Jaaaaaaaaaaaa heb net de nieuwe Harry Potter gereserveerd

Heerlijk he dames, ik heb dus ook eerst weer alle delen gelezen. Dan is het weer opgefrist voor deel 7 dan als ik deel 7 uit heb, lees ik alle delen nog een keer. En dan mag hij uitgeleend worden aan mijn ex die is er ook zo verslaafd aan.



Oh kan niet wachten om straks, weer elke avond met Harry in bed te liggen.

O ja leuk, die komt er ook weer aan he? Ik wil hem ook heeeeeeeel graag hebben. Ik ga van de week maar weer eens aan deel 6 beginnen…

Hier het hele huis verslaafd. Denzel wil nu aan deel 1 beginnen.



Mijn man heeft de 2 oudste het voor gelezen.



Dus hier zitten er een paar kindjes mee te wachten tot deel 7 komt!

Nog 2 nachtjes :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Ja, hier ook met smart te wachten!!! Heb woensdag wel gelijk de film gehaald, maar die vond ik dan weer tegenvallen. :cry:

@Kers wrote:

Ja, hier ook met smart te wachten!!! Heb woensdag wel gelijk de film gehaald, maar die vond ik dan weer tegenvallen. :cry:




De film vond ik ook tegenvallen :cry: maar denk niet dat het boek tegen zal vallen, heb er zin in :dance:

Weet je wat dan wel weer erg is, dat dit het laatste deel is. :cry:

ik heb 'm gevraagd van de Sint… zolang kan ik wel wachten :angel: , de Engelse versie heb ik immers al deze zomer gelezen :mrgreen: .



nou nog hopen dat de Sint hem mij ook wil schenken natuurlijk… (anders ren ik de volgende dag naar de boekhandel! dat dan weer wel :smiley: )

Veel plezier met lezen meiden :dance:

Ik heb 'm een week of twee geleden ook gereserveerd. Alleen haal ik 'm maandag pas op, want heb het besteld bij de boekhandel die bij mijn werk zit (in het ZH).

Er is een niet zo slimme medewerker van de Blokker in Winschoten geweest en die heeft er al 4 verkocht :wall: . Dat was gisteravond ook op RTL nieuws te zien. Gelukkig kon ik net op tijd mijn oren dicht doen, want ze lieten 1 van de kopers het laatste stuk voorlezen :twisted: (zonder te waarschuwen :? )

Ik ga hem ook zaterdag halen…



Ik bestel overigens nooit meer…Had hem bij Bol gereseveerd (de engelse he) en die kwam pas om vijf !!! uur met de post, terwijl ik heb dus ook om 9 uur in de winkel had kunnen kopen…



Zaterdag ga ik maar eens op zoek…



Heb er zin in…Ook al weet ik natuurlijk wat er allemaal gebeurt…



SPANNEND HE DAMES??? :lol: :lol: :lol:

@Pumba wrote:

Ik heb 'm een week of twee geleden ook gereserveerd. Alleen haal ik 'm maandag pas op, want heb het besteld bij de boekhandel die bij mijn werk zit (in het ZH).

Er is een niet zo slimme medewerker van de Blokker in Winschoten geweest en die heeft er al 4 verkocht :wall: . Dat was gisteravond ook op RTL nieuws te zien. Gelukkig kon ik net op tijd mijn oren dicht doen, want ze lieten 1 van de kopers het laatste stuk voorlezen :twisted: (zonder te waarschuwen :? )


Goddank heb ik dit niet gezien… wat stom van RTL zeg… dat wil toch niemand weten??? Heb ook gehoord dat die Blokker een fikse boete kan verwachten!!!

@mv2kids wrote:

@Pumba wrote:
Ik heb 'm een week of twee geleden ook gereserveerd. Alleen haal ik 'm maandag pas op, want heb het besteld bij de boekhandel die bij mijn werk zit (in het ZH).

Er is een niet zo slimme medewerker van de Blokker in Winschoten geweest en die heeft er al 4 verkocht :wall: . Dat was gisteravond ook op RTL nieuws te zien. Gelukkig kon ik net op tijd mijn oren dicht doen, want ze lieten 1 van de kopers het laatste stuk voorlezen :twisted: (zonder te waarschuwen :? )


Goddank heb ik dit niet gezien… wat stom van RTL zeg… dat wil toch niemand weten??? Heb ook gehoord dat die Blokker een fikse boete kan verwachten!!!




Zou morgen sowieso geen tv kijken…

Het schijnt nogal leuk en hip te zijn om alles te gaan uitdiepen zodra het boek uit is…Ik vraag mij ook af waarom…



Mensen die niets met hp hebben willen er niets over horen in het nieuws (want personages zeggen ze niets) en mensen die fan zijn zijn het aan het lezen en willen dus ook niets weten…



stomme nieuwsmakers…

Ik heb bericht gehad van bol, dat ie niet door de brievenbus past, dus er iemand morgen thuis moet zijn. Ik had hem al wel een poos geleden via bol gereserveerd.

Ik heb idd ook bericht gehad van de Dikke, dat er morgen iemand thuis moest zijn. En ik kreeg net bericht dat mijn boek verzonden was.



Lous je moest eens weten hoe spannend, zou morgen gaan shoppen nou dat gaat dus niet gebeuren he :lol: Straks komt de postbode en ben ik niet thuis :lol:

ik ga vanavond om 12 uur ! :mrgreen:

ik hoop dat hij voor 12 uur komt… anders moet ik echt weg… maar heb bedacht dat ik dan een briefje op de deur ga plakken, of de postbode mijn pakketje bij de buren wil afgeven…

Maar hoop dat hij komt voor ik weg moet, want dan kan ik hem meenemen :mrgreen:

ik ga de hele nacht lezen :oops:

Ik heb net het filmpje gezien van rtl nieuws, er wordt niets verteld over het einde van het boek…



Wel stom van de blokker…



Ik heb de engelse versie gelezen, ik weet nog niet zeker of ik de Nederlandse ga kopen morgen…

Spannend hoor, wij hebben hem ook besteld en hebben ook al bericht dat er iemand morgen thuis moet zijn. Ik offer me maar op dan… :mrgreen: :angel: