Jammerrr!! Het is weer gaan regenen.

Hier heerlijk weer in Friesland. Vanmorgen heeft het geregend, maar rond het middageten klaarde het hier lekker op.

Nu komt er soms een wolkje voor de zon, maar dat drukt de pret niet hoor :wink: Hopelijk blijft het ook lekker droog voor de rest van de dag :pray:

2 weken en geen druppel en nu hagel :shock:

En nu regent het hier keihard, in het dorp van Berend Botje! :o

Op zoā€™n regenachtige dag als vandaag -het ruikt nu trouwens echt heerlijk buiten!- valt het me nog beter op hoe groen alles al is!!!

We kunnen niet altijd zonneschijn hebben. En we hebben toch niks te klagen gehad laatste weken :wink:

@TaMa wrote:

We kunnen niet altijd zonneschijn hebben. En we hebben toch niks te klagen gehad laatste weken :wink:

Precies. En hier heeft het vanmorgen een beetje geregend en nu schijnt de zon volop. Heerlijk. 8)

Hier is het maar donker weer, net of het zo weer gaat regenen :?

@Sis wrote:

@TaMa wrote:

Precies. En hier heeft het vanmorgen een beetje geregend en nu schijnt de zon volop. Heerlijk. 8)

Ik word niet goed van het geklaag om me heen. Ik zeg er ook wat van hoor, tis echt te belachelijk voor woorden :wall:

@Karin2 wrote:

@Sis wrote:
@TaMa wrote:

Ik word niet goed van het geklaag om me heen. Ik zeg er ook wat van hoor, tis echt te belachelijk voor woorden :wall:

Waarom zou iemand niet mogen mopperen :think:

we hebben al de winter achter de rug we willen nu lekker zon , lekker naar buiten.

Hou toch op, we hebben net 3 weken prachtig weer gehad! Mag het even regenen ? :?

@Karin2 wrote:

Hou toch op, we hebben net 3 weken prachtig weer gehad! Mag het even regenen ? :?

Dat maak ik zelf wel uit ! als ik wil mopperen , doe ik dat :wink:

Het is hier dus niet 3 weken prachtig geweest hoor :think:

onze kleine dikke peer bleek hooikoorts te hebben , dus deze mammie is is nog nooit zo blij geweest met een onmogelijk stortbui als die van vanmorgen :lol:

Oei Karin, jij durft. :mrgreen: ā€¦ik snap je positieve instelling maar al te goed hoor. Het is tenslotte pas Aprilā€¦het jaar is nog maar koud begonnen,dus we mogen blij zijnā€¦maar deze instelling die jij nu hebt werd mij eerder ook niet in dank afgenomenā€¦

Ik denk maar zo: de vogels hebben 3 weken lang te tuintegels en auto ondergescheten, fijn dat het buitje ze nu even schoon komt spoelen! Scheelt mij weer centjes in de wasstraatā€¦ :thumbup:

Even de vooruitzichten: Het schijnt dat donderdag een goede dag gaat worden! Laat de bui nu maar vallenā€¦wat nu valt, valt einde van de week niet meerā€¦(hoop doet leven). :mrgreen:

@mandy_d. wrote:

Even de vooruitzichten: Het schijnt dat donderdag een goede dag gaat worden! Laat de bui nu maar vallenā€¦wat nu valt, valt einde van de week niet meerā€¦(hoop doet leven). :mrgreen:

Maar het is echt zo altijd als ik moet werken is het mooi weer is het slecht weer ben ik vrij, zo jammer, ik ben dol op de zon :wink:

En voor mijn dochtertje haar huid is de buitenlucht ook heel goed :thumbup:

Ik blijf hopen op mooi weer :angel:

@Jubbes wrote:

onze kleine dikke peer bleek hooikoorts te hebben , dus deze mammie is is nog nooit zo blij geweest met een onmogelijk stortbui als die van vanmorgen :lol:

ik heb nog nooit zoā€™n last gehad als vandaag :think:

maarre ik vin dhet heerlijk dat het vanmorgen even geregend heeft, lekker even die stof van mijn auto, de plantjes water!! en nu schijnt de zon weer lekker 8)

@Karin2 wrote:

@Sis wrote:
@TaMa wrote:

Inderdaad, ik heb ook wel is zoiets van ā€¦ pff weer regen, maar dat zijn vooral de momenten als ik er door heen moet :thumbdown:

Maar kwestie van warm aankleden en regenkap over de wagen heen.

Dan douche ik me wel warm bij thuiskomst. Ik vind het heerlijk die regen.

Vooral op zondagen als ik niks te doen heb, en een lui dagje heb, heerlijk luieren op de bank met getik tegen het raam.

Terwijl de zon ook heerlijk is! Maar ja, zo is moeder natuur.

@mandy_d. wrote:

Oei Karin, jij durft. :mrgreen: ā€¦ik snap je positieve instelling maar al te goed hoor. Het is tenslotte pas Aprilā€¦het jaar is nog maar koud begonnen,dus we mogen blij zijnā€¦maar deze instelling die jij nu hebt werd mij eerder ook niet in dank afgenomenā€¦

Ik denk maar zo: de vogels hebben 3 weken lang te tuintegels en auto ondergescheten, fijn dat het buitje ze nu even schoon komt spoelen! Scheelt mij weer centjes in de wasstraatā€¦ :thumbup:

Is niks te durven aan hoor :wink: Het is net wat jij zegt, het is nog maar april, het voorjaar is als een zomer begonnen! We hebben echt super weer gehad! Met Pasen kon iedereen buiten genieten terwijl het vorig jaar sneeuwde.

Mensen zeiken altijd zo snel als het even een keer regentā€¦

En ik vind het pas gedurfd om te zeiken in april !:wink:

@melanie wrote:

@Karin2 wrote:

Dat maak ik zelf wel uit ! als ik wil mopperen , doe ik dat :wink:

Het is hier dus niet 3 weken prachtig geweest hoor :think:

Mopper maar lekker hoor, het was hier echt prachtig weer, een buitje voor het stof vind ik geen probleem na dinsdag wordt het weer beter.

Als het vrijdag maar droog isā€¦ :mrgreen: Dan trouwt mijn zus!

Vanmiddag net op tijd in een winkel gegaanā€¦ Het heeft keihard gehageld en geregend en geonweerd!