Jayden is overdag zindelijk!

Mag ik eventjes trots zijn?



Afgelopen maandag heeft Jayden 2 keer op het potje geplast. Hij vroeg er niet om, maar toen ik hem er op had gezet, ging hij plassen.



Donderdag bij mijn so: 4 keer. 's avonds nog een keer.



Vanmorgen; zelf erop gezet en geplast.

Gaan we in bad, zegt hij potje plassen! :shock: dus ik pak het potje, en ja hoor, een plas!!



Staat hij in bad, ik was eruit om zelf even naar de wc te gaan. potje plassen! Maar toen was ik dus te laat, zegt hij bad plassen :inlove:



En daarna gewoon nog een keer he, weer potje plassen en een plas doen :inlove:



Ik ben zo trots op Jayden! :inlove: :inlove: :inlove:

En terecht dat je daar trots op bent Eef! :thumbup: :inlove:

thanks Ingrid!



Het leuke is dat hij momenteel gewoon elke dag een paar keer plast op het potje, gister heeft hij ook 2 keer een klein poepie gedaan :inlove:

Hier ook een trotse mama.

4 juni begonnen met zindelijkheidstraining en ze doet nu alles op het potje of de wc…sinds 4 dagen zonder luier overdag en maar 2x een plas ongelukje gehad.

S’nachts zijn de luiers ook zo goed als droog of maar een iniminie plasje.Dus nog even kijken wat ik daarmee ga doen.Want ze heeft zo’n uitvalrekje bij d’r bed en het is pikkedonker op d’r kamer.Ook roept ze me sóchtends niet dat ze wakker is.Dus weet niet of het al verstandig is om s’nachts al de luier af te laten en zoja hoe het te gaan doen.

goed zeg van Caitlyn!



Resultaat vandaag: 4 keer op het potje geplast, en 2 keer een keutel :inlove:

hij plast momenteel gewoon echt elke dag 4 a 5 keer op het potje :dance: :inlove:

Oh wat een toppertje hij is er vroeg bij zeg :o



:clap: :clap: :clap: knap hoor Jayden!

Superknap zeg :dance: :thumbup:

thanks :inlove:



we moesten Jayden dus steeds zelf op het potje zetten, maar…



als hij nu blote billen heeft, zegt hij plassen potje! loopt hij naar het potje toe en doet er een grote plas op :inlove:



of als ik hem wil verschonen, wil hij geen luier aan, maar wil hij plassen op het potje :inlove:

Ik ga morgenochtend thuis eens proberen om Jayden geen luier aan te doen, kijken wat hij doet!

Oh ik ben heel benieuwd! Zou toch wat zijn zeg… héééérlijk geen luiers meer :mrgreen: . Succes ik kom morgen wel even kijken hoe het gegaan is!

:clap: :clap: :thumbup:

Hoe ging het?

hoe het ging? nou, hij was als eerst laat wakker 's ochtends, dus niet helemaal kunnen doen zoals ik wilde. hij heeft 's ochtends wel zonder luier gelopen, uurtje ofzo, en helemaal droog gebleven, maar niet gezegd dat hij moest plassen.



's middags wel zonder luier gedaan na zijn slaapje. zat hij heel lief in zijn bumbo Bumba te kijken, zegt ie ineens plassen! en ja hoor, hij staat op, heeft ie natte broek :inlove: toen maar weer even luier om gedaan ;D



maar vanmoren zei hij ook ‘plassen!’. boven op het potje gezet, grote plas gedaan! en zijn luier was nog droog :slight_smile:



vrijdag gaan we op vakantie, potje gaat uiteraard mee! eens kijken hoe het dan gaat :slight_smile:

Wat goed van hem zeg :clap: :clap: :clap:

nou inmiddels zijn we even verder… Combinatie vakantie en potje is niks geworden, het kwam er gewoon niet van. Maar inmiddels plast hij wel op de wc als we hem erop zetten. Hebben bij de hema een brilverkleiner gekocht die je onder de gewone bril legt, ideaal! En hij heeft gister en vandaag ook een keer gezegd dat hij moest plassen. En hij zegt wanneer hij in zijn luier aan het plassen is :wink: en als hij gepoept heeft loopt hij met zijn benen wijd en vraagt nieuwe luier :inlove:

Heel goed van hem :clap:

dank je :-*

Zat ie vanmiddag op de wc, zei hij dat hij niet hoefde te plassen. nee, hij moest poepen :lol: en ja hoor, hoorde ineens een grote plons :lol:

,.