Jaaaaaaaaaaaa heb net de nieuwe Harry Potter gereserveerd

als ik wakker blijf :wink:

dan ga ik hem over 2 uurtjes halen :dance: :dance:

heb hem :dance:





ik ga lezen dames :mrgreen:

gnehgnehgneh nix niet wachten op een postbode…

Gewoon stomtoevallig op station Leiden zijn en daar tegen een net opengaande AKO aanlopen … was de 3e om 00.00u daar … (stonden mischien 5 mensen te w8ten)

Die van mij komt vandaag via bol…

Maar ben niet thuis en dat ding past niet in de brievenbus…

Nu maar hopen dat ze hem aan 1 van mijn buren geven, kan ik er morgen aan beginnen :slight_smile:

Briefje op de deur plakken, doe ik zo ook ff ik moet ook ff de stad in.



Quillan is dit weekend bij zijn papa, dus ik kan me er lekker instorten heerlijk heb er zin in.

Ik reserveer niet. In de stad stonden de vorige keer staaaaaaaaaapels terwijl ik moeite had gedaan hem te reserveren. Was dus niet nodig geweest. Straks als we naar de intocht van Sinterklaas gaan kijken ga ik meteen even langs die boekenwinkel want ik mag vanavond óók mijn schoen zetten. Wat zou daar nou in zitten morgenochtend?! :wink:



Oh, de laatste, wat érg! Gelukkig heb ik alle topics en verhalen kunnen omzeilen en weet ik helemaal niets over deel 7 :dance:

ik heb hem expres gereserveerd, zodat ik niet de stad in hoef voor het boek… Vannacht kon ik ook niet gaan(kan daan niet alleen laten natuurlijk)… dus duim ff mee dat ie op tijd komt… En anders inderdaad ook een briefje op de deur :mrgreen:

Ja ik heb hem ook, had hem gereserveerd maar was niet nodig er lagen er genoeg :thumbup: .



Dus vanavond heerlijk eraan beginnen :dance: zou willen dat ik er nu al aan kon beginnen maar dat gaat helaas niet (wordt echt niet gepikt door de meiden hier 8) )

dus gaan zo maar sinterklaas kijken.

Yesss, hier is ie net bezorgd :smiley:

Hier nog steeds geen boek :cry: postbode wel net geweest maar, helaas geen boek hij zal wel gebracht worden met zo n postauto

Ik heb ze bij de bruna gekocht…

Hier moet de pakketdienst van TNT ook nog komen, met het boek… ben heel erg benieuwd…

Maar ik ga nu eerst lekker de intocht kijken

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb hemmmmmmmmm



Stond hij eerst ook nog bij mijn buren op de stoep, ik snel naar buiten he volgens mj ben je verkeerd :lol:

Ik heb hem ook :dance: :dance: :dance:

zit te duimen dat hij hem bij mijn buurtjes heeft afgegeven… zat me zooo te verheugen op een avondje lezen!!!

:cry: :cry: :cry: :cry: die plurk heeft het niet bij de buren afgegeven :cry: :cry: :cry: :cry: de lummel… nu moet ik tot maandag wachten, dan komen ze nog een keer :evil:

ik heb hem ook :dance:

@mv2kids wrote:

:cry: :cry: :cry: :cry: die plurk heeft het niet bij de buren afgegeven :cry: :cry: :cry: :cry: de lummel… nu moet ik tot maandag wachten, dan komen ze nog een keer :evil:




En dat is nou de reden dat ik niet via internet oid gereserveerd had. Dan baal je dus mooi dat hij er niet is! Bij de boekwinkel waren ze ze nog aan het uitpakken om 9:30, maar ik heb er dus mooi eentje! Hij zit in mijn schoen die ik samen met mijn kinders gezet heb vanavond, moet me beheersen om hem niet uit te pakken! Morgenochtend zit ik dus echt wel te lezen :mrgreen:

ben al bij hoofdstuk 14 :mrgreen:



kan hem niet wegleggen :oops:

Heb em ook… vanmorgen is man van me even langs de boekhandel geweest… er lagen er nog 4 :dance: Nu heeft ie een mooi plaatsje in de boekenkast gekregen… ik wil er nog even naar kijken… :mrgreen: