wij hebben vanmiddag straatspeeldag en buurtborrel… Ik zit in de organisatie en zou het toch wel heel erg jammer van het vele werk vinden als het niet door kan gaan
doet buienradar het bij jullie ook niet?
hier is het heel broeierig maar wel droog… als ik op buienradar kijk, kunnen wij misschien wel geluk hebben vandaag
Hier is het heel hard en veel aan het regenen.
We zouden vanavond gaan bbq-en. Hopen maar dat het opknapt vanmiddag.
jammer hè dit weer… overal zijn feestjes en barbeque’s dus zou het zo lekker zijn als de zon weer gaat schijnen…
de plantjes hebben nu wel weer genoeg te drinken!! dus zon: doe je best!
hier in Midden België regent het ook ! :? De voorspellingen waren nochtans van héél andere aard.
Gisteren was het stralend mooi weertje. Michaël heeft in zwembad geplonst. :dance:
Vandaag hier (B) vaderdag. We gaan bij mijn mama en stiefpapa. Ook daar zou hij in buitenbad kunnen spelen hebben, maar dat zal niet doorgaan. :thumbdown:
liefs
Gerda
Hier komt het met bakken uit de lucht. Volgens mij zou alleen het Noorden het droog houden.
allemaal naar het noorden komen, want hier in overijssel is het bewolkt maar droog, we gaan vanmiddag even naar koop zondag in meppel
hier in coevorden heeft het net geregend
groetjes
marlies
Hier is het bloedheet met het zonnetje! Zon was even weg, maar sinds een uurtje staat hij weer te stralen. Jammer alleen dat ik gister net ff te laat gesmeerd heb en ik nu met mijn verbrande lijf uit de zon moet blijven.
Maar de oudste is lekker buiten aan het spelen, de jongste ligt lekker te slapen. Ik heb het hele huis van boven tot onder grondig onder handen genomen…dus ik plof even lekker op de bank :mrgreen:
Klinkt goed Jopeie, buiten het verbranden dan.
Hier vanmorgen vroeg regen, nu alleen maar wind.
Het is hier droog maar zonder zonnetje :?
Hier heeft het zeker van s’morgens 9 tot s’middags 15:30 flink geregend.
Nu is het droog en benauwd.
(nijmegen)
sneeuwitje
zit nog steeds buiten in de zon! nog geen drup regen gehad :dance:
in leeuwarden schijnt de zon ook lekker
hier heeft de hele dag lekker het zonnetje geschenen!
hier heeft de hele dag lekker het zonnetje geschenen!
Hier met tussenpozen nu schijnt hij ook, maar staat nu aan de voorkant
Hier de hele dag de zon en het is nog steeds droog en heer weer buiten.
Groeten vanuit het warme hoge noorden !
Net weer onweer :shifty:
:shifty: ik haat onweer… ik durf echt niet naar bed nu en dat mijn kindjes er door heen slapen… mijn man is werken… geen idee hoe laat tie thuis komt… :shifty: