Jammerrr!! Het is weer gaan regenen.

hier de hele dag al

hier regent het nu ook

verdorie net mn ramen gelapt :wall: :?

bij me ma 7 km vederop regent het al en hier word het nu donker en komt er wat meer wind

Hier regent het een klein beetje. Hopelijk blijft het daarbij.

OKe nu giet het hier!

en al 1 flits gezien en 1 donder gehoord!

Het plenst en het onweert flink!

hier ook maar koelt wel even lekker af in huis is hier nog 24,5 graden :?

Het regent hier nu ook goed door en komt komt ook steeds meer wind.

Zo het is hier donker binnen :shock:

hier valt het nu allemaal wel mee… het miezert wat :shifty: ik ben benieuwd wat we nog kunnen verwachten vandaag

en toen goot het :shock:

het blijft hier maar hosen

Vind het wel rust gevend aangezien hier al 2 dagen, huilen in huis is, en erg warm.

We hebben flinke onweer gehad rond 19.00.

Het gras is mooi groen…sappig…hoop ik :wink:

En vanaf dinsdag gaan de temperaturen weer omhoog he…jipppieeeee… :dance:

Even dit topic opgesnort.

Wat zonde zeg, het is buiten zoooo lekker! Het zonnetje schijnt, het is al lekker warm, maar dan die bui die eraan komt :shock: :shock: :shock:

Gelukkig schijnt het vanmiddag weer op te knappen, maar het poedelen in het zwembadje moest dus drastisch ingekort worden :frowning:

hier hoost het al… hopelijk knapt het vanmiddag weer op, ik heb zo’n hekel aan dit donkere weer :frowning:

Hier is het op dit moment drama :? . De regen komt er echt met bakken uit en zo te zien (op buienradar) zijn we er voorlopig nog niet van af. Wel balen want we gaan vanmiddag heerlijk grieks bbq-en bij mijn ouders. Dus hopelijk hebben de buien dan brabant verlaten :pray:

[quote=" Wel balen want we gaan vanmiddag heerlijk grieks bbq-en :[/quote]

wat kan ik me daarbij voorstellen

groetjes

marlies

Hier miezert het heeeel zachtjes, hopelijk blijft het bij dit zal zo eens op buienradar kijken :wall:

Ja hier regent het ook weer. Bah, gisteren zo lekker buiten zitten buurten met de buurvrouw.

Ik was gisteren vergeten de was af te halen en daar kwam ik achter toen ik klaar stond om naar bed te gaan. Dus toen heb ik het wasrek voor de zekerheid onder het afdak gezet…