Wat leuk dat er weer een aantal berichten zijn van dit groepje.
Bolletje; Gefeliciteerd, wat een mooie test! Hopelijk is het deze keer een blijvertje.
Mar; Wat fijn dat de 20 weken echo goed was. Genier van meid!
Jewel; Kan me voorstellen dat het werken zwaarder wordt. Hopelijk heb/krijg je er niet al te veel last van.
Memmie; Hoe gaat het met jou?
Hier inderdaad doorverwezen voor een echo. Deze zou eigenlijk vorige week plaats vinden, maar er was een verkeerde afspraak gemaakt. Ipv voor een inwendige echo was er een afspraak voor een normale echo gemaakt. Ik baalde natuurlijk stevig… Maar gelukkig kwam ik niet helemaal voor niets, want er was duidelijk een ei te zien en die zou volgens haar meting binnen 3 dagen springen. Als het tenminste springt en niet doorgroeit tot en cyste, want dat is juist het gene wat ze nu willen onderzoeken. Ik heb het helaas niet kunnen voelen, aangezien ik altijd buikpijn heb. Wat mij wel opvalt is dat het de laatste 3 dagen erg “rustig” was in mijn onderbuik en het vanavond weer begon te rommelen.
Morgen krijg ik als het goed is bericht wanneer ik voor een inwendige echo kan komen. Ik ben erg benieuwd. Merk wel dat ik er de laatste dagen ook wat minder mee bezig ben geweest. Toch eerst maar die echo afwachten en zien wat daaruit komt.
Hoewel ik natuurlijk stiekem hoop dat mijn ei vorige week toch gesprongen en benut is en er een kleine mini-me te zien is…
Voor nu kunnen we alleen maar afwachten, maar ik zal blij zijn als er straks hopelijk wat duidelijkheid is. Hoewel ik mij ook besef dat ik van die duidelijkheid misschien helemaal niet blij ga worden. Maar goed, dan weten we misschien wel waar we aan toe zijn.
Volgens vriendlief komt alles uiteindelijk op zijn pootjes terecht en zullen ook wij trotse ouders van een wondertje worden. Daar moeten we dan maar aan vast houden
Lysken: Balen zeg dat de afspraak verkeerd was! maar mooi dat er toch wat te zien was en idd hier draaien ook de duimen voor een benut eitje!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Bolletje: Zag je bij de mei mama’s fijn! zag ook dat t niet helemaal zonder pijntjes en zorgen gaat deze eerste weken. ook voor jou draaien de duimen.
gelukkig wel goed nieuws bij de gyn.
en vreselijk die eerste maanden als je niks voelt! komt goed!
hoe is t met de rest van de dames?
hier alles prima. ongelofelijk hoe druk t kindje nu al is. heel geruststellend.
Hier heel misschien een lichtpuntje in de duisternis.
Sinds een paar dagen heb ik een pijnlijk gevoel in mijn onderbuik, wisselend tussen links en rechts. Ik ben misselijk en mijn borsten zijn pijnlijk en staan strak.
Afgelopen vrijdag een test gedaan en deze was spierwit. Baalde natuurlijk als een stekker. Gister toch maar weer een test gedaan omdat ik o zo ongeduldig ben, wetende dat ik te vroeg zou testen. Deze test deed er voor mijn gevoel langer over. Toen ik een paar uur later weer op de test keek is er heeeeel erg licht een 2de streepje te zien. Eerder tegen het witte aan, maar hij is zeker niet zo wit als die van vrijdag. ik weet dat de test niet meer betrouwbaar is, maar toch geeft het hoop.
Nu natuurlijk geen testen meer in huis…grrr Maar mijn hart maakte echt een sprongetje en ik was totaal verbaasd.
Morgen dus vroeg opstaan om testen te kopen. Deze week ook de inwendige echo. Ik was al zenuwachtig, maar dat is nu dus nog erger.
Ow zou het dan toch zo mogen zijn?! Vind het vreselijk spannend!
Aaaaaah spannend Lysken ben heel benieuwd!
Duimen draaien nog steeds !
ow meis wat spannend!!! Ben benieuwd naar je test morgen!!!
:thumbup: :dance: :thumbup: :thumbup:
Oh, Lysken wat superrrr spannend!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Hey marcella en memmie leuk jullie weer eens te zien.
Aftellen is begonnen bij jullie :inlove:
Alles goed? Of veel kwaaltjes?
Lysken heb je al getest :mrgreen:
Hier gaat alles goed. Wel wat symphomen van BI maar ben er redelijk optijd dus kan het waarschijnlijk af met wat oefeningen van de fysio.
Het is aftellen geblazen! Vanochtend bij de vk geweest en het hartje klonk goed. Ze konden alleen de baby niet goed voelen dus mag/moet een groeiecho laten maken.
Hoe gaat het bij jou mar2? Jij bent al over de helft! Heb je al de 20 w echo gehad? En was alles goed met jullie beebje?
Fijn dat r goed gaat en weer even een kijkje van binnen nemen.
Bij mij alles goed op t moment eigenlijk geen kwaaltjes . 20 weken echo gehad ja. Alles was goed! We willen niet weten wat t geslacht is. Dus nog een kleine verrassing straks.
Wanneer heb je de groei echo?
Ik mag morgen al om 11.15. Ze hadden nog een plekje!
Wat fijn dat alles goed was en wat leuk dat jullie het als verrassing houden. Blijft spannend!
Vanmiddag nog een test gedaan en helaas negatief
De andere test zal wel een indroogstreepje zijn geweest.
Baal aan de ene kant vreselijk, heb ook wel even staan schelden en huilen, maar dat veranderd er helaas niks aan. Nu eerst maar afwachten wat er uit de echo gaat komen en dan maar verder zien…
Wel fijn om te lezen dat de zwangerschappen bij de andere goed gaan. Meeste alweer over de helft.
Bolletje; ik hoop voor jou dat dit beebje goed blijft zitten en uitgroeit tot een prachtig en gezond kindje.
:hug:
Had gehoopt dat je een streepje zou zien meid
Maar het kan nog toch? Welke tests gebruik je?
De duimen draaien, ik hoop dat je snel goed nieuws hebt. Het is zo frustrerend als je graag wilt, en het zit zo tegen… Dan mag je best even schelden en huilen en verdrietig zijn. Ik hoop dat je jezelf weer bij elkaar kunt rapen om verder te gaan. :hug:
Ow Lysken balen zeg !
Hopen op duidelijkheid van de echo en dan snel een positieve test!
En je mag zeker even schelden en alles eruit gooien soms heb je dat even nodig en zeker wanneer er een klein beetje hoop is in al die onduidelijkheid en dat dan ineens weer wordt weggevaagd
Hoe is t trouwens met je vriend ? Al vorderingen met zn rug?
Marcella: fijn dat je zo snel terecht kon ben benieuwd.
Tnx voor de virtuele knuffel meiden.
Mar; Met mijn vriend gaat het gelukkig wat beter. Ze weten helaas nog steeds niet wat het is, maar hij heeft nu goede medicijnen waardoor hij weer “normaal” kan functioneren.
De echo is achter de rug, deze heb ik vanmiddag gehad. Ik zag er behoorlijk tegenop…
Er was helaas/gelukkig niets te zien. Helaas want nu is er nog steeds niet meer duidelijkheid, gelukkig want er zit op dit moment geen cyste o.i.d. Baarmoeder en eierstokken zagen er ook goed uit, niet vergroot o.i.d.
Het eitje dat 2 weken geleden te zien was, was er ook niet meer.
Er word nu aan mijn huisarts geadviseerd om een verwijzing voor de gyn te krijgen en het jaar niet af te wachten. Hopelijk krijg ik de verwijzing deze week nog rond en een nieuwe afspraak bij de gyn, zodat volgende cyclus niet “verloren” gaat
hallo,
Lysken: fijn dat t met je vriend al wat beter gaat.
ook fijn dat de echo in ieder geval niks vervelends heeft laten zien. heb je al duidelijkheid over verwijzing?
@lysken, hoe gaat het nu verder? Blijf je intensief onder controle bij de gyn deze cyclus? Maken ze dan geregeld echos om te zien hoe je cyclus vordert? Wel fijn dat het met je vriend wat beter gaat.
Vanmiddag hebben we een kloppend hartje gezien op de echo. Het was nog een hele zoektocht, eerst zag je alleen maar de vruchtzak. Ik was bang… maar gelukkig zag de arts toch het vruchtje zitten, met een kloppend hartje…pfffffffff…wat een opluchting.
Ik heb het verzoek gekregen om een nieuw deel te openen, dus dat zal ik zo gelijk doen, dan kunnen we daar verder kletsen.
Misschien ook een idee om de titel en het lijstje aan te passen, maar ik ben even kwijt wie er nog meeschrijven en wie er besloten hadden om te stoppen.
Dus als iedereen dat nog even aan wil geven, dan kan Marcella misschien het lijstje ook even aanpassen?