JANUARI 2008 Stoppers! (deel 2)...en 13 Zwanger! Nog 5

Het is maar goed dat we ook juffen bij dit cluppie hebben: ik kan namelijk niet tellen. Ik heb me een week vergist in mijn NOD. Die moet zijn: 19 feb. Sorry :slight_smile: :oops:

Haha nou je had er zelf dus ook niet op gerekend? Dat scheelt weer

Maarruh, dan bedoel je denk ik 19 maart? :wink:

Hoi allemaal!

ben ik maar weer eens, laatste dagen nogal druk, s’avonds met het huisje en overdag op werk doe ik maar niet meer. We hebben op werk nieuwe pc’s gekregen, hartstikke mooi met alle programma’s helemaal up-to-date, alleen zag ik bij toeval ( gelukkig voordat ik stiekem even hier ging neuzen ) dat ze bij automatisering hebben gezorgd dat we niet meer de geschiedenis op het eind van de dag kunnen wissen. Dus dat bedoelen ze dus met controle :?

met voetje van vriend gaat het redelijk, vrijdag horen we of er tape omheen mag of dat het toch in gips moet. hij heeft de voet in ieder geval de hele dag omhoog, dus daar kan het niet aan liggen :wink:

weet heel even niet meer wie het vroeg, maar wij houden het hier ook gewoon spontaan, maar ik weet nu al dat ik volgende week er wel op aan ga dringen dat we wel tijdens de groene periode klussen, dus enigzins gericht klussen een beetje wel

@mereltje, nou ja, bijna je NOD, maar goed dat je zelf dan ook niet van vandaag bent uitgegaan :smiley:

@loesje, dat is idd een heel gedoe voordat je eens het groene licht hebt om ervoor te gaan, maar eind april is sneller dan je denkt :smiley:

@evy, wat balen zeg dat het allemaal zo lang bij jou duurt.

@antoinette, fijn dat je er weer bent!

@juffie, goed dat je het hebt aangegeven voordat het boven je pet groeit.

ik ga weer verder, moet even nog flatje opruimen en dan ga ik lekker met een koppie thee op de bank zitten en filmpje kijken, vriendlief is naar eindhoven, naar een wedstrijd van psv met zwager en zijn vader en komt dus pas laat thuis, kaartjes al gekocht voordat de enkel kneusde en hij wilde er perse heen, nou ja, kan hem moeilijk verbieden :mrgreen:

We hebben akkoord over het huis dat we willen, de verkopers zijn het met onze prijs eens :smiley: :smiley: Nu alleen nog naar de bank om alles te regelen maar en dan gaan we eind november verhuizen :D. Helaas heb ik er door de drukte op mijn werk niet echt van genoten vandaag maar ben wel heel erg blij dat het zo snel rond is.

Over mijn migraine ik mag wel “echte” migraine middelen gebruiken, niet te vaak natuurlijk. Alleen de medicijnen die ik moest gebruiken elke dag om een aanval beter te kunnen weg krijgen mag ik niet blijven gebruiken. Dus die ben ik nu aan het afbouwen.

En ik ga er gewoon vanuit dat het alleen maar beter zal gaan met mijn migraine omdat ik genoeg andere dingen aan mijn hoofd heb waardoor ik er niet zoveel aan denk

Juffie, m’n lief was maandag jarig en hebben dat zaterdag gevierd.

Juist omdat je er deze maand niet zo mee bezig bent geweest zou het zommar raak kunnen zijn. Hopelijk is je cyclus weer in orde en hoeven we maar 3 dagen te wachten :pray:

Loesje, nou het slaat mij echt niet over. Vandaag al de hele dag kriebel in m’n neus, en daardoor vaak niezen. S is er gelukkig bijna vanaf, heeft in ieder geval niet meer van die traanogen (omdat haar neusje vol zit)

Is alleen maar goed, dat je dan toch naar de dokter bent gegaan. En extra controles bij de zwangerschap zijn wel lekker.

Antoinette, fijn dat je er weer bent!

Geinig dat je terug gaat naar het dorp waar je vroeger woonde, en dan ook nog in jouw ouderlijk huis! Veel succes met de verhuizing!

Mereltje, fijn dat je vader vrijdag meegaat. Hij zal toch een andere blik op het huis hebben dan jullie, en mogelijke kritieken geven.

Weet je al iets meer van de sollicitatie?

Lijstje aangepast naar de 19e.

Visje, hoe gaat het met het afbouwen van de medicijnen? Hopelijk niet al te veel last.

Toppie, dat de verkopers het met de prijs eens zijn! Nog ff de financiele kant regelen!

Evy, er zijn dames die pas ver overtijd eindelijk eens positief testen.

Maar na de laatste test die je nu gedaan heb, zou ik niet meer testen. Wachten op :twisted: , hopelijk duurt het niet al te lang meer voor je.

In onzekerheid zitten is ook niet leuk.

Summer, met Sgaat het redelijk. Slaat mij niet over hoor, verwacht dat ik morgenavond helemaal vol zit. En daardoor dus weer weinig zal slapen.

Menies, dat wordt dus niet meer KOKken op het werk :naughty:

Maar goed dat je er nog op tijd achter kwam dan he
 :mrgreen:

Piekie, DarkAngel, Rivella:

Hoe gaat het met jullie??? Al een echo gehad? Nog veel kwaaltjes?

Nou, de verkoudheid slaat mij dus niet over. Maar ik kan het beter nu hebben, dan volgende week.

Ben er namelijk vanaf maandag een weekje tussenuit. We gaan naar CP, heb er zin in!

Geen internet, dus kan niet bijlezen, en ook niet de lijst aanpassen.

Maar voor die tijd kom ik nog een paar keer langs.

Vreemd :think: 
vandaag heb ik al weer de eerste tekenen van een ongi die eraan zit te komen. Heb een beetje bruinverlies. Terwijl ik eigenlijk pas over 3 dagen ongi moet worden. Ik had altijd keurig een cyclus van 28 dagen en sinds een paar maanden wordt het steeds korter. Fijn natuurlijk om meer kansen te hebben :dance: maar te kort is natuurlijk ook niet goed omdat je dan kans hebt dat het eitje niet in kan nestelen. Weet nu ook niet goed wanneer ik nu eigenlijk mijn eisprong heb :evil: . Wie van de dames hier hebben ook en korte cyclus?

@miepel: wat vind jij een korte cyclus, ik had 27&26 dagen en elke keer 11 dagen na mn ei-sprong werd ik ongesteld. Misschien moet je anders ff gaan tempen zodat je precies weet wanneer je ei-sprong is? Maar als er 10 dagen tussen zit is het genoeg!!

@toedels, balen dat het bij jou nu ook begint, maar idd beter nu dan als je in cp zit. Daar moet je alleen maar leuke dingen gaan doen.

@visje79: gefeliciteerd zeg. Nog ff naar de bank en inpakken maar ( :think: zit je wel lang in de dozen als je pas in november verhuist :mrgreen: ) En succes met afbouwen, hoop dat je migraine weg blijft. Wel handig dat je idd je medicijnen nog mag gebruiken als je en aanval hebt.

Ok Summer, 19 maart dat moet em dan maar zijn. Ik doe mijn best om me aan de afspraak te houden hoor 8)

Menies, ik hoop dat je vriend geen gips hoeft, dat zou balen zijn. Hopelijk is ie snel weer op de been, dan kun je ook wat makkelijker klussen (in huis :mrgreen: bedoel ik hoor).

Visje, gefeliciteerd met je nieuwe huisje! Het duurt nog een poosje, maar alvast veel plezier met inrichten enzo en sterkte met verhuizen. Staat het huis waar je nu woont ook te koop of heb je een huurwoning?

Hopelijk gaat he tafbouwen van je medicatie goed!!!

Toedels, ik weet nog niets van de sollicitaties. Ik zie het vanzelf wel komen, maar ben wel nieuwsgierig hoor :slight_smile:

Toedels veel plezier in CP :dance: hopen dat je verkoudheid niet toeneemt.

Miepel ik had deze maand ook eerder last van bruinverlies maar mijn cyclus was niet echt korter was nu 27 ipv 28 dagen. En een korte cyclus is korter dan 24 dagen.

Bedankt allemaal voor de felicitaties het is nog wel een beetje onwerkelijk omdat we pas in november gaan verhuizen maar denk dat als dat dichterbij komt het steeds werkelijker wordt :smiley:

Het afbouwen gaat erg goed denk dat ik vanaf morgen nog maar 1x per dag medicijnen ga innemen en dan vanaf maandag niets meer inneem. Ik sta er ook erg positief tegenover denk dat dat ook wel helpt. Ik gebruik die medicijnen al vanf dat ik 17 ben ofzo dus vind het ook wel goed om er mee te stoppen.

Visje, gefeliciteerd!! Voor je het weet is het zover! Krijg je dan nov de sleutel of wil je dan over? Moet er veel aan gebeuren?

Fijn dat het afbouwen goed gaat!!

Toedels, wat lekker, ff weekje weg!! Hoop dat je dan weer beetje fit bent! We horen idd weinig van de zwangeren, ben benieuwd hoe het met ze gaat.

Miepel, bruinverlies zegt natuurlijk niet alitjd alles, ik heb vrij vaak bruinverlies tijdens hele cyclus wel. Mijn kortste cyclus was 24 dagen, jij dus nu al 25? Dan valt het vast wel mee, is volgens mij idd lang genoeg.

Hier vandaag opeens weer ff beetje bloedverlies, wel heel apart, had ik de vorige cyclus ook precies op de donderdag, op de 9e dag. Misschien nog ff een nawee van m’n ongi. Gister weer eerst klusronde gehad :mrgreen: Wel fijn dat we nu weer richting de leuke, groene periode gaan. Weet absoluut niet wanneer m’n ei is, banner gaat uit van 28 dagen, maar 1e was 24 dus kan ook eerder zijn.

Goedenavond!

Even een latertje vandaag, morgen met vriendlief naar ziekenhuis, dus vanavond alvast wat werk wat ik eigenlijk morgen thuis moet doen gedaan. Morgen dus nog maar de helft van de dossiers en dat scheelt toch weer, maar ben nu wel even kapot. Vriendlief moest vandaag oppassen op de onze kleinste nichtje, net 2 en hij belde ff op, kreeg ik haar ook nog even, wat een babbels zeg en dat terwijl haar grote zus helemaal niet zo van de babbels over de telefoon. En maar giebelen en vertellen dat ze bassie en adriaan aan het kijken was met vriendlief.

@summer, ik weet ook niet precies wanneer mijn ei is, maar ik ga gewoon van mijn banner uit, dus volgende week wordt het druk :mrgreen:

@visje, GEFELICITEERD met je huisje, ook al is het pas in november, dat maakt alleen maar dat je nog langer voorpret hebt :smiley: en ook fijn dat het afbouwen van de meds goed gaat

@miepel, geen idee hoe het zit met een kort cyclus, maar kan je hier niet op het forum zoeken met de zoekfunctie? misschien dat je dan wat meer te weten komt

@toedels, balen dat je nu aan de beurt bent, maar idd beter nu dan als je in CP zit. en altijd leuk een bezoekje naar CP! naar welke gaan jullie?

@mereltje, wij hebben bij het huis bezichtigen ook mijn schoonpa meegenomen, omdat hij daar toch wat meer kijk op heeft. Tijdens de tweede bezichtiging heeft mijn schoonpa zelfs een kennis meegenomen die bij een aannemersbedrijf werkt en er dus helemaal kijk op heeft. Hij helpt ons nu ook met verbouwen en regelt dat wij materiaal via inkooptarief kunnen krijgen :smiley:

Nou, ik ga afsluiten, lekker naar bedje toe, welterusten allemaal en alvast een fijne dag morgen toegewenst :smiley:

Wat grappig, zag net dat Menies, Visje en ik zelfde NOD hebben
spannend!

Hier vandaag weer wat bloedverlies, raar hoor, zal het dan toch nawee van de ongi zijn? Hoop dat het ontpillen nu wel beetje over is.

Menies, hoe is het gegaan in het ziekenhuis?

is op zich prima gegaan, vriendlief hoeft in ieder geval niet in gips, dus heeft nu tape op zijn voet heen. De enkelbanden zijn gescheurd, dus meneer moet nog twee weken rustig aan doen en oefeningen doen en op 28 maart moeten we er weer heen voor controle. We zijn er dus nog wel even zoet mee :?

wel grappig met zijn 3-en dezelfde NOD-dag :smiley: Zou nog leuker zijn als het ook bij alledrie raak is :mrgreen:

ik heb geen last gehad van tussentijds bloedverlies, maar dat dat ontpillen nog steeds bezig is in mijn lichaam merk ik wel aan het ongesteld zijn, ik had nooit bruin bloedverlies, maar nu ineens wel :eh:

Inderdaad erg grappig dat we dezelfde NOD hebben en nu maar duimen dat we op het juiste moment klussen en dat er iets moois ontstaat :smiley:

Het huis is eigenlijk al helemaal klaar, moeten alleen op de ouderslaapkamer laminaat leggen en overal gordijnen en natuurlijk alle meubels want wat we nu hebben willen we eigenlijk niet meer. Tenzij het moet maar liever niet.

We moeten ons eigen huis nog te koop zetten maar dat gaan we doen als we alles weer een beetje netjes hebben geschilderd zodat het er nog aantrekkelijker uitziet. Maar we gaan eerst de nieuwe hypotheek regelen enzo

pfff, dag meiden

Hier nog steeds niets
 begin me nu eigenlijk wel zorgen te maken, das al 17 dagen te laat! :think:

wel vreselijk pijn aan de (.)(.)
 ook niet van de gewoonte

ik weet eigenlijk niet meer goed wat ervan denken

aan hen die dezer dagen NOD’s hebben, ik duim alvast hier! :thumbup:

wat is het rustig hier, ik had verwacht een hele stroom aan berichten te lezen, maar dat valt mee :mrgreen:

@visje, leuk zeg het inrichten vind ik het leukst, leuk meubelen uitzoeken en gordijnen enzo. Zover zijn we nog niet, we hebben toevallig al wel de meubelen gekocht, vorig jaar een mooie aanbieding en die staan dus nu nog steeds bij de winkel opgeslagen te wachten op het moment dat we eindelijk klaar zijn. Maar we hebben ondertussen wel de keuken uit kunnen zoeken en dat was ook heel grappig om te doen en de kleuren voor de kamers en de tegels voor de badkamer en wc.

@evy, balen zeg, wat een gedoe zo, ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt want dit is niet echt leuk zo.

Vandaag zijn wij weer druk geweest met klussen in ons nieuwe huisje, nou ja, ik heb meer op en neer gevlogen tussen de formido en het huis en puingeruimd in de tuin, maar mijn schoonvader heeft de wc betegeld en dat maakt echt alweer een wereld van verschil :smiley:

Morgen gaan we naar het westen van het land, mijn broertje is jarig en daarvoor gaan we nog even langs de zwarte markt in Beverwijk

Hoi allemaal,

Helaas weinig tijd gehad om even wat te schrijven. :roll:

Heb wel alles gelezen, het wordt idd tijd dat het weer eens raak is bij iemand.

Heb nu weinig tijd om uitgebreid te tikken dus hoop morgen op meer succes.

Nog heel even een fijn weekend, geniet van de avond.

Groetjes Helma

Rustig hier! Weekend zit er weer bijna op, hebben jullie nog leuke dingen gedaan? Menies, nog iets gekocht op in Beverwijk? Ik ben gister naar de kapper geweest, wat highlights erin, ben toe aan lente! :smiley: En het model weer even bijgeknipt. Gisteravond verjaardag gehad en ook was ik heel de week én gister overdag doodmoe, ik heb het erg lang volgehouden. Vandaag dus nog meer moe dan ik al was
 :? :lol: Ga zo dus ook vroeg m’n bedje in.

Verder alles rustig hier, afgelopen dagen weer nu en dan steken, voor het eerst deze maand. En last van m’n rug. Twee scenario’s kan ik alvast wegstrepen, ik heb géén cyclus van 28 of 29 dagen deze maand. :wink: Tenminste, mits ik niet zwanger ben, maar daar reken ik totaal niet op. Nog een paar dagen en dan is m’n NOD uitgegaan van de 34 dagen die ronde 1 heeft geduurd. Hoop er deze maand een paar dagen van af te snoepen!!!

Iedereen een fijne start van de werkweek gewenst!

Hier nog een kleine nasleep van de verkoudheid. Maar we zijn zeker aan de beterende hand :mrgreen:

Heb er zin in
 huisje is aan kant. Sleutels afgegeven, zodat de poesjes te eten krijgen en de post wordt gedaan.

Tassen zijn gepakt, alleen nog een paar kleine dingetjes inpakken.

Meiden

nieuwe NOD (of andere gegevens :pray: ) graag toch even via PB.

En tot volgende week!!!

Dag dames,

kom ook maar weer eens langs, het is echt niet te geloven sinds we besloten hebben om voor een tweede te gaan is ons leven veranderd in totale chaos lijkt wel. En tijd om te klussen is er helemaal niet. Dus gaat deze maand weer niks worden helaas.

Ik was niet degene die ging verhuizen maar mijn ouders, zelf ben ik afgelopen september verhuist. Maar mijn ouders zijn dus de helft kleiner gaan wonen. Je wilt echt niet weten hoeveel spullen een mens in 35 jaar kan verzamelen. Kringloopwinkel was erg blij met ons hahaha.

Heb met mn vriend maar afgesproken dat we deze maand ons nog gaan bezig gaan houden met de tuin en daarna gaat er serieus geklust worden :lol:

Juffie, lekker hoor nieuw kapsel! Voelt gelijk weer heel anders dan he. Hoe oud zijn de kindjes die je les geeft? Hoop voor je dat je gauw je draai weet te vinden.

Menies, ook aan het klussen, leuk is dat dan het dat zo’n vertrek gelijk heel anders word. Had ik ook toen onze badkamer betegelt was.

Evy, misschien moet je langs de huisarts voor een test? Of ben je daar al geweest?

Visje, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Ja de voorpret is het leukst. Ik woon nu alweer een half jaar in mijn nieuwe huis maar er moeten nog steeds kleine klusjes gedaan worden en de tuin. Succes met het afbouwen van je medicijnen, ik hoop dat je je er goed bij blijft voelen.

Miepel, Ik heb ook altijd een korte cyclus gehad 24, 25 of 26 dagen. Voordat ik zwanger werd van mijn eerste was ik ongeveer een jaar gestopt met de pil, niet om zwanger te worden maar omdat ik steeds last kreeg van doorbraakbloedingen en last en pijn met vrijen. Omdat mn vriend en ik allebei een hekel aan condooms hebben hadden we afgesproken dat we de voor het zingen de kerk uit methode zouden doen en dan wel zien wat er zou gebeuren. Dat is een tijdlang goed gegaan. Tot mijn vriend toch besloot te zingen en door die ene keer is onze zoon geboren. Misschien een klein wonder maar het kan dus wel.

Toedels, Lekker hoor CP, naar welk park gaan jullie??

Nou dat was het wel weer voor vanavond, het spijt me als ik niet op iedereen gereageerd heb.

Groetjes Inge