wel leuk als ze een beetje hetzelfde gekleed zijn maar het is absoluut geen must. Voor een feets kijk ik ook meer of ze per kind wat leuks aan hebben ipv of het hetzelfde is.
Nee, eigenlijk nooit!
Bedoel ze zijn 2 verschillende jochies met verschillende karakters.
Ik hou er zelf niet zo van om kids hetzelfde aan te trekken, zelfde als mensen dit doen met tweelingen.
Is gewoon niet mijn ding.
Vind kids beide ieder een individu en niet hetzelfde namelijk.
Och waarschijnlijk denk ik er ook gewoon teveel bij na, en vinden sommige mensen het er gewoon schattig uit zien dat kan ook
@Cin. wrote:
Och waarschijnlijk denk ik er ook gewoon teveel bij na, en vinden sommige mensen het er gewoon schattig uit zien dat kan ook![]()
haha, zou best kunnen… heb er nog nooit over nagedacht dat ik ze niet genoeg hun eigen individu laat zijn als ik ze hetzelfde aankleed

@eisblume wrote:
@Cin. wrote:Och waarschijnlijk denk ik er ook gewoon teveel bij na, en vinden sommige mensen het er gewoon schattig uit zien dat kan ook![]()
haha, zou best kunnen… heb er nog nooit over nagedacht dat ik ze niet genoeg hun eigen individu laat zijn als ik ze hetzelfde aankleedMaar misschien zie ik dat over een paar jaar ook anders
![]()
Ja ik heb dat altijd eigenlijk al gevonden :oops:
Waar dat idee vandaan komt, ik zou het niet weten (alhoewel ik meestal vind dat kleren je een korte impressie geven wie iemand is als persoon).
Gewoon echt niet mijn ding denk ik hahaha
ja, ik heb een paar dingen gehad die ze samen hadden. op dit moment heb niks wat hetzelfde is, maar wel uit een bepaalde lijn, past het goed bij elkaar maar tis toch net wat anders.
Zolang ze het zelf leuk vinden, vind ik het prima. Als ik merk dat ze het niet meer leuk vinden stoppen we er direct mee
@Cell wrote:
Nee, nooit.
Vind het helemaal niet leuk en afbreuk doen aan mijn jongens hun 2 verschillende karakters…
De 1 is ook blond en de ander meer donker.
De 1 staat felle kleuren het leuks, de ander juist meer donkere kleuren.
Bovendien vind ik alle kinderen individuutjes en zolang ze er zelf niet om vragen hoeven ze niet vereenzelvigd te worden met broer of zus. Dat is mijn idee he.
Als ze er eens om zouden vragen, dan mag dat best, maar ik zou het zelf niet gauw kopen of bewust zo plannen.
Vind tweelingen die er exact t zelfde uitzien ook helemaal niets. Maar ben dan ook zo’n mens die niet gauw zal praten over " de tweeling"
Het zijn en blijven 2 unieke mensen met elk hun eigen idee.
Dus ik spreek ze gewoon aan bij hun naam…
Of als ik niet weet hoe ze heten, " je dochters, je zonen"
Haha lees dit nu :thumbup:
We zijn het helemaal eens met elkaar lees ik al!