Jaahoeee KINDERBIJSLAG

Jaa zie net dat mijn kinderbijslag er weer is!! Ik helemaal blij!!

Kan het goed gebruiken :oops: :dance: :inlove:



Nu nog even bedenken wat ik er mee ga doen :angel:

moet nog aantal rekeningen betalen, of zal ik er kleertjes voor Sam van halen, of zal ik het bewaren voor de vakantie? :think:

hoi



hier staat het ook al op de rekening.



De kids krijgen gelukkig altijd veel kleding dus heb maar heel weinig hoeven kopen heb zaterdag voor de 2 oudste 2 paar schoenen gekocht warvan er 1 paar sandalen is en 1 paar gewonen schoenen.



Dus de kinderbijslag wordt voor extra’s gebruikt zoals de vakantie over 2 weekjes en wat rekeningen.

jah hier ook de kinderbijslag :dance:

:dance: :dance: ja fijn kinderbijslag

hou het even opzij marco heeft nu genoeg kleding :mrgreen:

hier ook,alleen er zijnw eer 2 rekeningen vanaf geschreven :wall: 1tje terug geboekt,want die had geen machtiging :evil:

EN met de rest straks ff schoentjes kopen

Is dat nu alweer?



Wij gebruiken het nergens voor, gaat op rekening van Loïs.



psttttt…Anne, ik zou de rekeningen betalen :-*

ik gebruik het niet specifiek ergens voor dus merk het nooit als het er is…

Gaat hier op de grote hoop erbij en er weer af natuurlijk… :mrgreen:



gr patricia

op dit moment komt het heeeel goed uit :wink:



over 3 weekjes is thomas 1 en over 6 weekjes wordt lucas 3 dus het komt echt heeeel goed uit :wink: :mrgreen:

Laat het lekker op mijn rekening staan, ze heeft net allemaal nieuwe kleding gekregen, dus dit is nu ff voor pa en ma :mrgreen:

Gaat bij Yara op de rekening altijd.

Ik krijg ook super veel kleding en schoentjes (gebruikt en shcoentjes nieuw) dus kinderbijslag kopen we altijd speelgoed voor Joy. Of gaan we dagjes uit met Joy. En deze van Juli gebruiken we om haar verjaardag te vieren! En die van oktober word besteed aan dr peuterkamer :slight_smile:

pff meeste is al op!! Maar heb nu i.e.g. geen rekeningen meer open staan :mrgreen: :thumbup: :dance:

Hier is een deel naar de spaarrekening gegaan en een deel voor een rekening. We zijn momenteel druk aan het klussen in huis dus zo hebben we het ontstane gat op de spaarrekening weer gedicht



Voor de kids had ik vorige maand al flink kleding gekocht dus die zijn voorzien…ben alleen nog op zoek naar leuke schoenen voor de 2ling, maar kan niet slagen.

Bij ons komt het min of meer ongemerkt op de bulk inkomsten terecht. Ik koop genoeg voor Isabel gedurende het hele jaar (kleertjes, verzorgingsspullen, speelgoed, boekjes, enz, enz en nog eens enz :mrgreen: ) dus als de kinderbijslag er is ga ik dat niet nog eens apart voor haar uitgeven (euh… zou ik wel kunnen en willen maar ja, dat zou erg naar me toe rekenen zijn haha)

Oh zal zo meteen ff op de rekening kijken, zal ik ff wat luiers in slaan en de rest gaat appart voor kleding.

In ieder geval…het komt wel op haha :angel:

We hebben vorige maand nog nieuwe kleren gehaald voor de kinderen dus ik heb vanmiddag een paar rekeningen daarvan betaalt.

Bij ons gaat het deze keer niet op voor de kids (3) die zitten goed in de kleren.



Maar MIjn schoonmoeder gaat verhuizen naar een bejaarde huisje en ze heeft niet zoveel centjes dus hebben we maar de vloer (finiel :roll: ) voor haar betaald.



En verder wat er nog van over is gaat opzij voor de vakantie.

ik krijg nog geen kinderbijslag maar zodra we het krijgen willen we wel proberen om het apart te houden voor spullen en kleren voor het kindje.



ik lees hier dat een aantal mensen het op de rekening van het kind zelf storten? is dat een spaarrekening voor later (18+) of kunnen ze er gewoon bij -straks-? beetje brutale vraag maar ik vroeg het me gewoon af…



trouwens, 6 oktober uitgerekend, heb ik dan net pech of net geluk was betreft de volgende lichting :wink: ?

Onze kinderbijslag is gebruikt om de rekening aan te zuiveren. Na onze vakantie wel weer nodig, je geeft toch altijd meer uit dan je van plan was.

@Cebe wrote:



trouwens, 6 oktober uitgerekend, heb ik dan net pech of net geluk was betreft de volgende lichting :wink: ?




Helaas pech voor je…

Je zult de eerste keer gestort krijgen op 1 januari.

Merijn is geboren op 29 juli en wij kregen het de eerste keer op 1 oktober.

Het begint altijd in het kwartaal na het kwartaal waarin je kindje geboren wordt.



Mocht je nu voor 1 oktober bevallen dan heb je wel geluk! Ik weet alleen niet hoe snel ze dat geregeld hebben als je bijv. 30 september bevalt.