Jaaaaaaaaaaaa heb net de nieuwe Harry Potter gereserveerd

Hehehe eindelijk ik heb hem gereserveerd de Nederlandse editie.

Oh kan niet wachten, vind het ook altijd zo jammer dat de engelse en de nederlandse niet tegelijk uitkomen. En helaas mijn engels is niet van die kwaliteit om een heel boek ervan te lezen.



Maar gelukkig nu nog 2 weken wachten de 17de van november kan ik hem dan ook eindelijk lezen.



Gr marielle :vlinder:

Ik heb hem al een aantal maanden gereserveerd.





hoe bedoel je verslaafd :smiley:



Nog ff geduld en ik ben terugetrokken nonstop lezen :lol: 8)

JJJAAAAAAA Ik heb er ook zo’n zin in!!!



:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:



De nieuwe film ook alvast besteld…nou ja op dvd dan :wink:



November Harry Potter maand!

Hier wachten we ook geduldig :liar: op de film en het boek

Ik heb de engelse gelezen…Echt, als je er eenmaal aan begonnen bent, kun je dat boek niet meer neerleggen hoor!

Veel plezier alvast!

Ik heb hem ook al een half jaar uit, maar koop en lees hem ook altijd in het nederlands…

Ja dat weet ik je wil ook niet weten, hoe moeilijk het voor mij was. Om niet stiekem toch in dat topic te gaan lezen wat jij toen geopend had. :lol:

@marielle wrote:

Ja dat weet ik je wil ook niet weten, hoe moeilijk het voor mij was. Om niet stiekem toch in dat topic te gaan lezen wat jij toen geopend had. :lol:




Maar volgens mij ben ik toch heeeeeel netjes geweest…

Ik heb geen idee, zoals ik al zei ik durfde niet eens in dat topic te komen :lol: Oh heb er zin in, heerlijk het is ook nog eens het weekend dat Quillan bij zijn papa is. Dus het is echt ik en Harry. :inlove:

Hier ook gereserveerd :dance: en ik ben ook angstvallig weggebleven uit jouw topic Lous om niet in de verleiding te komen



Heb er nu al zin in :dance:

Helaas heb ik die verleiding van dat topic niet kunnen weerstaan :wall: Maar toch zit ik met smart te wachten…

hhaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh, twee weken al? Ik ben net begonnen de boeken ‘ff’ opnieuw te lezen om op te frissen, maar ben pas bij de 3e!



(naja, ga tegenwoordig iedere avond in bad op HP te lezen, dus moet het redden toch? :think: :mrgreen: )

Hier oooooooooooookkkkk… :dance:

Ik heb hem ook al maanden gereserveerd…nog heel ffies geduld en dan kunnen we lezen :drool:

ik wacht trouw tot sint/kerst… heb hem namelijk bovenaan mijn verlanglijstje staan :mrgreen:

Ik heb voor mijn verjaardag de 6 boeken gehad. Moet dus alleen 7 nog. Enne ik moet ze gaan lezen, heb nog maar 5 blz. gelezen :oops: .





:mrgreen:



Marielle, de dag dat het 7de boek komt, is Dewi jarig. Geef ik dat boek wel aan haar voor haar verjaardag :wink: :mrgreen:

:evil: :evil: :evil: peper het maar in :wink: :mrgreen: .



Ik kan dus zo slecht tegen dat wachten, ben er nu wel aan toe hoor. Nog maar 12 nachtjes :angel: .



Ik heb niet gereserveerd dus ik hoop dat hij 's morgens nog wel ergens te krijgen is :pray: . Ik moet toch werken dus sta meteen voor de winkel.

Ik heb hem ook gereserveerd :dance: Ik heb als hobby scrappen en er op 17 oktober nog een pagina over gemaakt :mrgreen:







Hoezo verslaafd aan Harry :mrgreen:

Ik koop en lees altijd de engelse eerst en dan wachten op de nederlandse!!!



Heb expres niet in het topic van Lous gelezen toen…

Helemaal lekker, ging echt iedere avond met Harry naar bed, en strax weer!!! :dance:

Ik heb hem ook in juli al gelezen, in het Engels… in 2 dagen had ik hem uit… hij is super! :thumbup:. En de Nederlandse versie staat uiteraard ook in bestelling :inlove: