Morgen dames,
hier lekker geslapen en om 8 uur kwam mijn vriend Damian brengen. Die was wakker geworden. Wordt hij ook vaak als mijn vriend weg gaat :think: Misschien moeten die mannen eens rustig doen 's morgens hihi. Nou ja ik heb toch eventjes langer in mijn bed kunnen blijven liggen…
Iev, van mijn vorige zwangerschap weet ik niet meer zo hoe ik me voelde van tevoren… Of dat ik afgevallen was… Het enige dat ik weet was dat ik geen koffie meer dronk en al bij gtst aan het knikkenbollen was :mrgreen: Daar heb ik nu geen last van hoor… Koffie gaat er nog heel goed in en gisteravond was het ook weer tegen 12en dat ik erin lag.
Heb een dvd van de teletubbies aan staan. Je hoort de hele tijd nu LaaLaa :inlove: Tijdens zo’n filmpje loopt Damian altijd weg, die vindt daar niks aan. Nu liep hij weg met zijn Laalaaknuffel :inlove:
Kimmie, ik wil bij de volgende zwangerschap ook mvm doen. Heb ik de vorige keer niet gedaan, omdat ik zo ontzettend onzeker was. Tegen de tijd dat dat weg was (met week 14 pas, aangezien het op de 1 echo nog niet helemaal goed zat met zijn buikje). Dan ben je te laat…
Nou ik ga even boodschapjes doen en de woonkamer aan kant maken…
Goedemorgen,
Zo lag er gisteren mooi vroeg in voor 22u, maareh heb nog liggen hoesten tot zeker 00u :roll: Dus heb spierpijn in mijn borstkas, pff wat vermoeiend zeg.
Merel was 8u wakker en Jorre geloof ik ook.
Ik hoorde Merel roepen, "mamaaaa’ en Jorre ‘neehee’ als antwoord :lol: erg grappig!
9u opgestaan dus lekker relax begonnen, morgen mag ik 6u opstaan dus nu prima, ik wil zo even het dorp in lint halen zodat ik aan de twee jurkjes kan beginnen :dance: :inlove:
Kids spelen, tv kijken, mama achter de naaimachine :mrgreen:
Patricia, ik vind je stoer en knap dat je het over het weekend wil heen tillen, had ik niet gekunt hoor! heb je een onregelmatige cyclus hiervoor waardoor het wellicht nu nog negatief kan zijn dan dat je liever wacht?
Ik koop dus geen test dan kan ik ook niet eerder testen
Hopelijk weer een gezellig onstapnnen gesprek met SO.
Kim lekker dat Tim weer thuis is :inlove: enne hopelijk reageren je so leuker deze keer :silenced:
Whahaha nouja dan heb je vandaag nog een lekker appelgebakje staan.
Vandaag zou er een muts komen, helaas is ze ziek, dus een nieuwe planning voor vandaag
Andere dames lekker werken vandaag, ik
Tot later :-*
Ben ik weer eventjes… Straks broodje smeren en daarna lekker mijn mannetje op bed leggen. Hij heeft vanmorgen eventjes in de wagen geslapen terwijl ik boodschappen deed…
Ik ga niet wachten met testen hoor tot volgende week. Ik bedoelde met naar de ha gaan voor mijn duim/pols en duizelingen…
Hier nog niks, ook geen ongi gevoel… Denk dat ik eventueel morgen test. Normaal heb ik nooit een onregelmatige cyclus. Alleen de vorige keer dat ik stopte na 14 jaar pil was ik 2 maanden van 32 dagen en toen kwam het langzaam weer normaal… Nu is het gewoon afwachten.
Spannend pattycoat dat je nog niet ongi bent !!!
Ga je dan morgenochtend testen of mss vanavond al ??
Blijf voor je duimen
Hier een rustige ochtend achter de rug. Bij de buuf op de thee geweest terwijl die boef naar de psz was.
Hier gaat alles zn gangetje… ik twijfel steeds meer of ik wel zwanger ben…hopelijk is het weekend snel voorbij ;-0 hahahaha
Marbo ook rare klachten?
Pfff… Nou mijn mannetje is nu druk aan het spelen :? Alles moet tevoorschijn :lol:
Breng hem maar lekker naar bed, kan deze mama alles even aan kant brengen en dan even rustig met een boekje zitten voor het 3 uur is…
Nou rare klachten…
het ene moment echt kwaaltjes en een paar uur later voel ik bijna niets meer… het maakt me gewoon gek/onzeker.
Hier even de tv aangezet… ik ff mn ding doen en hij ff bij komen van de psz… slapen doet ie s middags niet meer.
:mrgreen: Zo Jorre ligt hier op bedje, merel heeft haar buurmeisje te spelen.
Ze hebben net geveft en zitten nu te kleien, alles een half uur he, maargoed ze zijn zoet samen :inlove:
Zij schelen 1 dag en gaan op dezelfde maandag naar dezelfde school én klas :inlove:
Echt twee meiden zijn het samen hoor, whahaha.
Ik heb net weer even wat werk verricht voor mijn opleiding, nu maar even leuke foto’s maken van die meiden
Kijken of ze willen meewerken :mrgreen:
Jullie ook lekker aan het ontspannen lees ik meidenm heerlijk he.
lastig he Marbo, herken het wel hoor, beetje rommelige zware onderbuik, beetje tintelingen die steeds door mijn (.)(.) gaat heel apart :eh:
We zullen zien, je bent je zo bewust, ik wacht het maar af en weet eerlijk gezegt ook niet meer wat ik nou voelde bij die andere twee :oops: stom he dat je dat gewoon vergeet :think:
Weet alleen mar dat ik snel positief was de dag ervoor en de dag van NOD.
Ik wacht geduldig :liar: nog een ruime week af,pffff
Volgend weekend ga ik de poging doen hoor, maar dan CB met indicator :inlove:
Die heb ik ook met indicator :mrgreen: Maar ik wacht nog eventjes hihi…
Hoi dames… patty spannend hoor!
ff ego…
nou ik ben helemaal gelukkig!! Ik was voor ik aan de pil ging giga onregelmatig enzo…
en ben in tussentijd giga aangekomen… dus was erg bang dat mn ongi niet uit zichzelf zich zou aankondigen… maar vanmorgen dus toch!!
Ik ben zo blij… ik weet nu in ieder geval dat ik gewoon ongi kan worden zonder de pil, en keurig op dag 26!!
hè dat wou ik toch ff kwijt!!
Lieve groetjes ramona
Dat is goed nieuws Ramona…
Hier nog steeds niks…
Ramona oh wat fijn voor je!!
pattycoat nog steeds geen teken dat de :twisted: eraan komen?!
Houden zo!! Blijven duimen
vanmiddag een uurtje liggen tukken op het bed van die kleine boef terwijl hij heerlijk in zn kamertje aan het spelen was… was niet echt de bedoeling dat ik zou gaan slapen, ging gewoon ff lekker liggen :oops: maar in slaap gevallen… oeps…
@Marbo wrote:
Ramona oh wat fijn voor je!!
pattycoat nog steeds geen teken dat de :twisted: eraan komen?!
Houden zo!! Blijven duimen
Geen tekenen…Heb wel alsnog een test gedaan vanmiddag (een gewone) Maar ook negatief… Dus moet gewoon afwachten op de :twisted:
@Marbo wrote:
vanmiddag een uurtje liggen tukken op het bed van die kleine boef terwijl hij heerlijk in zn kamertje aan het spelen was… was niet echt de bedoeling dat ik zou gaan slapen, ging gewoon ff lekker liggen :oops: maar in slaap gevallen… oeps…
Moet ook weleens kunnen toch? Hier weleens als ik vrij ben dat ik de tv in mijn slaapkamer aanzet en dat ik nog een beetje aan het soezen ben…
Pattycoat komt vat goed en anders volgende maand, nu eerst het weekend door, misschien moet je lijf even wat meer HCG maken :hug: :-*
Ramona, meis wat fijn, kan mij voorstellen dat dat een hele geruststelling is.
Ik ben na 15 jr pil gestopt had stopwek gehad en was gelijk zwanger :shifty:
Dus hopelijk mag dit jullie ook overkomen meis.
Marbo, oooeh lekker hoor tukje maken, ik doe het wel eens als de kids op kdv zijn, dan kom ik thuis om 9u en kruip wer even in bed tot 11u30 :mrgreen: , even bijslapen, soms mag dat
Hele dag buik rustig, nu weer krampig en tintel(.)(.) :shifty:
We zullen zien, we kunnen de 20e met vrienden naar de sauna, zou kunnen, mag alleen niet in het bubbelbad een uur en het Turksestoombad ook maar even overslaan, verder ben ik sauna wel gewend dus als ik overal niet te lang zit, dan mag het best :thumbup:
Dus volgende week vrijdag testen en op voorhand alvast een oppas regelen.
Ga zo kids naar bed brengen, manlief gaat de deur uit, ga denk ik maar even achter de naaimachine zitten, woensdag moet de jruk af zijn :shifty:
Fijne avond en rustig weekend, ik ben twee dagen werken van 7u tot 15u30. :dance: :liar: :shifty:
Spannend he, Marbo en Pattycoat!!! En gelukkig voor Ramona komt de cyclus regelmatig :thumbup: !
Ik heb hier vanochtend wat bloed gehad… Ben benieuwd of dat van een innesteling is, of dat ik ongi ben geworden. Het is vandaag dag 25. Bij Owen had ik op dag 22 een innestelingsbloeding en een regelmatige cyclus van 28/29 dagen. Dus even kijken of het bloeden doorzet vandaag :thumbup: .
Ik weet precies nog hoe alles ging bij Owen omdat ik een dagboek heb bijgehouden :mrgreen: . Dwz: ik heb al mijn stukjes van hier op KoK geknipt en in een Word document geplakt. Al met al zo’n 52 pagina’s vanaf ‘Gestopt met…’ tot de bevalling.
Wat leuk Iev dat je dat zo heb bijgehouden, ik ga nu ook een boekje bijhouden en hopelijk houd ik het vol, is bij de andere twee bij een voornemen gebleven :roll:
Ik zit te eten stap zo in de auto en hupsa werken, heb er zin in :liar:
Kon nog wel even slapen geloof ik, minder liggen hoesten voor het slapen dan gisteren dus dat scheelt.
Meiden fijne dag! :-*
Goedemorgen vroege vogels,
Iev spannend…
F’lien werkze.
Hier de :twisted: gekomen vanmorgen vroeg…Op naar de nieuwe ronde…
Pattycoat balen dat je ongi geworden bent…
Iev spannend zeg of het een innestelingsbloeding is of dat je al ongi geworden bent…
Hier nog niets aan de hand… maar heb dus ook niet echt het gevoel dat ik zwanger ben… in tegenstelling tot van de week… raar maar waar.
Balen, Pat… Nieuwe ronde dan maar weer!
Hier zet het niet echt door, gelukkig