Jammerrr!! Het is weer gaan regenen.

@Nati wrote:

:shifty: ik haat onweer… ik durf echt niet naar bed nu en :pray: dat mijn kindjes er door heen slapen… mijn man is werken… geen idee hoe laat tie thuis komt… :shifty:

Bij jullie ook onweer ?

ik woon in delfgauw. ik was nooit bang, maar sinds de laatste keer wel :cry:

gr mel

ik ben ook nooit zo bang want het is meestal 's nachts en dan lig ik bed en kruip lekker tegen mijn mannetje…

ik woon in berkel en rodenrijs… dat is dus vlakbij!

@Nati wrote:

ik ben ook nooit zo bang want het is meestal 's nachts en dan lig ik bed en kruip lekker tegen mijn mannetje…

ik woon in berkel en rodenrijs… dat is dus vlakbij!

Ja inderdaad! :stuck_out_tongue:

de laatste keer vlakachter de schuifpui een knal en zag de flitsen onder het godijn uitkomen alles in huis piepte (piekspanning)

ging de thee doordat ik schrok van de donder over de laptop :shifty:

Ik wil dat hij weer weggaat nu :pray:

ik zit alleen benden achter de laptop mijn man ligt al te slapen, die moet er weer vroeg uit :hug:

jeetje dat is lekker dan van je laptop! deed tie het nog?

volgens mij trekt de bui nu weg… ga maar gauw afsluiten en slapen… anders kan ik morgen niet uit mijn ogen kijken op mijn werk…

welterusten melanie! slaap lekker

:eh: Heeft het ge-onweerd dan vannacht… :shifty:

Ik zag net buiten dat het weer fiks geregend heeft vannacht, lekkerrr hoor… :liar: Maar!!! Ik heb nu wel een héél mooi beeld van de maan aan de ene kant en de zon die op gaat komen aan de andere kant…

En de lucht is BLAUW!!! :dance:

Ben nogal vroeg wakker voor mijn doen op mijn vrije dag… :shifty:

Pfff jeetje wat ging het erop vannacht. Ik word helemaal niet snel wakker van onweer maar vannacht schrok ik me echt kapot. De donder was één langgerekt geluid en hield gewoon niet meer op. Om de zoveel seconden werd dat geluid dan iets harder. De flitsen kwamen supersnel achter elkaar. Ik vond het echt niet leuk dus heb mijn vriend wakker gemaakt :shifty: . Toen ik wakker werd kwam ook onze dochter onze slaapkamer op. Die vond het ook eng en kwam tussen ons in liggen met hele grote ogen.

En dan te bedenken dat ik van de week nog tegen mijn vriend zei dat het onweer bij ons nooit echt doorzet. Misschien had ik dat even moeten afkloppen :wink:

hier is het hele nacht droog geweest en het is nu heerlijk weer :angel:

@Nati wrote:

jeetje dat is lekker dan van je laptop! deed tie het nog?

volgens mij trekt de bui nu weg… ga maar gauw afsluiten en slapen… anders kan ik morgen niet uit mijn ogen kijken op mijn werk…

welterusten melanie! slaap lekker

Ik was al naar bed gegaan :wink:

Laptop doet het gelukkig nog :dance:

gr mel

hier geen onweer en regen gehad :dance: het is nu klein beetje bewolkt met af en toe de zon 8)

Hier is het vannacht flink tekeer gegaan :shock: , ik word er normaal niet wakker van maar heb toch zeker een half uurtje met Sanna opgezeten, die was er ook wakker van geworden.

Vanochtend een lekker zonnetje en net heb ik de lampen weer aan kunnen doen, pikzwart werd het. Maar nu schijnt de zon weer :smiley:

vannacht geen idee hoe het weer is geweest…ik heb niets gemerkt.

Maar nu regent het weer flink hier in nijmegen.

sneeuwitje

Wat kun je in 150 meter fietsen toch nat worden zeg :evil: :evil:

Toestraks scheen de zon nog dus ik dacht even snel boodschappen te gaan doen, ik heb gewoon onder een brug staan schuilen :shock:

En het is echt maar 150 m van hier naar de supermarkt.

Toen ik terugkwam maar meteen weer even met Sanna onder de douche gesprongen want menn wat had ik het koud.

En nu wordt het ook weer erg donker…

zit nog steeds lekker in het zonnetje 8)

hier ook heerlijk weer nog :angel:

Hier ging het ook vreselijk hard tekeer vannacht :shock: Regen, wind, donder, bliksem, noemt u het maar en het was er :x Zat nog achter de pc, maar ben toch snel bij mn ventje in bed gekropen hoor :mrgreen:

Net heeft het trouwens ook weer gedonderd, en twee keer zo hard dat ik echt geloofde dat de ramen eruit gingen klappen, ze trilden helemaal :?

hier helemaal niks gehad en nog steeds is het droog

wel warm en grijzig, dus misschien komt er nog wat aan

het zou in de loop van de dag ook via het zuid oosten weg trekken he?

Hier (vlakbij Nijmegen) is het vannacht ook wel tekeer gegaan. Idd wat iemand anders ook al schreef, het was 1 grote lange rommel die af en toe wat harder ging na een flits. Dat vind ik minder erg dan een flits met een tijdje daarna een megaknal! (al moet ik zeggen dat ik onweer juist heerlijk vind!)

En vanmorgen gewoon weer een plensbui met onweer. Gelukkig werd het precies droog toen ik Kes van school moest halen, pfff. Ik hoop dat het hierbij blijft want vanavond begint de avondvierdaagse…

Pff verschrikkelijk dit weer.

Vannacht ook flink bezig geweest hier.

Aardig wat flitsen en gerommel.

Ik word daar altijd wakker van, en kan dan pas weer slapen als het stopt.

Erg vervelend dus :snooty:

Hier is het ook droog geweest volgens mij en als ik achter kijk zie ik een hele donkere lucht en voor zie ik wat lichtere lucht met bewolking. Ik hoop dat het overwaait want mijn middelste heeft vandaag schoolfeest!