We kunnen niet altijd zonneschijn hebben. En we hebben toch niks te klagen gehad laatste weken
Precies. En hier heeft het vanmorgen een beetje geregend en nu schijnt de zon volop. Heerlijk. 8)
Ik word niet goed van het geklaag om me heen. Ik zeg er ook wat van hoor, tis echt te belachelijk voor woorden :wall:
Ik zou ook een schepje bovenop kunnen doen door te zeggen dat ik me irriteer aan mensen die andere kleur gebruiken in hun tekst om te ‘opvallen’ Maar ik hou wijselijk mijn mond. Topic’s waar ik me aan irriteer lees ik gewoon niet eens.
Jammer, dat je ‘geklaag’ van anderen jezelf zo aantrekt. Nergens voor nodig! Gewoon niet lezen.
Ik zou ook een schepje bovenop kunnen doen door te zeggen dat ik me irriteer aan mensen die andere kleur gebruiken in hun tekst om te ‘opvallen’ Maar ik hou wijselijk mijn mond.
Dat is er geen schepje bovenop doen, dat is puur offtopic gaan om een trap uit te willen delen. Is nergens voor nodig :hand:
@Mich@ wrote:
Jammer, dat je 'geklaag' van anderen jezelf zo aantrekt. Nergens voor nodig! Gewoon niet lezen.
Hoezo trek ik dat mezelf aan ? Leg uit.
Mijn wereld gaat verder dan dat van het forum. Ik spreek niet alleen mensen hier maar ook elders waar volop over het weer wordt gesproken :roll:
Hier heeft het vandaag helaas ook geregend. Had gisteren in de tuin gewerkt weer en wou vandaag verder gaan met bomen uitgraven. Nu weer wachten tot wat droger weer
Er is gisteren zelfs wateroverlast geweest in zeeuws vlaanderen.
Wij hadden er gelukkig geen last van maar tuin is nu wel modderpoel geworden want wij waren bezig om een boom te verwijderen. Helaas. Hopelijk over paar dagen weer en nu maar hopen dat het onkruid niet omhoog schiet! Net heel de tuin onkruidvrij gekregen maar nog geen tijd gehad om met gif te sproeien. en ik heb gehoord dat het met droog weer moet gebeuren?
Oessie: ga je er foto’s van maken? Ook leuk vind ik
heb mijn fototoestel bij de reperateur liggen helaas!!! die had het begeven!! baal er wel van, ben hem ongeveer 6 weken kwijt, en aangezien ik altijd heel veel fotos maak :wall:
trijntje, het komst nu vast jou kant op, het onweert hier nog af en toe wat, de regen is al zo goed als afgelopen!! lekker even een buitje voor de plantjes :thumbup: