Hoi Meiden
Hier vanmiddag niet zo heel erg veel gedaan… ik stelde voor aan de kleine man om lekker samen een dutje te gaan doen… maar dat trapte ie niet in, haha.
Verder zei manlief ineens na het eten ,volgens mij ben je zwanger, heb je al getest ? terwijl hij altijd degene is die nuchter blijft en rustig afwacht zeg maar… Ik vind 6 dagen voor nod te vroeg om te testen hoor. dus hij wacht nog maar ff hahaha
Kimmie jammer dat de mannen je niet even lekker hebben laten slapen, morgen weer een poging?
Pattycoat heb ook zo’n hekel aan strijken… stel het altijd zo lang mogelijk uit… en koop zo min mogelijk kleding die gestreken moet worden.
Erg is dat het met de was :roll: Hier ook heb ik net de mand leeg en dan heb ik zo’n lekker gevoel :thumbup: Maar de volgende dag lijkt die mand alweer half vol en denk ik “waar komt dit vandaan dan!!!” :roll: :lol: Ik werk helemaal niet, dus doe alles wanneer ik er zin in heb :shifty: en tijd natuurlijk, want met 2 kinderen heb je toch ineens een stuk minder tijd op een of andere manier :think: En als ik dan even niet hoef te scheidsrechteren kies ik er ook wel eens voor om even lekker rustig tv te kijken of te internetten Het is hier altijd wel netjes en schoon hoor, maar de ene dag ligt er iets meer speelgoed door het huis dan de andere en soms is het brandschoon en andere dagen gewoon iets minder :lol: Maar mijn kinderen, vent en ik zijn gelukkig en daar gaat het om :inlove: Maar heb jij iets van carpaal tunnelsyndroom ofzo aan je hand? Wel vervelend hoor als je zo’n last van je hand hebt :hug:
Lekker hoor meiden tegelijk posten alledrie :lol: :lol: :lol:
Eef, sterkte op je werk :hug: Is niet leuk als het zo’n gezeik is :thumbdown: En slaap lekker ook voor zo :-*
Marbo, balen dat je ventje er niet intrapte (hoe oud is hij eigenlijk :oops: Moet nog even bij iedereen erin komen hoor :shifty: ). Ennuh zou wel super zijn als manlief het goed heeft Maar waar baseert hij zijn opmerking op of was het zo out of the blue? Duim heel hard dat je van de week een mooie test hebt in elk geval Wel moeilijk he niet testen :lol: Mijn tukje morgen wordt ook niks denk ik, tenzij ze morgen na het ontbijt nog even mee willen (werkt ook nog wel eens ) maar Valentijn moet om 12:30 op de psz zijn en die moet om 15:30 weer opgehaald worden en dan slaap ik niet lekker als ik echt “op de wekker” moet gaan slapen :? Maar zoals gezegd, het wil ook nog wel eens even van 9 tot een uur of 11 lukken na het ontbijt :thumbup:
Hier ook een bloedhekel aan strijken, maar met de jongens en overhemdjes enzo moet er toch wel wat gestreken worden :? Tim strijkt gelukkig sinds jaar en dag al zijn eigen overhemden :thumbup: Maar tegenwoordig doe ik het gelijk als het uit de droger of van de lijn komt, dan stapelt het niet zo op werkt super :thumbup: Want als het ophoopt ga je er steeds meer tegenop zien en wordt de berg nog groter :doh:
Nou nog even en ik ga slapen hoor
:-*
Kimmie ja waren te gelijk met posten allemaal. haha lekker handig.
Onze zoon is net 3, een heerlijke sociaal en vrolijk mannetje. Mn man had dat gevoel gewoon ineens… ben benieuwd of ie gelijk heeft. HOOP het wel, en voel van alles, maar ja… niets is zeker tot die positieve test he
Truste, slaap lekker!!!
Oh lekkere en leuke leeftijd ook :inlove: Nou hoop ook dat je vent gewoon gelijk heeft hoor En ja de test geeft de ultieme zekerheid (of eigenlijk test en gevoel en dan nog een test voor de zekerheid De eerste zou zomaar eens vals positief kunnen zijn, ik heb er ook lekker 3 gedaan, het doosje moest toch leeg :mrgreen: ).
Nou nu ga ik echt mijn tanden poetsen en naar bed, want ik stort in Truste :-*
Spannend Marbo, wel leuk dat je man opeens zoiets zegt, hij zal dan toch misschien ook wel een en ander aan je merken??
We wachten rustig mee af met hem :lol: :lol:
Ik ga spullen pakken en naar het werk, fijn in die nieuwe lag sneeuw :liar:
Truste allemaal
Werkse F’lien…
Kimmie, geen idee wat ik heb. Ben bij fysio geweest enzo. Die heeft me deze brace aangemeten. Misschien moet ik maar even naar de ha terug ofzo…Ik word er knettergek van.
Marbo, wat grappig dat je hub dat zei. Mijn vriend zei vanavond dat als ik nu zwanger zou zijn, dat het veel eerder is dan hij verwacht :think:
Ik duik ook mijn bedje in met een boek…Even tot rust komen voor ik ga slapen…
Trusten allemaal
Hallo, moet ook eigenlijk strijken, maar zit toch weer m’n tijd te verdoen achter die computer. En als ik niet strijk, dan zou ik toch minstens moeten studeren. Want als Owen straks weer wakker wordt, is het alletwee niet te doen :oops: . Hij kan zich nu overal aan optrekken en ik moet dus ogen in m’n achterhoofd hebben :naughty: .
Ik wacht met testen tot ik minstens 1 dag overtijd ben. Als je zwanger bent, blijf je dat toch wel en zo’n test is toch best duur. Dus voor Owen heb ik toen ook aan 1 test genoeg gehad. Hopelijk kan ik die 2e nu goed gaan toepassen .
:mrgreen: Goedemorgen,
Iev lekker op tijd ben je
Hopelijk een goede test binnenkort
Jij hebt dus een lekker ondernemend ventje :mrgreen:
Ik heb goed geslapen hier op mijn werk, gelukkig niet wakker gemaakt, wel een beetje liggen draaien, maar verder oké getukt.
Nu even wat werkzaamheden voor mijn collega verrichten en verder om 11u een gesprek dan lekker naar huis om 12u, rond 17u kindjes halen dus lekker even eigen tijd.
Meiden tot later!
@F’lien wrote:
Iev lekker op tijd ben je
Valt wel mee, hoor. Het is hier momenteel drie uur later dan bij jullie
Het begint nu echt spannend te worden voor een aantal dames. Ik zal voor jullie duimen!
Ik herken het wel dat je met alles wat je voelt denk of je misschien zwanger bent. Ik ben nog niet eens bij de groene blokjes maar ik denk dat al steeds. Zo van: ik heb nog geen regelmatige cyclus dus theoretisch gezien zou het kunnen. Maar ja de kans is natuurlijk heeeeeel klein. Toch drink ik voor de zekerheid geen alcohol meer. Dit maakt het ook moeilijk om tegen niemand te zeggen dat je bezig bent om zwanger te worden want ik kan toch niet altijd de bob zijn en soms ga je ook wel op de fiets. Hoe doen jullie dat?
Jeetje zeg, ben ik een paar dagen niet op het forum geweest, zie ik tot mijn schrik dat er zelfs al een tweede deel geopend is!!! Heb dus net heel wat bij moeten lezen!
Bij jou wordt het nu echt spannend Marbo, ik :thumbup: :thumbdown: voor je hoor! En wat Iev schreef over pas testen bij minimaal 1 dag over tijd, dat had ik me ook voorgenomen, maar uiteindelijk toch eerder getest vorige maand, :oops: ik kon gewoon echt niet langer wachten. Wat ik wel een nadeel vond van dat vroege testen is dat toen de test negatief was, ik bij mezelf ging denken dat ik waarschijnlijk te vroeg had getest, waardoor ik na een paar dagen toch weer opnieuw ging testen, dus kan je eigenlijk net zo goed pas gaan testen na de NOD, maarja, dat is nu makkelijk gezegd natuurlijk!
Ik wordt momenteel helemaal gek op het werk trouwens! Een van mijn collega’s loopt de hele tijd opmerkingen te maken over zwangerschap. Als ik loop te klunzen op het werk "maakt ie opmerkingen als: “Zwanger zeker! Volgens mij ben je zwanger hoor! Of je bent ongesteld of je bent zwanger! Maarja, jij bent nog bezig met je opleiding, dus jij bent zeker nog niet bezig met zwanger worden, of wel Wat sta je nou raar te lachen… dus je bent wel zwanger, zie je wel!!!” Dit is nu al drie weken gaande en telkens als ik met hem samen moet werken krijg ik die opmering en ik ben zoooooo slecht in liegen! Dus ik blijf het maar ontkennen dat ik op dit moment bezig ben met een zwanger worden of zwanger ben :liar: , terwijl ik schaapachtig sta te grijnzen en een hoofd als een tomaat krijg! :oops: Zeker toen ik een week over tijd was en hij dat soort opmerkingen maakte… Wordt er helemaal gek van!
En wat dat alcohol drinken betreft, dat vind ik ook wel eens lastig hoor Jolande! Ik ben ook al een paar maanden geleden gestopt met roken, mensen weten dat ons nieuwe huisje bijna klaar is en dat ik bijna klaar ben met mijn opleiding, dus zodra ik een alcoholische versnapering afwijs, zie ik mensen kijken met een blik van hmmmm :think: Of haal ik me dat nu maar in mijn hoofd :roll: Wat ik dan wel doe is de eerste weken na de ongesteldheid af en toe een drankje. Ik vind het zelf lekker, zo af en toe een drankje en als je dan ineens met een wijntje in de hand staat, is de verdenking volgens mij wel weer gevlogen.
aha Iev dan snap ik hem :mrgreen:
Ran, tsja lastig he want als het eenmaal wel echt zo is, komt er ook een grijns van oor tot oor op je gezicht.
Ergens wil je vertellen dat je bezig bent, ergens hang je het niet aan de grote klok :eh: lastig dus, lekker schaapachtig blijven lachen
En je kan nog gestopt zijn met roken ivm je nieuwe huis
Hier ook gestopt met roken dus idd een paar mensen die je :eh: :eh: aankijken, maareh antwoord met tsja wie weet he, de wens is, beter nu gestopt dan straks klooien ermee als ik zwanger ben
Nu weer thuis, gesprek van 11u tot 12u gehad, was weer goed :thumbup: , daarna manlief opgehaald en even gegeten in het dorp, lekker even samen :inlove:
Hele ochtend een ‘zware’ onderbuik en weeïg misselijk honger gevoel in mijn maag :eh:
Ik wacht het rustig nog 11 dagen af zo braaf ik ben en helemaal niet nieuwsgierig :liar: :liar:
Ga even genieten van een leeg huis voor mij alleen
Zo een boodschapje doen, wasje erin en opvouwen, verder heeft mama vrij vandaag :mrgreen:
Bedankt voor de tip Ran!
Ik heb voordat we begonnen ook als een gek opzichtig zitten drinken zodat het in ieder geval duidelijk was dat we nog niet bezig waren.
Een tijdje geleden, ook voordat we bezig waren had ik een hele opgezwollen buik vanwege spijsverteringsproblemen. Toen merkte ik al dat mensen heel raar deden en zaten te kijken. Dan kreeg ik van die opmerkingen als: je kunt toch wel één wijntje drinken als je moet rijden. Echt om me te testen. Ik had vanwege dat opgeblazen gevoel helemaal geen zin in wijn maar ja, je zag het ongeloof in hun ogen!
En sommige vroegen het me ook gewoon direct: ben je zwanger? Tja ik had ook echt een dikke buik. En omdat ik toen al wel wist dat we het snel gingen proberen zal ik ook wel een enorme smile op mijn gezicht hebben gehad terwijl ik nee zei. En zo’n grijns op mijn gezicht wil ik nu dus proberen te voorkomen… Mocht ik ongesteld worden (wat ik natuurlijk echt niet hoop!) dan ga ik die dagen maar weer opzichtig drinken… :snooty: :snooty:
Hoi Hoi
Zo ik heb weer weekend…heerlijk
Morgenochtend gaat de kleine man naar de PSZ en ga ik ff wat kleine boodschapjes doen en even wat huishoudelijke taken.
Hebben jullie leuke weekend plannen? Wij nog niet echt… hopelijk weer eens wat in huis doen qua klussen, zijn de voorzolder aan het aanpakken, hebben schuifdeuren onder het schuine dag geplaatst, en er is nog genoeg te doen. haha.
Verlies sinds vandaag erg veel “witte vloed” weet ff niet meer of dat nu een goed of slecht teken is…
De wasmachine doet zn ging boven op zolder, kleine man ligt heerlijk te slapen en de grote man is traiinen.
Ik heb trouwens sinds mn 1e zwangerschap geen alcohol meer gedronken… denk dat de blikken hier eerder andersom zouden zijn… als ik wel een wijntje zou nemen, hahaha
Doei
Pattycoat hoe gaat het met jou?
Nog 1 dag tot je NOD…
Spannend… blijf voor je duimen!
Goedenavond dames,
Hier nog niks aan het handje hoor… Wel weer af en toe ongi krampjes en wederom duizelig af en toe…
Even morgen en het weekend aankijken en anders meld ik me maandag ziek en ga ik dan even naar de ha. Misschien is mijn
ijzer wel laag…
F’lien wat voor werk doe je eigenlijk, dat je slaapdienst hebt? (althans dat denk ik hoor)
Ik zou nu best op visite willen bij Iev hoor, Mennn wat was het koud vanmorgen op het station. Van mij mag de lente weer aanbreken hoor… Ben die kou en sneeuw nu echt wel zat…
Hier ook een ondernemend manneke… Die heeft vandaag weer een blauwe plek opgelopen, nadat hij van het hobbelpaard gevallen is op de kdv. En de leidster voelde zich zo schuldig, terwijl ze er niks aan kan doen. Hier valt hij ook weleens ergens vanaf. Tegenwoordig probeert hij overal op te klimmen…
Alcohol drink ik zowiezo nooit zoveel… Ja laatst een glaasje met mijn verjaardag, maar voor de rest, kan ik heel goed zonder. Dus zal er niet zo raar gekeken worden hier…
Roken, daar ben ik 5 jaar terug mee gestopt. Met het oog op de toekomst Helaas daardoor 20 kg erbij gekregen, maar na de zwangerschap van Damian ben ik onder mijn startgewicht van voor de zwangerschap gekomen (laatste 1,5 week bijna 1,5 kg eraf)
Bij mij op het werk beginnen ze de laatste tijd ook over een 2e. Net alsof het op mijn voorhoofd staat geschreven dat ik gestopt ben met de pil :think:
Marbo ik verloor vorige week ook dikkere witte vloed… Geen idee wat dat nou betekend :think: Zo ga je van alles denken he?
Hier niet echt plannen voor het weekend. Morgenochtend hier beneden nog even verder afmaken en toonbaar maken en dan komt morgenmiddag SO. ’
Pattycoat, ik werk als verpleegkundige op een afdeling neurologie.
Wij hebben en subteam wat een aparte behandeling mag geven bij patiënten met een accuut herseninfarct en om alle diensten te dekken hebben we soms slaapdienst
Ben brak, ga naar bedje, voel me half grieperig, maar dan zonder koorts zegmaar :eh:
Kim was je appelgebakje lekker mét slagroom 8)
Nog even is Tim weer lekker thuis :-*
Meiden rustige nacht!
@Pattycoat wrote:
Ik zou nu best op visite willen bij Iev hoor, Mennn wat was het koud vanmorgen op het station. Van mij mag de lente weer aanbreken hoor… Ben die kou en sneeuw nu echt wel zat…
Helaas daardoor 20 kg erbij gekregen, maar na de zwangerschap van Damian ben ik onder mijn startgewicht van voor de zwangerschap gekomen (laatste 1,5 week bijna 1,5 kg eraf)
’
Kom maar langs hoor!
Bedoel je dat je nu de laatste 1,5 week 1,5 kg bent kwijtgeraakt? Zou dat kunnen zijn omdat je zwanger bent? Ik voelde bij Owen niks in het begin van mijn zwangerschap, maar was wel afgevallen in de eerste paar weken. En vanochtend was mijn weegschaal ook lager dan normaal :think: . Ik denk dus dat het misschien een teken van een zwangerschap kan zijn… Afwachten maar.
Mogge meiden
Afvallen kan idd heel goed hoor de eerste weken van de zwangerschap :lol: Vreet energie van je lijf he :thumbup: Ik ben nu ook al 2 kilo lichter :dance: En nu maar hopen dat ik niet weer 28 kilo aankom :shifty:
Patricia, knap van je hoor dat je toch nog zo lang gaat wachten tot na het weekend :shock: :lol: Maar goed, anders maak je jezelf ook maar gek Vervelend dat je niet weet wat je dus mankeert aan je hand/pols :thumbdown: Sneu voor je mannetje, weer een blauwe plek maar wat je zegt dat gebeurt ook thuis hoor En waarschijnlijk nog wel sneller dan op een kdv :lol: Als je Joon van mij ziet :roll: dat is zo’n wildebras die gaat overal dwars doorheen zowat en zit vaak onder de blauwe plekken, ziet er niet uit maar hoort ook wel een beetje bij jongens natuurlijk Ik ben de kou trouwens ook heel erg zat!!! Ben ook véél meer een zonmens :thumbup: Veel plezier straks met de dame van SO
Iev, heb je nog gestreken Erg he dat je weet dat er nog van alles op je ligt te wachten :? En dan toch even lekker achter internet kruipen :lol: Ik heb van de week even staan strijken hier toen Valentijn bij opa en oma was en Jonathan lekker tv zat te kijken Toen kon ik even snel de shirtjes maken en ook wat overhemdjes en broekjes wegstrijken :thumbup:
Eef, lekker dat je trouwens vorige nacht lekker hebt kunnen pitten op je werk :thumbup: Was de ovenschotel nog lekker gisteren :drool: Hier hebben de kids allebei hun bordjes likkend schoon gegeten :thumbup: En om 19:15 lagen ze in bed :lol: Appeltaart is netjes onaangeroerd gebleven, ik had een mini gevulde koek genomen en daar werd ik zo misselijk van dat ik geen trek meer had in appeltaart :shifty: :sick: Tim was lekker om half 11 al thuis :inlove:
Jolande, wat drinken betreft dat doe ik al jaaaaren niet meer dus ook niemand die dat opgevallen zou zijn en met roken ben ik ook pas weer gestopt (ik begin steeds weer als de kinderen een maand of 8 a 9 zijn :doh: :doh: Wel buiten en 's avonds hoor, maar toch :wall: hoop dat ik er hierna echt vanaf kan gaan blijven!!!). Daarbij hebben wij er nooit een geheim van gemaakt dat we voor een 3e gingen, behalve naar mijn sf toe die weten nog van niks :lol: maar dat komt dit weekend wel
Ran, ja is hard gegaan he :lol: Vervelend joh dat je collega steeds zulke opmerkingen maakt :roll: Zou ik ook gek van worden hoor! Je wordt zelf ook wel lichtelijk paranoia hoor, had ik tenminste zeker de 1e keer… Mijn so wisten van niks tot ik een week of 13 was (lag beetje gevoelig allemaal) maar ik had het idee dat ze het al lang en breed aan mij gezien hadden en dat mijn sm steeds naar mijn buik keek :shifty: Maar zij zeiden dat het een totale verrassing was toen ze het hoorden
Marbo, spannendddddd vandaag :dance: Lekker even je handen vrij deze ochtend :thumbup: Lekker klusweekend voor de boeg dus :lol: Wij gaan morgen met de shirtjes naar mijn so en later hebben we een kinderverjaardag en zondag gaan we naar mijn zwager en schoonzus met de shirtjes Verder niks gepland voor het weekend (alhoewel het zo alweer vol is :lol: ).
Nou hopelijk kan ik straks nog even gaan slapen met de jongens :oops: Gisteren was de hele bak hier om 6 uur al wakker doordat Tim vroeg op Schiphol moest zijn :? Daarna heeft Joon nog 1 uurtje geslapen, maar verder niemand meer :wall: En vanmorgen was het weer half 7, ze worden heel vaak wakker van Tim als die eruit gaat :? Joon wil nog weleens doorslapen tot een uurtje of 8, maar de laatste 2 dagen dus even niet :shifty: Vanmiddag gezellig visite van een KoKdinnetje die hier een wijk verder woont
Vanmorgen zijn ook de flessen van MvM gebracht, dus ik ga nu lekker 10 weken weer in de kan plassen :lol: Zat een gezellig serviesje weer bij, die heb ik al 2x in het blauw van de jongens en nu hebben ze weer van Dick Bruna, maar dan oranje en iets andere afbeelding :thumbup:
Verder even niet veel te melden eigenlijk :think: Nog maar 2 weken en dan is mijn oudste alweer 4 :shock: wat gaat de tijd toch hard
:-* Kim