Jasper S. bekent moord Marianne Vaatstra

Iedereen mag van mij snachts de hort op, maar idd met dat mes, dat stoort me. Geen enkel normaal mens loopt snachts met een mes, daar ben je dan wat mee van plan niet anders neem je het niet mee. En zon kerel heeft dat heus niet nodig voor zelfverdediging.

@Sennapen wrote:

Iedereen mag van mij snachts de hort op, maar idd met dat mes, dat stoort me. Geen enkel normaal mens loopt snachts met een mes, daar ben je dan wat mee van plan niet anders neem je het niet mee. En zon kerel heeft dat heus niet nodig voor zelfverdediging.




Ik ken geen enkele boer die geen mes bij zich draagt hoor, dat komt gewoon veel van pas, dus ik kan me daar wel iets bij voorstellen.



Waar ik niet zo goed tegen kan zijn de mensen die nu opstaan en hard roepen dat Jasper S. onschuldig is, en ‘er in wordt geluisd door het OM en Peter R de Vries’. Weblogs staan er vol van, de grootst mogelijke onzin. Alsof de combinatie van al het bewijs, inclusief DNA nota bene, én een bekentenis niet genoeg is. Laat het rusten, denk ik dan.

Datzei mijn moeder ook D. Dat boeren een mes bij hun dragen, wist ik niet :wink:

Een mes op zak tijdens werken maar tijdens het stappen vind ik raar. En Mischa is vast wel weer complotten aan het verzinnen.

@pearlie wrote:

Een mes op zak tijdens werken maar tijdens het stappen vind ik raar. En Mischa is vast wel weer complotten aan het verzinnen.




Nou goed, als die mes standaard in zijn jas zit ofzo kan ik het me voorstellen. Daar hoeven we verder toch niet zo veel van te vinden.

`Ligt er aan wat voor mes toch? Mijn man heeft ook vaak wel een zakmes bij zich. In de auto en in het bos om voor mij een tak ofzo door te snijden :oops:



Maar daar kun je niet iemand zijn keel mee doorsnijden. Wel verwonden.

Ik weet niet wat voor mes jij in je hoofd hebt ariel, maar die zakmessen zijn daar scherp genoeg voor hoor. Keel doorsnijden deden ze in de prehistorie nog met een stuk steen :wink:



En de meeste boeren hebben volgensmij meerdere messen, zodat je er altijd een bij hebt. Volgensmij had mn vader (veehouder) er altijd in zn broekzak, overall, jaszak, etc zitten. Die had er dus al minstens 3. En mn moeder had er nog meer, want die raakte ze altijd kwijt :lol:

Een Victorinox. Ja, dan is mijn man inderdaad in staat om iemand de keel door te snijden. Nou ja… hij heeft er het mes eigenlijk altijd voor bij zich maar zal het natuurlijk niet doen. ( verwacht ik )



Het mes vind ik niet zo heel schokkend. Maar het idee dat je iemand dwingt om naar een afgelegen plek te gaan. Sex met iemand hebt die dat niet wil en haar dan dood maakt. En dat dan vervolgens 13 jaar voor je houd. Brrrr levenslang opsluiten.

dat vind ik nog ook het ergste… dat je 13 jaar lang je mond houdt… omdat je niet je gezin pijn wilt doen omdat je kinderen nog 6 en 9 waren… ja hallo en dat andere gezin dan…en marriane die niet verder mocht leven… vrie3ndje, trouwen zelf kindjes… nee dat leven heeft hij afgenomen… sorry hoor…



vind het gewoon raar dat je daar in het donker staat met een mes in je zak… komt een meisje aan fietsen en die sleur je eigenlijk van de fiets af… dwingt haar mee te gaan het weiland in. verkracht haar en vermoord haar… vind het verschrikkelijk… dat hij heel en heel lang mag zitten…



heb totaal geen medelijden met hem… wel met zijn vrouw en kinderen.