Je haar CO wassen

Ik heb het nu twee keer gewassen zoals in de gegeven link werd beschreven en ik ben helemaal blij!

Ik heb al jaren gigantisch vet haar en daarbij ook erge roos en korstjes/jeuk op mijn hoofd.

Nu, sinds zondag, ben ik ineens helemaal jeukvrij en ik heb geen roos meer!

Ik wist wel dat de wonderen de wereld nog niet uit waren. :slight_smile:

Cynthia, dat klinkt goed zeg! Zelf heb ik nog niet zo vaak CO gewassen maar het is wel fijn…

Hoe lang moet je haar hier aan wennen?

Ik heb heel droog haar dus heb het een weekje CO gewassen maar ik had daarna echt niet het gevoel dat het schoon was.

Gisteren dus toch maar weer met shampoo gewassen.

ik las elders dat iemand het 2x CO waste en daarna 1x shampoo en zo door…

was je je haar dagelijks wendy?

Ik heb een paar dagen mijn haar CO gewassen. Dat was met mijn dunne en slappe haar geen succes.

Maar omdat mijn hoofdhuid wel al jaren veel pijn doet en ik erg veel haaruitval heb wilde ik wel iets anders proberen.

Ik gebruik nu shampoo en cremespoeling van henna plus. ( groene fles, de witte bevat nog steeds een beetje siliconen volgens de vertegenwoordigster van dit merk)

Het bevalt me uitstekend! Ik heb geen pijn meer en mijn haaruitval is ook verminderd. Eigenlijk naar normaal. Er groeit zelfs weer haar aan!

Misschien ben ik een beetje dom en heb ik er overheen gelezen maarre er bestaan toch ook sillicone vrije shampoos???

Ja hoor, die bestaan en ik gebruik het. En het bevalt nog steeds heel goed. :smiley:

Als mijn haar al naar conditioner kijkt is er dus echt niks meer mee te beginnen. Heb eens bij de kapper hele dure meegenomen omdat dat wel goed zou zijn, nou het werd idd zacht en zo slap dat ik het niet eens omhoog kreeg met zo’n haarklem, zakte er zo uit. (Ik heb dan ook wel heel slap en dun haar). Ik gebruik dus eigenlijk alleen maar shampoo en als het echt dof wordt gooi ik er maar weer een verfje door, glanst het weer een tijdje…