:shifty: ik haat onweer… ik durf echt niet naar bed nu en dat mijn kindjes er door heen slapen… mijn man is werken… geen idee hoe laat tie thuis komt… :shifty:
Bij jullie ook onweer ?
ik woon in delfgauw. ik was nooit bang, maar sinds de laatste keer wel
Hier is het vannacht flink tekeer gegaan :shock: , ik word er normaal niet wakker van maar heb toch zeker een half uurtje met Sanna opgezeten, die was er ook wakker van geworden.
Vanochtend een lekker zonnetje en net heb ik de lampen weer aan kunnen doen, pikzwart werd het. Maar nu schijnt de zon weer
Hier ging het ook vreselijk hard tekeer vannacht :shock: Regen, wind, donder, bliksem, noemt u het maar en het was er :x Zat nog achter de pc, maar ben toch snel bij mn ventje in bed gekropen hoor :mrgreen:
Net heeft het trouwens ook weer gedonderd, en twee keer zo hard dat ik echt geloofde dat de ramen eruit gingen klappen, ze trilden helemaal :?
Hier (vlakbij Nijmegen) is het vannacht ook wel tekeer gegaan. Idd wat iemand anders ook al schreef, het was 1 grote lange rommel die af en toe wat harder ging na een flits. Dat vind ik minder erg dan een flits met een tijdje daarna een megaknal! (al moet ik zeggen dat ik onweer juist heerlijk vind!)
En vanmorgen gewoon weer een plensbui met onweer. Gelukkig werd het precies droog toen ik Kes van school moest halen, pfff. Ik hoop dat het hierbij blijft want vanavond begint de avondvierdaagse…
Hier is het ook droog geweest volgens mij en als ik achter kijk zie ik een hele donkere lucht en voor zie ik wat lichtere lucht met bewolking. Ik hoop dat het overwaait want mijn middelste heeft vandaag schoolfeest!